Arkadaşlar ben 20 yaşındayım geçenlerde üniversitede bir kızla tanıştım ve daha önce hiç ilişkim olmamasına rağmen headshot attım sanırım direk aşık oldum. Fakat ben 1.91 ken kız 1.60 boylarında fakat gerçekten inanılmaz derecede seviyorum lütfen moral verin. O da çok seviyor. 20 dk öncede paylaştım yeterince moral alamadım daha çok gelsin daha çoook lütfeeen :D Kafamı aşağı indirip konuşmak istemiyorum...
Cevabın nedir?
Cevapla
O iş zor. ne demek sen 1.91 kız 1.60 o ne öyle iddaa da rakipmisiniz siz. beraberlik oranınız yok bitek ortada. espri şakası bir yana 31 cm en az boy farkınız var ve 31 cm dediğin şey senin boyunun yaklaşık 6 da biri demek. yani seni 6 boy kabul edersek kız 5 boy oluyor. ve kız senden 1 boy eksik kalıyor. olur mu hiç 1 boy eksik ne demek. sen bence 1.75 ve üstü şahıslara aşık ol. şaka bir yana mal mal işlerle uğraşma seviyorum diyosun bide üstüne boy falan cart curt diyorsun sinirlendirme adamı oturun keyfinize bakın mutlu olun huzurlu olun.
31 Yorumla
Soran+1 yılDaha iyi moral veremezdin sanirim tesekkur ederim :)
En İyi Cevaplar
Kardeş bende 1,89 um 1,60 baya abes kaçıyor hiç girme o topa min 1,65 ama ideal 1,70-1,75 hele ki benim gibi 1,78 bulursan deme keyfine 😂
03 Yorumla
Soran+1 yılDeme be askin boyumu olurmus moral falan kalmadi su an 😂😂
Soran+1 yılSagolasin o zaman :) Bu iyi geldi
Ya o kiz 10 cm topuklu giyse her turlu kurtarir merak etme misal ben 166 yim erkek arkadasim 186 sorun mu degil ve bence daha guzel oluyor yastik gibi al kolunun altina falan cok iyi ya 😂
17 Yorumla
Soran+1 yılHahahha ama bak o 2-3 santim çok farkeder. 186 ile 166 20 santim var ben 191 kız 160 arada 31 cm var :D
Soran+1 yılCiddi misin ya vallahi iyi geldi çok sağol. Rahat olmaya çalışıcam o zaman bakalım bir alışsam süper olcak.
Soran+1 yılAhahaha :D Zaten minyon kız gerçekten severim basketbol oynuyorum kaç senedir ve bu olay cidden doğru yani nedense basketbolcular hep kısa kızla çıkıyor bende kısa sevdim hatta aşık oldum ama tek sıkıntısı yürürken o lanet kafamın çok aşağı inip onunda çok yukarı bakması. Acaba diyorum ne düşünüyor mesela o sıra ( bu da amma uzun be falan tarzı ) çok garip oluyor çooooooooooookkkkkkkk :D Ama dediğini denicem
Soran+1 yılİşte onu düşünerek kısa kız dedim :D Demek istediğim boy farkıydı. Çok fazla oluyor genelde
+1 yılsen iyi misin arkadasim? erkekte boy kizda oranti önemlidir. bir de bunu soru diye buraya atiyorsun. buna enerji harcayacagina git kiza mesaj at bari
14 Yorumla
Soran+1 yılYani ne demek istiyorsun sorun yok mu diyorsun?
- +1 yıl
e tabiki de yok. önemli olan erkek kisa olmasin :)
Soran+1 yılTeşekkürler iyi geldi :)
- +1 yıl
ne demek her zaman beklerim :D
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
12Cevap
Headshot ı görünce güldüm lan :D Olur olum neden olmasın. Büyükbabam 1.95 ninem 1 55 boylarındaydı 60 sene boyunca çok güzel evlilikleri ve 5 çocukları oldu.
