Neyse halim çıksın falim. Iyi fal bakanlar burada mısınız😊?

Gerçekten gece gece çok sıkılıyorum. Sıkıntıdan ölücem. Çok kötüyüm. Az önce kahve içtim ve fal da baktırayım dedim. Yorumlasanıza haydi... Bekliycem...😇
Neyse halim çıksın falim.Iyi fal bakanlar burada mısınız😊??
Neyse halim çıksın falim.Iyi fal bakanlar burada mısınız😊??
Neyse halim çıksın falim.Iyi fal bakanlar burada mısınız😊??
Güncellemeler
+1 yıl
Bu gece gözyaşları dökülüyor
Neyse halim çıksın falim. Iyi fal bakanlar burada mısınız😊?
Cevapla