Kendinden yaşça büyük bir insanla evlenmek doğru bir şey mi sizce? Siz kendinizden yaşça büyük biriyle evlenir miydiniz?

Mesela 20 yaşındaki bir genç kızın/erkeğin 40 yaşında bir adamla/kadınla evlenmesi doğru mu sizce? Siz kendinizden yaşça büyük bir insanla evlenir miydiniz?
Kendinden yaşça büyük bir insanla evlenmek doğru bir şey mi sizce? Siz kendinizden yaşça büyük biriyle evlenir miydiniz?



Kendinden yaşça büyük bir insanla evlenmek doğru bir şey mi sizce? Siz kendinizden yaşça büyük biriyle evlenir miydiniz?
Cevapla