AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Okudum çok fazla detaycısın ve düşünce younluğu var bu iyi değil relax tipler daha çok sevilir ben pek seven biri değilim ama şansıma artık çok sevildim arkamdan ağlayanlar oldu kovalayanlar oldu ama ne bileyim çokta iyi bir şeymiş gibi gelmiyor bana bir kadının beni sevmesi ilgilenmesi mıncık mıncık oynaması v. s
Biz teşekkür ederiz gardaş evet dediklerinde sonuna kadar haklısın sevmenin de sevilmenin de değeri paha biçilemez derecede ve evet bende 21 yaşındayım ailem dahil bu yaşıma kadar gerçek bir sevgi bende görmedim ama yavaş yavaş görmeye başladığımı da belirtmem iyi olur zamanı gelmeden güneş doğmadığı gibi zamanı gelmeden insan da sevilmiyo ben bunu gördüm yaşadım sabret zamanın gelecektir elbet sabrın sonu selamet unutma gardaşım 😉😊😊😊🙃🙃🙃
Üzüldüm haline. En azından ailemi arkadaşlarım var yanımda :)
Benim de şimdilik var gibiler ama olmazlarsa da alışığım bu duruma üzülmüyorum yani kendime seviniyorum zaten tek yaşamışım bağlanma olmuyo olsa da direk silebilirim 😉😂😂😂
Biz teşekkür ederiz sana kardeş 😉😊😊😊
Rica ederim 😊
en azından günaha girmemişsin bulursun temiz bir kız evlenirsin
Karşıma öyle biri çıkar umarım :)
Belki o kadar çok hayatını seviyorsun ki hobilerini işini aşk aklına gelmiyor eğer gerçekten istiyorsan bir çevrene bak
Eskiden doğru gelmezdi. Hatta şöyle söyleyeyim: Birçok insan ergenliğe girdiğinden bu duyguları kabarır normali budur. Ama bende öyle olmadı. Büyük olasılıkla ben baskıladım ve ağırlığı başka taraflara verdim. Bundan dolayı 6 ay öncesine kadar gerçekten aklımda yok gibi bir şeydi ama artık var diyebilirim ;)
Buldun mu yani
Buldum demiyorum sadece aklımın bir köşesinde var artık.
Bu güzel bişi
bnce hayat sana guzel bkswer bak gormuyomusun sewenlerde sevilenlerde hepsi aci icinde ornek bn hayatin bu sekilde kiymetli kiymetini bil...
Orası öyle ama insan deneyimlemek ister her zaman.
oda dogru ama bn pismanim mesela kime sorarsan herkes pisman senn de pismn olmani istemm
boşver hç bulaşma aşk mesk işlerıne sadece insanın canı yanıyo
Bunu söyleyen sayısız insandan birisiniz ama insan olsun ister mutlaka.
katılıyorum insan sevmek sevilmek ister yalnızlığına ışık tutacak birilerini
Allah inşallah en hayırlısının en güzelini nasip eder :)
İnşallah :)
Soruyu hakkaten okudum, ve ee? Neyi öğrenmek istiyorsun?
Spesifik olarak bir şeyi öğrenmek istemiyorum. Durumumdan bahsettim ve konuyla alakalı olarak genel bir yorum bekliyorum. Durumun -normalse şayet- normal olduğundan -normal değilse- anormalitesinden bahsedilerek konuya girilebilir mesela. Daha sonra bunun sebeplerinden bahsedilebilir.
Durumun normal, etrafında bir sürü insan olan insanların da sevildiğine o kadar inanma.
Peki teşekkürler.
Fiziken ve kültürel anlamda iyisin kardeşim. Mutlaka biri çıkacaktır karşına. Sen kendini geliştirmeye devam et.
Elimden geleni yapıyorum. Teşekkürler :)
Sevilmemenin ne demek olduğunu bilirim. Biz ne sevmeyenler gördük. Unutmam acı çekmem üç yılımı götürdü benden. Onun burdan abv. Sana gelince, yaşın daha genç bir dur. İllaki biri çıkacak akışına bırak. İstersen dm den yazabilirsin.
çok donanımlısın neden sevgilin olmadı? (yani kızlar ilgi duymadımı?)
