Diyelimki 30 yaşındasınız 45 yaşında biriyle evlenirmisiniz

Diyelimki 30 yaşındasınız 45 yaşında biriyle evlenirmisiniz

Ben açıkçası evlilik yaşı diye bir şeyin olduğuna da inanmıyorum insan kendini ne zaman hazır hissediyorsa ne zaman hayatı paylaşabileceği Bir kadın Bir erkek veya kendisine bir yoldaş olabilecek birisini istiyorsa o yaşta olur mesela ben 32 yaşına gireceğim hayatında sevgilim yok evlenmek istesem maddi olarak imkanlarım yok bundan kaynaklı olarak evlenmek istemiyorum ama yakın zamanda emekli olduktan sonra şöyle çevreme bakacağım o zaman da 36 yaşına giriyorum ama çevreme bakacağım anlaşabildiğim birisi olursa evlilik düşünürüm o da olmazsa yine düşünmem.
İşte insanlar böyle takıntılar yüzünden evleniyor yok 30 yaşına geldi yok 40 yaşına geldi yok 50 yaşına geldi ne fark eder yani insan anlaşamadıktan sonra aynı dili konuşamadıktan sonra sizin her söylediğiniz kelime altından farklı farklı kelimeler anlayan fesat zihniyetli insanlarla evlilik yaptıktan sonra istersen 20 yaşında yap hayatını bitirirsin yani evlilik bu kadar basit bir şey olmamalı insanların gözünde, dolayısıyla yine de yaşım geçmiş olsa da açıkçası büyük biriyle evlenmek istemezdim en az benim yaşım da olmalı ve benden bir yaş küçük olabilir.
En iyi erkek görüşü seçimin için teşekkür ediyorum
Yaşım geçiyor ama kriterim hala aynı:)) ya o ya hiççççççç 😬
ama bir yerden sonra insan kendine şunu demeli; ben ne 😦 yapıyorum? 15 farkla bir evlilik hayal bile edemiyorum. Ben şu an 35 olcam , o ise 50? 50 yani… eee nasıl olacak bu?😕😔🧐
aşk karın doyurmuyor bence, biraz da mantıklı düşünmek gerek! Cut;)
Cevap
10Cevap
Evet ben zaten olgun kadınları daha çok seviyorum
Sevgi Saygı ve Sadakat varsa neden olmasın...
O kişiye bağlı sadece yaşı için düşünmem kimisi çökmüş oluyor. Kimisi kültürsüz
Geçmiş olsada sevmediğim biriyle evlenmem onun günahını girmek istemem
olgun kadın her zaman tercihimdir. evlenirim tabiki
Afedersin ama ben 48 yaşındayım ve 25 yaşından büyük bir kadınlailişkiye girmem bile, ne yapıcaz 30yaşı geçmiş teyzeyi, kariyer bizde, fizik bizde, boy pos, para, niye o yaşta bir kadını tercih edeyim, mümkün değil
Ama 25 yaşında biri içinde maalesef amca olursunuz sizi zaten para için tercih 2 yıl miladı tamamlıyorsunuz
Beni görmeden değerlendiriyorsun, yüzümde bir tane kırışık yok, yakışıklı 1.85 bıyunda üçgen vücutluyum, şu anki sevgilim 29 yaşında ve yolda 19 yaşında kızlar asılıyor ama 21 yaş sınırım var, o yüzden beni mi mahalledeki amcalarınla karıştırma😄
Param çok ama hiçbir sevgilime para😁yedirmedim şu güne kadar
O zaman şuraya resminizi paylaşın özgüveniniz tam bana göre 48 yaş istediği kadar iyi baksın kendine ( estetik ameliyat yoksa tabi ) kırışsıksız bir yüzünüz olduğuna pek inanmıyorum en fazla 36 yaş8nda genç gosteriyorsunuzdur oda kendime bakıyorum dediğiniz için ama pek sanmıyorum bu hesabınızı dahi gizli olarak yorum yaptınız
Teşhir sevmem özellikle buradan, iddia sahibiyseniz buyrun iddiakaşalım nesine giriyoruz bir bütçe belirleyelim
