Kız umursamıyordu bir daha mesaj atmayacağımı söyledim arkadaşlığımız bozulmasın dedi sizce niye?

seviyorum bunun o da farkında. o umursamıyor ise bana kalan gitmek gerekirse herşeyi yapıcam yine de sana mesaj atmayacam dedim. arkadaşlığımız bozulmasın istiyorum dedi niye sizce?
Kız umursamıyordu bir daha mesaj atmayacağımı söyledim arkadaşlığımız bozulmasın dedi sizce niye?
Cevapla