Mesela 20 yaşındaki bir genç kızın/erkeğin 40 yaşında bir adamla/kadınla evlenmesi doğru mu sizce? Siz kendinizden yaşça büyük bir insanla evlenir miydiniz?
Kendinden yaşça büyük bir insanla evlenmek doğru bir şey mi sizce? Siz kendinizden yaşça büyük biriyle evlenir miydiniz?
Yaş meselesini fazla abartıyorsunuz. Yaş=Yıl=Dünyanın Güneş Etrafında Bir Kere Dönmesi. Yani güneşin etrafında dönüşünü önemsemiş oluyoruz, bu kadar önemli olduğunu düşünmüyorum açıkçası ben. Kişiler arasına güneşi ve dünyayı sokmayı doğru bulmuyorum. :) Bu bilgilerden sonra farz-ı misal bir örnek verelim. Yıl: 2016, Erkek: 25 yaşında, Kadın: 20 yaşında olsun. Aralarında 5 yaş=yıl=dünyanın güneş etrafında bir kere dönmesi var. Şimdi aritmetik bir analiz yapalım.
- 2016 yılında, erkek 25 yaşında, kadın 20 yaşında; erkek ile kadın arasındaki yaş farkı % 25'tir.
- 2021 yılında, erkek 30 yaşında, kadın 25 yaşında; erkek ile kadın arasındaki yaş farkı % 20'dir.
- 2026 yılında, erkek 35 yaşında, kadın 30 yaşında; erkek ile kadın arasındaki yaş farkı % 16,6'dır.
- 2031 yılında, erkek 40 yaşında, kadın 35 yaşında; erkek ile kadın arasındaki yaş farkı % 14.3'tür.
- 2036 yılında, erkek 45 yaşında, kadın 40 yaşında; erkek ile kadın arasındaki yaş farkı % 12,5'tir.
- 2041 yılında, erkek 50 yaşında, kadın 45 yaşında; erkek ile kadın arasındaki yaş farkı % 11'1'dir.
- 2046 yılında, erkek 55 yaşında, kadın 50 yaşında; erkek ile kadın arasındaki yaş farkı % 10'dur.
Fark ediliyor ise, kadın ile erkek arasında var olan yaş farkı gitgide düşmektedir. 2016 yılında yaş farkı oranı %25 iken, 30 yıl sonra, 2046 yılına gelindiğinde yaş farkı oranı %10'a düşmüş oluyor. Hala yaşı sıkıntı yapanlara Allah yardımcısı olsun diyorum. Umarım fazla mübalağa yapmamışımdır. :)
20 yaşında bir kızın 40 yaşında biriyle evlenmesi ile 30 yaşında bir kızın 50 yaşında evlenmesi aynı şeyler değil ikisindede aynı yaş farkı var ama burda yanlış olan 20 yaşında kızın bence küçük olması sorun olabilir yaş farkından çok burada beyindeki olgunluk önemli günümüzde kadınlar için 20 yaş evlenme yaşı kötü deneyimlerle bitiyor bakınız Turkiye ıstatik kurumu boşanmalar ilk 5 yıl içi ve talep kadından bence ideal yaş 30-35 ve arayacağı uygun erkek 40-50 maddi durumunu çözmüş olgun uslanmış bir adam
Yaşça büyük bir insanla evlenmek demek 20 yaşındaki birinin 26 yaşındaki biriyle evlenmesi gibi bir şeydir. Senin asıl sorduğun şey, aşk ayağına nasıl adam soyulur ya da kızı yaşında kadınlarla evlenen adamlar.
olabilecek şeyler fakat daha yaşı almış kişiler belli bir zaman sonra dinginlesiyor ve diğeri hep biraz daha yaşamak istiyor ya da ne bileyim kiskancliklar vs önermem
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
erkek küçükse; kadından maks 1 yaş küçük olmalı. fakat şahsen kendimden büyüğe bakmıyorum.
kadın küçükse; erkekten maks 5 yaş küçük olmalı.
ben genelde erkek olarak 1 ila 4 yaş küçük kızlara bakarım :D
Kesinlikle sorun olmaz 15 yaşa kadar haklısın. Benim evlenmek istediğim kişiyle aramızda 14 yaş var ve gayet anlaşıyoruz önemli olan kafa yapılarının uyması ve bu kadar yaş farkı olmasi büyük avantaj rahatlıkla güven oluyor çünkü artık emin olunabilir sevdiğini aldatmaz yanlış sevdiğinden vazgeçmez hayat tecrübeleri vardir sana her konuda yardımcı olur yanında olur. Bunları yaşayarak tecrübe ettim yaş farkı hiç sorun değil
Hz muhammed kendisinden 15 yaş büyük olan hz Hatice ile evlendi. Yani olabilir
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
hayalini kurduğum bir şeydir parası olan 35 yaşında birisi ile evlenmek 30 yasında dul sevgilim oldu ben 20 yasındayım ama malesef zengin değildi memurdu :D
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kendinden yaşça büyük bir insanla evlenmek doğru bir şey mi sizce? Siz kendinizden yaşça büyük biriyle evlenir miydiniz?
En İyi Cevaplar