Kız arkadaşım bahane mi üretiyor yoksa gerçekten bunları mı istiyor?

3 yıldır çıkıyoruz fakat son zamanlarda kız arkadaşımın sıkıldığını farkettim. Eskisi gibi sıcak davranmıyor. Ben 21 yaşımdayım. Üniversiteye gidiyorum ve okuldan eve, evden okula gelen bir tipim sürekli kız arkadaşımla vakit geçirmek istiyorum. Onu sürekli yanımda istiyorum bunun sebebi biraz da geçmişte bende yaşattığı güven probleminin vermiş olduğu psikolojik korkular vs. Neyse işte, dün onun bana karşı ilgisiz davrandığını falan söyledim. Sıkıldım dedi. Beni çok umursuyorsun dedi.

Benimle ilgilenmeyi bırak, git kendi hayatına bak biraz dedi. Henüz 21 yaşımdayım ama ona göre ben kendi ayaklarım üzerimde durmalıymışım. Baba parası yememelisin diyor. Git çalış dedi ben de üniversitedeyim okulum var dedim. Olsun yine de çalış ben hırslı erkek seviyorum dedi. Önceden böyle değildin noldu birden dedim, bilmiyorum gözüme çok basit geliyorsun dedi...

Arkadaşlar benim yabancı dilim var, her hafta 1 kitap bitiriyorum, iPhone için mobil uygulamaları falan geliştiriyorum hobi olarak... Bana diyor ki senin diğer erkeklerden ne farkın var... Bunları sayıyorum tamam da yabancı dilin var da ne işe yarıyor diyor. Bana sonuç göster diyor... O seneye üniversiteye başlayacak bu yüzden benden sıkılır ayrılır diye korkuyorum.. Bunu da ona söyledim bana dedi ki; "Ben olgun erkek severim. Eğer sen böyle hayatı boş yaşarsan evet sıkılıp ayrılma ihtimalim var" dedi. REsmen üniversitede çalışmamı falan istiyor... Sizce bu istekleri ne kadar doğru? Bahane yaratıyor olabilir mi?
Kız arkadaşım bahane mi üretiyor yoksa gerçekten bunları mı istiyor?
Cevapla