Bu soruya hiçbir zaman cevap bulamayacağım.
yazını baştan sona okudum. biz insanların istedikleri düşündükleri yaptıkları yapmadıkları bazen bişeyleri değiştirmeye yetmez çünkü bizim dışımızdaki etkenler vardır. sadece içinden geldiği gibi yaşa
Teşekkürler.
rica ederim
Yazdıklarını okudum ve empati yapamadim dedigin gibi. Umarim aradığın veya istediğin sey en kisa surede karsina çıkar.
Teşekkürler :)
Baştan sonra okudum, gerçekten sevilmeyi hak eden birisin. Umarım karşına seni gerçekten hak eden, değer verip gerçekten seven birisi çıkar..
Teşekkürler :)
Arkadaşım yazını okudum ınş bir gün senide mutlu eden biri çıkacak bazı şeyler nasip ve kısmet sen aramaya devam et
Teşekkürler :)
sevmeyi biliyorum ben ama sevilmemeyi daha cok biliyorum.. cok aci bir durum. nasil anlatacagimi ya da ne tavsiye verecegimi bilmiyorum.
Üzüldüm durumunuza, teşekkürler :)
Baştan sona kadar okudum. Sen kesinlikle sevilmeye değer birisisin😊
Çok teşekkür ederim :)
Ne diyeyim Ins. istedigin olur okudum yazdıklarını bastan sona.
Teşekkürler
nasibinde yoksa yoktur olacagi olsaydi olurdu bir sekil
Belki de öyle, teşekkürler.
Yazınızı baştan sona okudum. Fakat büyük konuşmamanızdan yanayım. Bu konudaki beklentileriniz ileride sizi hayal kırıklığına uğratabilir.
Bence sen şükret. Şahsen çevrenin geniş olması bile sevilmen için yeter. Ya anlattıklarının yanında birde çevresi olmayanlar napsın
Gerçekten diksiyonun güzel. Okurken sıkılmadım, genellikle uzun yazıları okumayı sevmem çünkü. Seni o kadar iyi anlıyorum ki. Benim de sevgilim olmadı şu ana kadar. Günaah olduğu için uzak durdum. Z
Zaten çok içe dönüktüm, çekingendim, asosyaldim.. Böyle bir insanla kimse sevgili olmak istemez tabi ki. Özgüvenim de yoktu. Pertektim de. A
Teşekkür ederim yorumun için :)
Baştan sona okudum da bu durumdan şikayetçi misin değil misin pek anlamadım :) Aslında cümlenin başında okuduğum sorunun cümlenin sonunda unuttuğumu da farkettim :) en iyisi ben yorum yapmıyim :) burdan almanyada ki halama selamlar...
Valla ben okudum bir yandan duygulandım bende senin gibiyim hobim sadece futbol falan ne birini sevdim nede sevildim
Okudum anlıyorum ben de yaşıyorum bunu 1 günlüğüne karşılıklı sevmek ve sevilmek güzel olurdu sanki
Yazdıklarını okudum. Umarım en kısa zamanda 1 kızı sever sevgili olursun.
Dostum herşeyin hayırlısı. Herşeyin yeri zamanı var be güzel kardeşim acele etme sakın derim ben
ben sadece başlığı okuyup yorum atyrm okadar okymm. .. olabilir 40 ysna gelpte sevgilisi olmayanda var. bide bu sevgi den anlamayan sevgilileri grnce olmasa daha iyi
Bende oyle. Benide kimse sevmedi, hic sevgi gormedim. 22 yasindayim
Kaderimiz aynı, teşekkür ederim :)
Sonda da da belirttiğin gibi hepsini okumadım ama tapduk Emre'nin yorumu ile
Aşk ile yürüyen sırtında dünyayı taşır ,
Aşksız yürüyen beden diye bir cesed taşır...
Bende sevilmedim hacı yapacak bir şey yok. Ben zaten sevgilisi olmamış insanlara ileride olur diye ümit vermem. Yalnızlığa alışmalarını tavsiye ederim.
Senin karakterinde braderim var. Hiç kızlarla ilgilenmez, üstüne kızlar sürekli buna yazar. Olm neden ilgileniyorsun diyorum kızlarla onlara ayıracak vaktim yok diyor. Uğraşamam şimdi diyor.
Rica ederim ilk başta tek bişi sorcam ailen seni seviyomu?
Tabiki seviyorlar ama benim bahsettiğim sevgi o değil.
Eş sahiplenmesi anladım ama kader kısmet o işler sabret zamanı var demek
Peki teşekkür ederim :)
Rica ederim sen gönlünü ferah tut vardır seninde kısmetin 😉😊
Sevgi bir seçim değildir ve bazen her istediğimiz olmaz
Benim 7 yaşında ilk sevgilim oldu, 7 erkek arkadaşım oldu ve en sonuncusu 27 yaşında. Tüm siteye duyurulur
Bak Paran huzurun yerinde dursun sende kalsın boşvee lan ne sevgilisi başa çıkamazsın boş ver yapma kendine bunu
Haram sevdan olcagina helal yalnizliğin olsun
Sizi davet ettiğim soruda da bu yorumunuzu görmüştüm :D. Teşekkürler :)
gerçek ten sevmeyeli birini çok oldu hop hoslanti ya sonra 0 boşver nasibin karşına çıkar ya da vurbatlasin caol oynasın
umarım bir gun yasarsn ve karşlklı olur. Eger oyle olursa cok muhtesem bisey
bir kişide olsa sevilmişsindir dostum etrafına iyi bak.
usta ileride evliyken gözün dışarda olacağına şüphen varsa yaşamadığım için pişman olacağını düşünüyorsan yaşamalı şimdiden ileride büyük sıkıntılar oluşur
sevmek en guzeli, cunku sevildiginden asla emin olamazsin demis sair...
Hepsini okudum sevemiyormusun kimseyi
Ondan bahsetmiyorum. Nereden bakıldığına bağlı tabi. Kimse beni - o anlamda - sevmiyor, bundan dolayı ben de -o anlamda- kimseyi sevmiyor olabilirim.
Peki neden sana o gözle bakmiyorlar
Fikrim yok. Belki de dış görünüş olarak pek hitap etmiyorumdur.
Oda olabilir biraz arkadaş ortamna takıl
Arkadaş cevrem konusunda problemim yok. Problemin bundan kaynaklandigini düşünmüyorum. Yine de teşekkürler :)
Rica ederim😊
Abartma kardeşim ya, altı üstü sevgilin olmamış. Gören de kimseden sevgi görmedin sanacak. O da zamanla olur işte kendini geliştirmeye bak sen
Acı çekmek mi istiyorsunuz arkadaş
Hayır sadece sevmek ve sevilmek istiyorum. Eğer acı çekmek bunun bir parçası olacaksa kabulüm.
İyi bulman dileklerimle
Benim de sevgilim olmadı olmasın da tatlı yalan değil acı gerçek isterim
Gerçekten farklıymış
ama daha kötü bir durum da var sevmek çok sevmek haddinden fazla sevmek
ve bunların hepsine karşılık gerçekten sevilmemek...
Kimse kimseyi soylenenler kadar sevemez kurgu bunlar ve olmasini istedikleri hatta zorla inandiklari hayal dünyası.
Sevilmemenin ve sevmenin ne olduğunu bilmiyorum ama sevilmek gerçekten güzel şey 😄
dostum sakın sevme hep sevilen taraf ol inan ki öyle daha mutlu olursun
Annen baban da mı sevmedi.
Aile sevgim var tabiki.
Sen kendine gore birini bulamıyorsun belki. Bende oyleyim
sen kesinlikle sevilmeye değer birisisin :)
Teşekkür ederim. :)
cok sevildim dostum ama sevmedigim icin karsilik veremedim kiybet bilmedim pismanim ;(
Bende 25 senedir kimseyle tanışmadım konuşamadım sevgili olmadım ama kafaya hiç takmıyorum 😊
ben 26 yım ve yakışıklı uzun boyluyum benim bile olmadi 😂
gel alayim seni 😂😂
alo
valla yazdim ama
Yalnizligimla gurur duyanlardanim
Duygusuz meşe. Odunsun. Kabul et.
bastan sona okudum. sevin☺
cok guzel olmasin zaten en iyisi