15 Yorumla
Soran+1 yılHarbi mi diyorsun. Olur tabi ya dime çok sağolasın inşallah o tuhaf hisse kapılmam yarın ilk defa buluşunca ve ayakta yürüyünce :S
Soran+1 yılAyakta dururken yaslanıp eğilmek inanılmaz bişi aynen aşırı işe yarıyor ama zaten beni bahçede gördü hemde botla 1.95 falandım :D Ona rağmen tanışmak istedide bunlar oldu. Onda kompleks yok bende var :S
Soran+1 yılYok hayatta giymem artik :D
+1 yılSen ne saçmalıyorsun? Aptal bir boy meselesi yüzünden ilişkinde tereddüt mü yaşıyorsun? Kusura bakma o zaman ya çocuksun ya da sevmiyorsun. Seviyorum diyorsun o zaman henüz yeterli olgunluğa erişememişsin bence bırak sen bu işleri.
11 Yorumla
Soran+1 yılUmarim hallederim bu yasta olucak is degil
Ask ve sevgi varsa boy sence sorun mu? Bunlari takacagina karakter nasil diye tak bence arkadaşım
15 Yorumla
Soran+1 yılKarakterde hic bir sorun yok
Soran+1 yılTesekkurler iyi moral oldu
Soran+1 yılAynen oyle
+1 yılBenim 1.94 ben napayım mk millet yolluktan parmagini yaliyip kendine sapliyor bu gelmiş boyu bahane ediyor mk
112 Yorumla
Soran+1 yılAradığım cevap buydu. Kesinlike eig i sana vericem 24 saat bir dolsunda :D
- +1 yıl
eyvallah yardım edebilmisim dir umarım 😂😂
Soran+1 yılGayet ettin kız belime gelse nolur omuzuma gelse nolur ya dime
- +1 yıl
gayet iyi sorarlar sa yanindaki kim diye çocuğum dersin mk
Soran+1 yılBu neydi şimdi ya :D Moral bozdun yine
- +1 yıl
😂😂 bozulmasin mk
Soran+1 yılYa bırak ya bir sevindiriyorsun bir bozuyorsun
- +1 yıl
Bizim burda g*tumun seviyesinden bakan çok kız var ben napayım g*tumemi sokayim mk sen bulmuşsun öpte başına koy neresine koyarsan koy mk 😂
Soran+1 yılahahahha bunuda sevdim bak :D Sende 1.94 nedir ya çok şanslısın olsun müthiş boy
- +1 yıl
bana göre kısayim söyle 4 cm daha uzasam yeter mk
Soran+1 yılasdsad
- +1 yıl
benden uzunu var burda erkeklerden psikolojim bozuluyor mk çekip alsin biri beni burdan 😕😂
+1 yılne güzel işte olm az yakar az yer dışarda gezerken cebine falan koyarsın öyle gezersiniz :D
12 Yorumla
Soran+1 yılAhaha sağol iyi moral verdin
- +1 yıl
yenge dizel mi yoksa benzinli mi? eğer dizelse yandın kardeş ben sana diyeyim
+1 yılbaskasının ne düşündüğü değil kardeşim senin ne düşündüğün
16 Yorumla
Soran+1 yılNe bilim abi öyle kafamı aşağı indirip kıza bakıp konuşunca çok kötü hissediyorum.
