En iyi arkadaşıma onu sevdiğimi söyledim fakat hoş karşılamadı?

Abi çok iyi bir dostum vardı kızdı. Aynı sınıftayfık ve ben okula başladığımdan beri ona aşık olmuştum. sonra işte zaman geçti falan kızla çok iyi arkadaş olduk fakat ben onuseviyodum Buda benim işime geldi. Neyse bazen kızın yanına başka sınıflardan erkekler geliyofu ve bende bazen kıskanıyodum. Sonra abi buna biri çıkma teklif etti. Kabul etmedi çocuğu biraz azarladı falan. sonra bana olanları anlattı. Sonra içimden eğer bende söylersem aynı tepkiyi verir mi diye düşündüm bir arkadaşıma danıştım seviyosan git konuk sonra vicdan azani çekekersin dedi bana. Sonra internettendr araştırdım bu durumda olanları olarda keşke söyleseydim diyince ben o zaman söylerim dedim. Zaten Cumartesi Kartepe'ye gidicektik. Ben gitmicektim ama çok ısrar etti bende kabul ettim. Abi keşke kabul etmeseydim de otursaydım evde orda ona çıkma teklif eden çocukla daha iyilerdio kadar ona çemkirmesine rağmen ya. benim yanıma bile gelmedi abi. Sonra eve döndüm ama benim morelim bozulmuştu. Mesaj geldi birlikte çekildiğimiz bazı fotolar vardı onları bana atmış. Sonradan artık bana işte böyle böyle demiyosun (onla konuşurken hep güzel lakap takardım işte çılgın falan derdim onunda hoşuna giderdi) dedi. Sonra bende bir anlık sinirle çünkü artık canım yanıyo yazdım. Böyle böyle ne oldu falan tartıştık sonra anladı benim ondan hoşlandığımı abi başladı. Ben seni kardeşim diye görüyodum dedi eğer Bensem çok üzülürüm dedi sonra bana benmiyim dedi ben bişi yazamadım abi. Sonra yazmayınca anladı ppmde onunla bir fotom vardı bendn onu kaldırmamı ve fotoğraflarımızı silmemi istedi. Ben pp yi değiştirdim ama silmedim fotoları. Sonra tehtit eder gibi bana "Böyle bişi oladı tamam mı. Yarın okula gelince böyle bişi olmamış gibi davrancaksın ve o saçma sapan duygularından kurtul dedi. Abi peki demekten başka bişi diyemedim ya ne yapcam ben bide aynı sınıftayız of of ya :( abi yardım edin
En iyi arkadaşıma onu sevdiğimi söyledim fakat hoş karşılamadı?
Cevapla