Bu soru erkeklere gibi olsada kızlarda goruslerini yazsın rica ederim. bir kız bir erkeğe açıldığında normal guzelilte bir kız açılınca ne hissedersiniz. tepkileriniz nasıl olur? yoksa kızın açılmasından rahatsızlık mı duyarsınız kızın ağırlığı olur olayı falan
Cevabın nedir?
Cevapla
Karşıdaki kişini beğeniyorsam ya da düşünülcek biriyse sevgili olmak için mutlu olurdum. İyi tepki alırdı ve heralde olurdukta. Ama beğenmediğim biriyse ne yazık ki terslemezdim ama üzmeden uzaklaştırırdım olmicağını söylerdim rahatsız olmazdım söylediğinden. Onu reddedip üzceğimden malesef olurdum. Kızın ağırlığı diye bişey olmaz kesinlikle neysek odur yani ilişkide ağırlık olayına eşit bakılmalıdır diye düşünüyorum herkesin görüşleri tabi uymayabilir ama ortak kararlar alınmalıdır :)
13 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılhelal olsun derim ama bu olay ülkemizde imkansız türk kızları aya gitse ilk adımı aydan bekler ama hoşlandığını söylerse delikanlı kız derim hoşlanmasam bile onla sevgili olurdum tanırdım önemli olan her insana gerektiği kadar değer verip tanımak
410 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılhiç bir zaman vurmam ben öyle biri değilim ilk başlarda ona bişey hissetmediğim için adını koymadığım bir ilişki koyarım sonra onu tanır özelliklerini artı eksi duygusal yakınlık mantıksal yakınlık diye bir gözden geçririm sonra sırasıyla kız arkadaş sevgili nişanlı diye rütbeleri geçebilcekmi diye sınarım ve evlilikte onu nirvanaya ulaştırırım evlenirsek şaka amacıyla beni tavladı derim sadece ve dalga geçerim delikanlı kadın diye o kadar
Cevap sahibi+1 yılhoşlandığını söylediğin insan seni kullanmak elde etmek bile isteyebilir karşılıklı güven söz konusu değil kadınları bir obje olarak görenler ağına düşürmek için karaktersiz davranmak isteyenler çok fazla ve hatta iddia uğruna şu kızı elde etmeler duygularla oynamalar ben bir insanı asla kıramam ve onu mağdur durum dada bırakmak istemem bence sen karşındaki insanı tanımaya çalış ve emin olduktan sonra hoşlandığını söyle bak evlilikler neden çabuk bitiyor bunları bir düşün aşık olduğun kişi senin gözünde oksitosin hormonu yüzünden dünyanın en iyisi gibi görülebilir aileni arkadaşlarını dinlemezsin ve hatta onları yüzüstü bırakıp senin kötülüğünü düşündüğünü sanırsın ama onların aslında ne kadar iyiliğini düşündüğünü çok sonra anlarsın biz buna kimyasal aşk diyoruz birbirini tanımadan görmeden ve en önemlisi tutkulu aşktır hani 70 yaşında bile birbirini seven çiftler görürüz ya işte onlar hep aşıktır ama tutkulu kimyasal değil birbirini her haliyle seven iyi günde kötü günde beraber olan
- +1 yıl
erkeklerde senin yorumlarını beğendim kızlar Dada bir kız var onun yorumunu beğendim . onu tanımıyorum hakkında en ufak bilgim yok . Araştırma yapmam gerekiyor onun için ama ortak hiç bir yer yok bir tanıdık desen oda yok bilmiyorum nasıl gelişir ne olur ben onun söylemesini isterim biraz beni tanirsa olur diye düşünüyorum ama tanışma faslı olmadı malesef güvene gelince bilmiyorum ama güven veren birine benziyor . Ama taninadan güvenmek pek sağlıklı değil açıkça
Cevap sahibi+1 yılben senin yerinde olsam erkek gibi davranır ve soyle yapardım ben bu sehre yeni geldim benle arkadas olurmusun ya da tanısmak icin bir ortam olustur mesela kahve icmeye gitti sende onu takip et onunla konusmaya calıs sanki tesadufmus gibi karsılasın en onemlisi dogal ol samimi ol gul eglen ağla uzul asla yalan soyleme eksi ve artı yanlarini goster ve her zaman etrafinda ol ve asla pes etme telefon numarısını al ve arkadas olarak tanı ama eger direk seni tanimadan sevgili olmak isterse seni affedersin ama eglenilecek olarak gorme ihtimali var ama senden etkilenmiste olabilir o zaman seni evlenilecekmi yoksa eglenilecekmi olarak goruyor? ikiside etkilenmedir eger ikisini isterse kullanilirsin asla evlenemezsin ondan hanim hanimcik ol sevgili oldugunuz zaman ele eleden ileri gitme bunlari zaten anlatmama gerek yok biliyosundur kendini ulasilamiyan bir kale kesfedilmek istenen bir bulus gibi gostermilisin unutma erkekler kesfedilemeyen sira dısı bir kadinla iliski kurar bunu unutma
- +1 yıl