- +1 yıl
bizim bir devre vardı bende kötü hissederdim :D.195 di
- +1 yıl
ama seviyorsan kimseyi takma
Soran+1 yıldevre derken anlamadım :D
- +1 yıl
bizim özel harekatcı devrelerle :A
Soran+1 yılHee :D
+1 yılİstemiyorsan s. git ne orspuluk yapiyon beyinsiz dansöz
04 Yorumla
Soran+1 yılYou too
- +1 yıl
Boook
- +1 yıl
Mercimek beyin
Soran+1 yılEyvallah kanka çok sağol
Gizli Üye(25-29)+1 yılKusura bakma biraz abez kacar ama bosverin be milleti ne takıyonuz oo her miletin sözüyle hareket edersekk olmaz bu iş seviyosan hiç bişey engel değil be
00 Yorumla
+1 yılyapacak birşey yok kardeş aşkın boyu mu olur olum
110 Yorumla
Soran+1 yılOlmazda abi ne bilim garip hissediyorum ya
- +1 yıl
garip hissetme olum bence güzel bir şey
Soran+1 yılMinyon olması bencede güzel aslında ama yani kimsenin bir şey demiceğini veya deseler bile umrumda bile olmıcağını biliyorum. Kendimi tanıyorum ama dediğim gibi sadece konuşurken mesela yürürken garip hissediyorum hadi onu geçtim sarılırken nolucak abi :D
- +1 yıl
e tamam o zaman 😄😄sarılırken paket olcak asdasfas yürürken falan da güzel oluyo 😃😃 bide boy farkından dolayı yürürken daha önde oluyom arada mesafe oluyor 😂😂
Soran+1 yılAHahhaha asdsad :D Sarılırken paket olması bence çok güzel bişi yaa :D Ona eyvallah gerçekten eyvallah ama yürürken aşağı bakıp onunda yukarı bakması anında ne düşündüğünü merak ettiğim an bir tuhaflık geliyor. Bu da amma uzunmuş be tarzı bişi düşündüğünü hissediyorum :D Yani bunu hissetmekten korkuyorum
- +1 yıl
Onu illaki dicek ya dışından dmesede içinden diyo 😅😅 😂😂 yani bunu da dert etme bence bu iyi bisey asdasfaad seviliyor bence uzun boy 😄😄
Soran+1 yılBeni bahçede görmüş zaten kaç kez. Yani boyumuda görmüş. Ama ben kahve teklifi ayağa hiç kalkmadan ayakta yan yana gelmeden bankta otururken ettim. Sonra acelesi vardı gitti. Şimdi yarın buluşucaz ve ayakta olucaz ikimizde aşırıda heycanlıyım o gariplik kız tarafından yaşanmıcak beni kaç kere görmesine rağmen bide ayağımda bot vardı 1.95 olmuştum ona rağmen beğendi baya hoşlanmış tanışmak istemiş bide kahve teklifimi kabul etti. Ama ben ortalığın içinde sıçıyorum bu mal düşüncemle
- +1 yıl
bende botla 1.90 oluyom jdjjdjdjdjjdjd kız hoşlanmış sen niye dert ediyosun bırak rahat ol 😂😂😂
Soran+1 yılEyvallah abi ya çok sağol
- +1 yıl
Nope 😃
Kardeş mesele boy degil yürek ağır gelir bazen
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen 155 im sevgilim 178 😂😂😂
13 Yorumla
Soran+1 yılAhahahha tekrar teşekkürler :D
Cevap sahibi+1 yılTakma bu kadar 😂😂
Soran+1 yılkafayı yicem ya kötü hissediyorum öyle aşağı bakıp konuşunca
+1 yıl31 cm var sansürrrr olmak katiyen :D
014 Yorumla- +1 yıl
olmaz*
Soran+1 yılYapma be oğlum tam moral oluşmuştu kendimde sıçtın ortalığa :D
- +1 yıl
bro şimdi ayakkabı 2 cm farkettirse 193 felan olur bot giydiğini düşünsek düz hesap 195 felan olsa abi yok kuruyorum kafamda da sonuç vermiyor yani
Soran+1 yılYok ayakkabıyla 191 im. Basketbol lisans için ayakkabı ile ölçülmüştüm. Onda sorun yok. Olum yapma be :D Sarılırken falan paket olur güzel olmaz mı asdas
- +1 yıl
Arada kaybolmazsa görebilirsen sıkıntı yok
Soran+1 yılAbartma ya 1.20 değil ya kız :D Belime gelmiyor göğsüme geliyor işte
- +1 yıl
Elinden tut kaybolmasın yoksa sıkıntı
- +1 yıl
kucağında da gezdirebilirsin
Soran+1 yılasdasdsa
- +1 yıl
paraşüt kullanıyor mu yataktan inerken
- +1 yıl
tamam sakinim duramadım bir an
Soran+1 yılNe alaka ya :D Daha buluşmadım bile. Bak bence öyle çok dalga geçme seninde başına gelir ya da bacağın falan kopar bişi olur allah bu yani söyliyim şakaya gelmez bu kadar dalgaa :)
- +1 yıl
Ya iki makara yaptırmadın sende hemen ciddiye alıyon oldu mu şimdi bu
Soran+1 yılSon cümlelerin makaraydıda ilkler değildi olum :D Ciddi konuştun üzüldüm ya :D
Duygularını izlee
10 Yorumla
+1 yılabsurd desek vazmi gecicen yani ne soruyon
014 Yorumla
Soran+1 yılGeçerim herhalde moral lazım
- +1 yıl
Sen böyle boy farkıyla vazgeciyosan hiç baslama
Soran+1 yıl@aydoğuruyorum Takıntı böyle bir şey. Kalp ister mi sanıyorsun vazgeçmek. Takıntın olsa anlardın ya da o kadar boyun olsa :)
- +1 yıl
Takıntılı bir insanım yukardaki 155 yorumunu da yapan benim
Soran+1 yıl@aydoğuruyorum Takıntılı bir insansan boyla vazgeççeksen hiç başlama neden yazdın?
- +1 yıl
Boy onemsiz çünkü
Soran+1 yıl@aydoğuruyorum Sen takıntını nasıl yenmeyi planlıyorsun o zaman?
- +1 yıl
Bu boyla yaşamak zorundayım karşımdaki de onemsiz aşırı kısa olmadığı sürece
- +1 yıl
155 nedir abi :(
- +1 yıl
İddaa oranı ya
- +1 yıl
155 cok komik :)
- +1 yıl
Gül o zaman 😂😂😂
- +1 yıl
saka bir yana allah yaratmis bana yargilamak dusmez
- +1 yıl
Seven seviyo gerek kalmiyo yargilamana
Gizli Üye(30-35)+1 yılDurur knk. senin hakkin 170 ve ustu
014 Yorumla
Soran+1 yılYapma oglum ya deme
Soran+1 yılTam moralim yukselmisti :D su yorumlara bak sen neden blyle dedin
Cevap sahibi+1 yılKnk bende 181 kiz arkadasim 163 . s ondan oncekib174 olunca iste insan biraz kotu oluyo tabi
Soran+1 yılAskin boyu olmaz be
Cevap sahibi+1 yılAdamsin lan. olmaz tabi topukluyla kurtariyo zatende ama senin boyda deve gibi olm. naptin deniz kenarindami buyudun a*
Soran+1 yılBasket :D
Soran+1 yılAdam 2 metre kiz 1.50 cokgordum ben
Cevap sahibi+1 yılDogrudur kardesim. bende basket oynadimda abartmadim sen gibi :D knk seviyosan sie et boyu
Soran+1 yılAynen oyle heh bana bunlarla gel ya
Soran+1 yılBen amator oynuyorum basket hayatim basket :D
Cevap sahibi+1 yılOyna ortak :D kiz iyiyse kacirms. amunim bende cok takildim hatta gittm defalarca kendi boyumu ölçtüm :D kizida yiprattm biraz o konuda ama hic sogumadi. sonra salladm boy isini. ama gene uzun kizlari gordukce bakarm yani. at gibiymis vs diye :D
Soran+1 yılAhahha :D Benim olay çok farklı ya. Kızda benden çok hoşlanıyor zaten. Ve beni botla bile görmüştü 195 falan olmuştum ona rağmen tanışmayı ilk o istedi :D Daha ne olsun neden takıyorum boya dime takmamam için gereken her şey olmuş gibi
Cevap sahibi+1 yılTakma kardes. bosver. mutlulugun daimi olsn
Soran+1 yılSağolasın inşallah
Gizli Üye(25-29)+1 yılbence atatatatattatatatattattata
024 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadım :D
Cevap sahibi+1 yıl
Soran+1 yılHala anlamadım :D
Cevap sahibi+1 yılkardeş anlama sıkıntın var bence ama bırak gitsin yolu kapama
Soran+1 yılHala anlamadım çok garip konuşuyorsun :S TÜrkçe biliyorsun dime?
Cevap sahibi+1 yılya onu bırakta konuşmaya nasıl girdin sen onu söyle ben sana ne demek istediğimi açık yazacam
Soran+1 yılDostum anladım tabikide moral bozduğun için lagaluga yapıyorum aşkın boyumu olur bak aşağıdaki yorumlara ne güzel moralim yüksekti geldin ne yazıyosun burda ne yolluyosun. Gittim kahve içelim mi bir ara dedim işte ne olucak
Cevap sahibi+1 yılaga sdjsgdfjlskh neyse bende aynı konudan muzdaribim de bende trole vurdum
Cevap sahibi+1 yılbenimki daha kısa ama :D 1.58
Soran+1 yılSenin boy kaç peki :D
Cevap sahibi+1 yıl1.90 bende kısaym sjdfkl
Soran+1 yılAşağı yukarı aynı sıkıntı usta ya :D Olum ben bide sadece kahve teklifi aldım ayağa bile kalkamadık soğuktan yanyana gelemedişm henüz ama yarın gelince boy çok tuhaf hissettircek ya ilk defa buluşucam
Cevap sahibi+1 yılaga bende bugün kızın yanına gitmeyi düşünüyorum ama ne diyeceğim konusunda hiç bir fikrim yok :(
Soran+1 yılHiç tanışmadın daha önce? Gördüğün bir kız o kadar dime? Eğer öyleyse merhaba işte ben ahmet ya da neyse bir ara kahve içmek ister misin seni tanımak isterim. ( senin tipini beğenmese bile kabul etme olasılığı %90 ) Çoğu türk erkek denemeye çekindiği için sonucun böyle olduğunu bilmiyor ve böyle olacağını düşünmüyor. Dene ve gör
Cevap sahibi+1 yılkahve içmeye davet ederim ama sonra nereden haberleşecez :)
Soran+1 yılTelefon numarasını alıcaksın tabikide. Bunuda ben söylemiyim
Cevap sahibi+1 yılya vermezse sonuçta direk öyle bir şey dersem vermez biraz muhabbet etmek lazım belkide yanlış düşünüyorum
Soran+1 yılOlum kahve içmeye boş yere mi davet ediyorsun. Konuşup güzelce sohbetini ediceksin sonra eve bırakırken ya bu güzel gün için teşekkür ederim bunu bir daha yapmak isterim telefon numaranı alabilir miyim diceksin %98 verir.
Cevap sahibi+1 yılkonuşur konuşmaz mı davet edeyim ve o anda mı gidecez kafam karışık almıyo da
Soran+1 yılÖzelden yazsana
Cevap sahibi+1 yılyazılmıyor :D
Soran+1 yılŞu takip eden sen misin gerek yok isimli
Cevap sahibi+1 yılivit
Soran+1 yılOlum takipleşirsek oluyor. Takibi neden geri çektin yollasana tekrardan
Olmaz ayrıl
01 Yorumla
Soran+1 yılBaşlamadı ki verdiğin morali seveyim özür dilerim
Gizli Üye(30-35)+1 yılHeadshot ne
03 Yorumla
Soran+1 yılYani ilk denememde nokta atışı yapmak anlamında
Soran+1 yılTamam
Devamını Gör(3)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 1.91'i̇m 1.60-1.65 kiz çok gari̇p durur mu? takintim var kisa i̇stemi̇yorum yardimmmm?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar