Sevgilim tüm özel günlerde her şeyi bana soruyor bugün kadınlar günü diye bir şey demedim bekledim ama ben demeden yine hiçbir şey yapmadı ben deyince de anlamı kalmıyor kavga ettik gerçekten ne yapmam gerek?
3 ay
Sevgilinse bu günleri kutlamalısınız tabi zorunluluk değil de benim bakış açım böyle mesela ben babalar gününde sevgilime kedi hediye ettim al bunun babası ol diye 😂 şimdi 3 kedisi var 3. yüde sahiplendi
Canım benim bu beklenti çok normal 💗 Özel günlerde insan sürpriz istiyor, hatırlanmak istiyor. Ama erkekler bazen ima okumada sıfır olabiliyor 😅 Açık açık beklentini bir kez yumuşakça söyle. “Küçük sürprizler beni mutlu ediyor” de. Sonra da topu ona bırak. Sen söylemeden yaparsa tadından yenmez 🥰
Evet az beklenti cok huzur ayrıca zoraki seyleri hiç sevmem sevgililer günü bilmem ne günü gibi ve o zaman aldıkları cicek mutlu etmez böyle zamansız olucak içinden gelicek kendi kendine gelicek
kimseden bisey beklememeliyiz
engelle knk
8 Mart kadınlar gününüz kutlu olsun arkadaşım
Belki inanmiyordur avrupanin bir anda ilan ettigi kadınlar gününe
Kendi aklı fikri yok mu düşünemiyor mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?