Yaa sen ne anlattın resmen erkekleri anlama klavuzu yayınladin . tabiki ileri gidilmeyecek noktaları biliyorum ki bunlar zaten benim Türkan Şoray kurallarım. ama onun gözüne girmem de biraz zor deneyecem hep gittiği bir cafe var orada oturacam gelene kadar gözüne sokacam kendimi. ama kendim olarak kendim gibi olacam hep
Cevap sahibi+1 yılsana yardımcı olmaya çalıştım ve de en önemli kural eğer hoşlantın aşka dönüşürse bu kuralların tamamını çiğneyebilirsin inan ben de aşık oldum ve annemi babamı arkadaşlarımı kimseyi dinlemedim ve başıma çok kötü şeyler geldi hani derler ya aşkın gözü kördür diye nişanlandım ve 1 sene geçmeden ayrıldım ya evlenseydim çok kötü olurdu bu hatalarım bana tecrübeyi öğretti 26 yaşında olmama rağmen 35 40 yaşlarında gibi olgunlukta düşünebiliyorum önemli olan her halde sevebilmek ve ömrü bilimsel olarak kanıtlanmış 2 senelik kimyasal aşka değil gerçek tutkulu aşkı yaşamak inşallah karşına doğru dürüst birisi çıkar ve mutlu bir yuva kurarsın ve bu meseleyi çok kafana takma benim gibi gece uyumamazlık yapma iyi geceler kendine iyi bak
Cevap sahibi+1 yılİnşallah bulurum amin teşekkür ederim
+1 yılLafta kizlarin acilmasinin güzel bisey oldunu kizin özgüveninin saglam oldunu düsündeklerini ve bunun hoslarina gittiklerini derler ama inan bana yok öyle bisey kizlar söylince kiz cok güzelde olsa cok cirkinde olsa g*tleri kalkar hemde acaip derecede
O yüzden onun söylemesi icin bakislarla tavirlarla tesvik etmek lazim310 Yorumla- +1 yıl
Ben deneyimledim o yüzden söyliyorum
- +1 yıl
Dalga gecti herkeze anlatti bakmayi kesti ama simdi dayanamadi tekrar basladi beni kesmeye😒 fark edenler kizio ona zaten ama iste köpek ne istedini bilmio amaan cokta tin
- +1 yıl
Soguttu beni zaten sevmedim onu hoc hoslantiydi tek oda gitti ama bana yetmedi hesabini sorucam ondan😤
Ama benden sana tavsiye gercekten onun söylemesi icin onu tesvik et - +1 yıl
Hahha hadi inshallah zaten dersen allahin belani vermesine gerek kalmaz kendi belani bulmus olursun😄
- +1 yıl
Bisey diil rica ederim😘
Gizli Üye(25-29)+1 yılO erkekten erkeğe değişir ben açıklarım yani yaptım bir defa da değil biraz sabirsizimdir uğraşmayı sevmem benimde ağzım var yani ona göre hareket edecek değilim fakat guzelse hoşlarına gider cirkinse bana da geçen teklif geldi (kişiliğe bağlı)
11 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
20Cevap
+1 yılilk başta çok şaşırır çünkü hiç beklenmedik biri bir anda geliyo ve seviyorum diyo şaşırır o da hoşlanıyosa konuşulur telefon numaraları alınır yakınlaşma olur sevgili olunur
21 Yorumla
+1 yılValla canım ben açıldım sadece götü kalktı bir sene sevdim bunu gördü oda birsürü şey yaptı ama olmadık. Şimdiki aklım olsa kanka kardeş ayağıyla yaklaşırdım. Sakın açılma
11 Yorumlaevlendikten sonra çocuklarına: "Annen etti bana teklif zaten." gibisinden sinir bozucu ve düşüncesizce söylenmiş kelimelerle karşılasırsinız
17 Yorumla
+1 yılşey kalkması oluyor bidahakine seni realda görürse burnunu dikip havalı bakıyor sende kimsin diyerekten. Hiç bulasmayin.
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılUlan at gibi kizz derler direkt cinsellik dusunurler. Dusunmedim diyen yalan soyler. Guzel buldugu bir kizi erkekler muhakkak arzular. Ama kiz acilincada g. tleri havaya kalkar egoist itici herifin teki olurlar. Çoğu böyledir.
18 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılGel kardes sarilalim 😂 bir erkege sakin acilma pisman olursun tecrubeyle sabit
Cevap sahibi+1 yılBeni seven herife acildim o beni seviyordu dusun ama acildim acildigima pisman oldum adam sevildigini hissetti götoşu kalkti egoist herifin teki oldu beni tanimadi bile
Cevap sahibi+1 yılHahah aynen ya hayatinda hic sevilmemisler sanki kiz acilinca sanki baska acilan talipleri varmis gibi
- +1 yıl
Aynen o tipler yüzünden canım yürekli erkekler de arada harcaniyo. Bundan önce hoslandgm bir çocuk vardı acilmadm ama biliyordu ondan hoslandigimi duymustu bu salak ne yapsa begenirsin. öyle çirkin bir kız bulduki kendine miden bulanır karekter olarak da çirkin daha cirkini benim adımı taşıyan bir kız buldu. o çocuk şimdi evli yani bana senden çok var mesajını vermek uğruna yaktı kendini ☺ ama bu sefer böyle olmayacak inşallah
Cevap sahibi+1 yılCocuk malmis haha ama acilma canim bak pisman olursun ondan adim bekle acilmiyorsada kalbine göm
Erkek açılıyorda kızlar açılamaz diye birşey mi var. ?
