Bir kalp taşımak incelik ister.
Ağırlık taşıyanlara bunu anlatamazsın..
Ağırlık taşıyanlara bunu anlatamazsın..
Yani kalpsiz bir insan için kalp sadece ağırlık yapan bir organdır başka bir işlevi yoktur. Oysa normalde gerçekten kalbiyle hareket eden insanlar ince düşünür ince davranır.
Her yürek sevebilseydi eğer, ayrılık hiç olmazdı.
Her seven yürekli olsaydı, zaten ‘aşk’ bu kadar basit olmazdı!
Kalbi sadece bir organ, bir et parçası ve vücudunda;bir ağırlıktan ibaret olarak goren kişi; hoşgörüyü, aşkı, merhameti, iyiliği bilmez/bilemez.
Kalbi ağırlık gibi görenlerle işim olmaz demiş soxksldm
Cevap
0Cevap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar