Kızlar, Neden bir kız biz olamayız dediği bir erkeğe dayanamayıp ay da bir mesaj atar?

durum cok garip yani kız ben mantıgımla hareket ederim diyor ama ne yaparsa yapsın en fazla bir ay sonra mesaj atıyor Nbysn nasılsın diye? Yani sizce amacı ney?
Kızlar, Neden bir kız biz olamayız dediği bir erkeğe dayanamayıp ay da bir mesaj atar?
Cevapla