Hoslandıgım cocuk arabaya bınınce cantasını hep bana verıyor tutmam ıcın? Bu sahıplenme belırtısı mıdır?

Ben arkada oturuyorum arabayı ıse o suruyor. Soforun yan koltugunda baska bı kız kankası oturuyo ben ıse arkada ıkı uc kısı oturuyo oluyorum ama okul cantasını hep bana verıyor tutmam ıcın neden sızce?
Hoslandıgım cocuk arabaya bınınce cantasını hep bana verıyor tutmam ıcın? Bu sahıplenme belırtısı mıdır?
Cevapla