Sundugunuz neden tatmin edici değil ve iddaa ya da bahis gibi bişi söz konusu değil ben size allenen yalancı diyorum gizli bir hesapla özgüvenli taklidi yapmayın isterseniz ekleyin profilinize bakym
bende bana çamur atıyorsunuz madem gizliden çıkıp sizi tatmin edeceğim bunun bedelini ödeyin diyrum ama siz bedavaya alışışsınız :)))))))
Bende diyorum ki amca az utan be
Fazla laubalilik sevmem, brüsss
Yaşlandıkça utanmayıdamı unuttun 50 yaşına merdiven dayamışın hacca git iki rekat namaz kıl 25 yasındaki çoluk cocuğun peşine duşmuşun zenginim felan filan vücudum var kırışığım yokta yalan senin dilde yuva yapmış 25 yaşında cocuğu nerenle tutuyon sen anca para iste sevgilinede parayı yedirmiyormuş felan o seni bırakır senden daha gencini iki dakika caddeye çıksa bulur
Sen istediğine uzanamayınca bayağı çirkefleşebiliyorsun anlaşılan, devam et seni daha iyi tanıyalım
Amca sana uzansam nolur amca iki sözüme açılıp saçılıcan belli sadece kadınlara kaşar diye yaftalayanlar senin gibisini görsün utansın erkek kaşarı
Yawrucuğum işte bu yüzden seçiciyim, kenar mahalleden kültürsüz kızla ne yapayım, seni eğit adam et ben türk filmi çevirmiyorum sende türkan şoray değilsin, hadi canım kuyruğunu sok bacaklarının arasına ufak ufak yürü, bende berber enseni iyi kesmiş mi ona bakayım😄
Aaa berber eşşek traşı yapmış aaa😄😄😄
Kuyrruk? traş? yoksa yoksa😄
Amca 25 yaşında tutuğun saf kızlardan değilim ya 4 dil biliyorum inan senden kültürlüyüm adım gibide eminim kel göbekli birisin ayrıca korkaksın özguvensizsin acıyorum sana hayalindeki 25 yasındaki sevgilinle mutluluklar yürü teres
Hadi googledan laf nasıl. Sokarım 48yaiında birine yaz bekliyorum😄😄😄
Amca sen bı gizliden çık gel valla alay etmiycem
İddiaya açığım ne kelim ne göbekli ama paran yoksa onu da anlarım 2 hafta evimi dip köşe temizlersin kabul ediyorsan
Ne kaybedebilirsin isteğe bak
Dumura uğrayınca edemezsin zaten, parasız bakmak istiyorsan george clooney yaz, onun daha iyi haliyim
Para biriktirince🧐ara😆😆
Yalnız bişi kırarsan ödersin
Clooney ahı gitmiş vahı kalmış kıyasa bak 61 yaşında adam
Ciğer ciğer😆😆
Az daha uzan
Belli oldu sen özguvensiz yaşlı bir adamsın bahse girmeye gerek yok özguvensizsin şurada hesabı sakladın sen bı cacık olmaz
Hangi kenar mahalledensin canım
Amca bilirsin ya 25 yaşında sevgilin vardı ya hani tabi kültürlü sevgilin üniversite okuduysa öğrencilerin takıldığı bir yerdeyim öğrenci apartndaym ha bu arada paramı kendim gibi genç yakışıklı arkadaşlarmla yemeyi daha çok severim sana zırnık yok yol al dilenci
Bu arada bana amca deyip yaranmaya çalışma, her gördüğün sakallıyı amcan zannetme
Bı saatir bahis bahis diye dinlenme o zaman egzozu senin gibi çakma zenginler koklar kel göbekli özguvensiz yaşlı amca 😀
Ayrıca şikayette ettim defol git pedocu
Babandır pedocu ağzımı boma benim defol git
yaşım geçti zaten 33 olduk büyük ihtimal 65 yaş üstü bir kadın ile evlilik yapcam
Evlenmem acikcasi en fazla 5 yas farki kabul edebilirim
Yok o kadarda degil
Hayır evlenmem evlilik şart değil
Çekici biriyse evet
evlenmem kesinlikle.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?