Hayır tabiki, o çeyizler evlendiğinizde ( hayırlsıyla inşallah) beraber kullanacaksınız, Hah eğer almayıp çeyiz yapma aşamasındaysan partnerin durumunu bilerek çeyiz yap tavsiyem. 1.5 yıllık evliyim bende öyle yaptım
ben hiçbir erkeğin oturup heyecanlı bir şekilde çeyiz konuşacağını düşünmüyorum ya, erkeği geç ben bile ilgi duymuyorum çeyiz olayına, bu konuyu konuşurken seni dinliyorsa gerçekten çok seviyordur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
HAyır bence güzeldir konuşmak
Değil. Sevgilinle her şeyi konuşmalı insan. Sonra patlak veriyor bazı şeyler, sakladığında.
Çok haklısınız
Hayır tabiki, o çeyizler evlendiğinizde ( hayırlsıyla inşallah) beraber kullanacaksınız, Hah eğer almayıp çeyiz yapma aşamasındaysan partnerin durumunu bilerek çeyiz yap tavsiyem. 1.5 yıllık evliyim bende öyle yaptım
Benim açımdan, saçma... Çünkü ben Türkiyede yaşamıyorum, evlenmeye hiç niyetim yok.. Çeyiz dedndi mi Fransız kalıyorum🙂
Saçma artı çeyiz kültürü beni bayıyor ne gerek var zaten kullanılmıyor ki mezara mı götürcem.
Neden saçma olsun ki sonuçta bir ömür birlikte geçireceğim şahısla iki laf muhabbet yapiyosun..
Sevgiliyle çeyiz muhabbetinin saçma olduğunu düşünmüyorum
ben hiçbir erkeğin oturup heyecanlı bir şekilde çeyiz konuşacağını düşünmüyorum ya, erkeği geç ben bile ilgi duymuyorum çeyiz olayına, bu konuyu konuşurken seni dinliyorsa gerçekten çok seviyordur
Her konudan konuşabiliyorsunuz işte. Ne güzel.
Ayrılınca paylaşırsınız çeyizi :D
Sevgililik aşamasına bağlı
😀
Gelecekle ilgili konuşmak her daim güzeldir
Ciddi ise neden saçma olsun
Değil bence normal bir şey
Normal
Normal
Değildir..
bence saçma değil sonuçta aynı ev paylaşılacak
Değil
Eger ciddiyseniz hayir degil
hemde çok
Normal
Evet