3 yıldır çıkıyoruz fakat son zamanlarda kız arkadaşımın sıkıldığını farkettim. Eskisi gibi sıcak davranmıyor. Ben 21 yaşımdayım. Üniversiteye gidiyorum ve okuldan eve, evden okula gelen bir tipim sürekli kız arkadaşımla vakit geçirmek istiyorum. Onu sürekli yanımda istiyorum bunun sebebi biraz da geçmişte bende yaşattığı güven probleminin vermiş olduğu psikolojik korkular vs. Neyse işte, dün onun bana karşı ilgisiz davrandığını falan söyledim. Sıkıldım dedi. Beni çok umursuyorsun dedi.
Benimle ilgilenmeyi bırak, git kendi hayatına bak biraz dedi. Henüz 21 yaşımdayım ama ona göre ben kendi ayaklarım üzerimde durmalıymışım. Baba parası yememelisin diyor. Git çalış dedi ben de üniversitedeyim okulum var dedim. Olsun yine de çalış ben hırslı erkek seviyorum dedi. Önceden böyle değildin noldu birden dedim, bilmiyorum gözüme çok basit geliyorsun dedi...
Arkadaşlar benim yabancı dilim var, her hafta 1 kitap bitiriyorum, iPhone için mobil uygulamaları falan geliştiriyorum hobi olarak... Bana diyor ki senin diğer erkeklerden ne farkın var... Bunları sayıyorum tamam da yabancı dilin var da ne işe yarıyor diyor. Bana sonuç göster diyor... O seneye üniversiteye başlayacak bu yüzden benden sıkılır ayrılır diye korkuyorum.. Bunu da ona söyledim bana dedi ki; "Ben olgun erkek severim. Eğer sen böyle hayatı boş yaşarsan evet sıkılıp ayrılma ihtimalim var" dedi. REsmen üniversitede çalışmamı falan istiyor... Sizce bu istekleri ne kadar doğru? Bahane yaratıyor olabilir mi?
Benimle ilgilenmeyi bırak, git kendi hayatına bak biraz dedi. Henüz 21 yaşımdayım ama ona göre ben kendi ayaklarım üzerimde durmalıymışım. Baba parası yememelisin diyor. Git çalış dedi ben de üniversitedeyim okulum var dedim. Olsun yine de çalış ben hırslı erkek seviyorum dedi. Önceden böyle değildin noldu birden dedim, bilmiyorum gözüme çok basit geliyorsun dedi...
Arkadaşlar benim yabancı dilim var, her hafta 1 kitap bitiriyorum, iPhone için mobil uygulamaları falan geliştiriyorum hobi olarak... Bana diyor ki senin diğer erkeklerden ne farkın var... Bunları sayıyorum tamam da yabancı dilin var da ne işe yarıyor diyor. Bana sonuç göster diyor... O seneye üniversiteye başlayacak bu yüzden benden sıkılır ayrılır diye korkuyorum.. Bunu da ona söyledim bana dedi ki; "Ben olgun erkek severim. Eğer sen böyle hayatı boş yaşarsan evet sıkılıp ayrılma ihtimalim var" dedi. REsmen üniversitede çalışmamı falan istiyor... Sizce bu istekleri ne kadar doğru? Bahane yaratıyor olabilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar