Uzun ilişki sonrası kadınlar nasıl hisseder, gerçekten seven birine karşı aynı şeyleri hissedebilir mi?

sevgilimle 3-4 yıllık bir ilişkisinin ardından yaklaşık 1,5 sene sonra beraber olmaya başladık. hala kafasında o var hissediyorum, kabul ediyorum kolay değil uzun süreden sonra tamamen silip atmak, nefret ediyo derecede olunsa bile hatıralar, yaşanmışlık filan var ama bu hep böyle devam edecek mi? bana unuttum sevmiyorum filan diyor ama bence unutmadı ne his besliyor olsa da ona karşı. yani hep kafasında kuruntu halinde. nasıl hissettiğini bilmiyorum ama bence beni seviyor, en azından sevmek istiyor belki de bilmiyorum, kendini yenmek istiyor gibi kafasındaki kuruntulara karşı ama ben yine de kafamda kurmuyor değilim, geri dönmek istediğini düşünmüyorum ama acaba sadece onu unutmak için mi benimle birlikte ya da ona nispet yapmak için mi pişman hissettirmek için filan. ne yapmalıyım?
Uzun ilişki sonrası kadınlar nasıl hisseder, gerçekten seven birine karşı aynı şeyleri hissedebilir mi?
Cevapla