Arkadaşlar eski sevgilimle 3 ay önce ayrıldık sonrasında peşinden çok koştum herşeyi yaptım bir faydası olmadı. 2 hafta önce yüz yüze konuşmak istediğini söyledi, buluştuk benden içimde kalan ne varsa söylememi istedi ben açık açık herşeyi söyledim kendisini unutamadığımı da ekledim. Kendisi artık ilişki düşünmediğini, aramızda bir sorun olmadığını ama benim unutmam için yollarımızı ayırmamız gerektiğini söyledi ve vedalaştık.
Bende artık konuyu kapattığımı bilmesi için birkaç gün sonra kabullenmeye çalışacağımı ve kendisini bir daha rahatsız etmeyeceğimle ilgili mesaj attım ve tüm iletişimi kestim.
Bunlardan sonra yani 1 hafta önce ise kendisi beni yolda görmüş ve kötü görünüyordun bir sorun mu var yanına gelecektim kararsız kaldım yazdı.
Benle iletişim kurmak istemiyorken kabullendiğimi söyledikten sonra böyle bir bahane gibj mesaj atması beni şaşırttı.
Sizce merak mı etmiş yoksa kendini hatırlatma çabasımıdır?
Bende artık konuyu kapattığımı bilmesi için birkaç gün sonra kabullenmeye çalışacağımı ve kendisini bir daha rahatsız etmeyeceğimle ilgili mesaj attım ve tüm iletişimi kestim.
Bunlardan sonra yani 1 hafta önce ise kendisi beni yolda görmüş ve kötü görünüyordun bir sorun mu var yanına gelecektim kararsız kaldım yazdı.
Benle iletişim kurmak istemiyorken kabullendiğimi söyledikten sonra böyle bir bahane gibj mesaj atması beni şaşırttı.
Sizce merak mı etmiş yoksa kendini hatırlatma çabasımıdır?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer