Sevgilimin babası vefat etti her şey değişti lütfen yardım edin?

Neredeyse 2.5 3 yıllık bir ilişkim var ve yan yanayken farklı şehire taşınmak zorunda kaldım. Farklı şehire gelince 2.5 3 yıllık olan flört dönemiminin adını koyduk. Başta ben bir şey hissetmezken o bana aşıktı ve kendisine aşık etti. Geçtiğimiz Nisan ayında babası vefat etti 3 kardeşler ve evin en büyüğü. Benden ayrıldı.2 ay sonra içtiği bir gece beni aradı beni çok sevdiğini söyledi çok güzel konuştu. Sonrasında sabah uyanınca bir ilişkiye hazır olmadığını bir ilişki sorumlulğu alamayacağını arkadaş olacaksan kal yoksa git dedi bende kaldım. Konuşuyorduk çok güzel sonra 1 ay önce buluştuk geldi yan yanaydık el ele her şey çok güzeldi sonra tekrsar evine döndü ve yine uzaklaşmış gibi ilişkimiz yok gibi. 6 7 saatte bir yazar canı isterse hiç yazmaz. Biz böyle değildik asla ilgisiz bırakmazdı asla böyle yapmazdı fakat şimdi her şey çok farklı bir şey diyemiyorum çünkü o beni uyardı bir ilişkiye hazır değilim diye. Üstüne gitmek istemiyorum psikolojisi bozuk diye ama ben çok yoruldum attığım her mesajda her aramada acaba tekrar sıkar mıyım diye korkuyorum yan yanayken çok güzeldik bana çok güzel bakıyordu aynı zamanda üniversite sınavına hazılranıyoruz. Ne yapmam gerek bilmiyorum lütfen yardım edin. Çok yoruldum beni seviyor mu sevmiyor mu şüphe duymaya başladım, saatlerce yazmaz oldu şükrediyorum sabret hiç yazmadığı da oldu artık yanında diyorum kendi kendime kafam allak bulak delirmek üzereyim ve çok seviyorum onu 3 sene neredeyse dile kolay ve onun aşkına büyülenmiştim ben şimdi neden böyle ben ne yapmalıyım? babasının vefatından sonra böyle oldu anlıyorum onu ama ben sıkmamaya çalıştıkça o sınırları zorluyor hiç yokmuşum gibi hissediyorum bazen gitmesinden çok korkuyorum çok endişeleniyorum. Eskisi gibi beni sevsin ilgilensin merak etsin ben aramadan arasın yazsın istiyorum napmalıyım
Sevgilimin babası vefat etti her şey değişti lütfen yardım edin?
Cevapla