18 Yorumla
+1 yılşahsen çok rahatlarım :) çünkü isin en zor kısmı orası :D
111 Yorumla- +1 yıl
şahsen ben bugüne kadar bir kıza aşkımı itiraf etmiş değilim ve sırf sevmedigim biriyle birlikte olamam dediğim için bugüne kadar pesimden kosan tüm kızları red ettim. gelip burda bilip bilmeden konuşma lütfen :)
- +1 yıl
valla suç bende değil :) kızlar sevilmek istemiyor :)
- +1 yıl
ben öyle birşey demedim
- +1 yıl
ama benim karşıma çıkan kızlar sevilmek istemiyor. ve pesimden kosanlarida ben sevmiyorum
- +1 yıl
sevginin olmadığı bir ilişki istemiyorum
- +1 yıl
amin
O da hoslaniyorsa havaya uçar.
Hoslanmiyorsa da egosu okşanır21 Yorumla
+1 yılbende bişey hissedersem demesiyle sarılmam bir olur
113 Yorumla- +1 yıl
fark etmez seviyosam söyliyemiyosam ya da dediği anda kalbim çarpııntı yaparsa sarılırım bırakmam felaket sahiplenirim
- +1 yıl
övünmek gibi olmasın öyle bir severimki bendeki o ona ağır gelir o derece
- +1 yıl
kimse etmiyo çok yalnızım ari sen et be :(
- +1 yıl
bir iltifat etsen ölcen sanki yaa :(
- +1 yıl
aman be bulurum iltifat edecek birini hıh sabahtan beri yorumlara yorum atıyon bir iltifat etsene diyince borçlu çktık hıh :(
- +1 yıl
anlamadım
Gizli Üye(30-35)+1 yılhttps://instagram.com/p/BLHLps6BAE4/ Erkek böyle bir şeyse her şeyi düşünebilir 😂😂😂😂
15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAşk olsun Togan çirkin mi?
Cevap sahibi+1 yılDeğil tabi 😎
Kızın ağırlığı olacak değil de hissettiği birşey varsa kız ya da erkek farketmez söylemeli. En azından hissettirmeli
11 Yorumla27 yıldır bekliyorum işte biri açılsada evlensek :)
23 Yorumla
+1 yılBence ağır tarafta olan kız olmalıdır
15 Yorumla- +1 yıl
Aşkta gurur olmaz ama sizinki daha tam aşk değil sanırım hoşlantı o yüzden biraz daha bekle derim baktı sen yazmıyosun o sana yazar
- +1 yıl
Harikasın 👍🏻
+1 yılEl üstünde tutulursun
13 Yorumla- +1 yıl
Neden acıyarak baksın ki. Sonuçta sen duygularını söylemiş olcan karşılık varsa oda onun yüzsüzlüğü olur. Çünkü eğer sevdiğin erkek çekingen biriyse sevse bile söylemez saklar.
Kızlar ne hissediyorsa erkekler de onu hisseder.
19 Yorumla- +1 yıl
o 24 ben 22 ama çok olgun biri yabancı bir hesaptan kendisi ile konuşup ona acilamadigimi hoslandogimi söyledim bana beni olgunlukla karsilayacagini ve bu tür şeyleri aştığını söyledi hatta cesaretlendrdi beni ona ulaşabileceğim bir tek sosyal hesabı vardı onu da kapattı yani ben açılmadan cesaretimi toplayamadan yok oldu ama ilk gördüğüm yerde söylemeyi düşünüyorum tepkisini bilmiyorum
Ben de hoşlanıyorsam iyi hissederim..
18 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılÇok istekli davranmadığı sürece hoşuma gider
15 Yorumla- +1 yıl
Üstü kapalı söylesin yani böyle yalvarır gibi olmasın
- +1 yıl
Evet
Ben açılamadığım için benim beklediğim tek şey
11 Yorumla
+1 yılBilemiyciim
11 Yorumla
+1 yılEgosu oksanir saçma hareketler yapar, gerek yok
10 Yorumla
+1 yılAy ben korkarim.
13 Yorumla- +1 yıl
Guzelliginiz batsin.
Gizli Üye(25-29)+1 yılgotu kalkar
11 Yorumlamutlu olur
11 YorumlaDeğişir.
10 Yorumlaegosu tavan yapar.
16 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 322 cevap paylaştı.
+1 yılEgooo
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHazır açılmış skym sonra yoluma bakarım derdim
00 Yorumla
+1 yılMutlu olurlar bence
10 Yorumla
Devamını Gör(13)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir kız bir erkeğe hoslandigini söylerse erkekler ne hisseder?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar