Hiç kız arkadaşım olmadı diye ailem beni gay sanıyor ne yapacağım?

22 yaşındayım, üni okuyorum. Bu yaşıma kadar hiç kız arkadaşım olmadı, lisede 3-4 girişimim olmuştu ama reddedildim hep. Bende bu işlerin peşini bırakıp kendimi derslere, okula, bilgisayar oyunlarına verdim. Üniversitede de bir şey olmadı. Geçen erkek kardeşim dedi "abi sen gay misin?" diye. Annemle babam konuşuyordu "bu çocuğu doktora mı götürsek" falan diyordu. Tipsizim kimse bana bakmıyor da diyemiyorum ki. Ne yapacağım ben? Annem babam acıyarak bakıyor yav.
Hiç kız arkadaşım olmadı diye ailem beni gay sanıyor ne yapacağım?
Cevapla