Uyumak yerine sevgili ile konuşmak "fekadarlık" mıdır, yoksa "aptallık" mı?

Çalışan veya okuyan birinin (uykusu olduğu halde) uykudan "fedakarlık" etmesi bana saçma geliyor. Zinde bir zihin için yeterli uyku almak yerine, telefonda uyuklamak ne kadar mantıklı? :D
Gün içinde konuşmak mümkün olmuyorsa ayrı tabii.
Uyumak yerine sevgili ile konuşmak
Uyumak yerine sevgili ile konuşmak "fekadarlık" mıdır, yoksa "aptallık" mı?
Cevapla