Sevgilime tokat attim bir anlık öfkeyle çok pişmanım nasıl kendimi affetircem?

Koluna dokundum askim dokunma dedi bende niye askim dedim soylemedi kuzeni haberin yok mu yenge dedi neden dedim aklıma bsy geldi kolunu actim kolunda jilet atmis baya derin atmış bende niye attin dedim soylemedi tokat attim niye yaptin dedim soylemeyonce yine tokat attim çok sert attim ama bana yardim edin :'(
Sevgilime tokat attim bir anlık öfkeyle çok pişmanım nasıl kendimi affetircem?
Cevapla