Sevgilisi yanında olan bir erkek başka bir kıza bakmaya nasıl cesaret eder ki?
O an ne düşünür?

O an ne düşünür?


Sevgilimle hep aynı yerde buluşuyoruz pek kimse olmuyor sevgilim çok kıskanç :PPP
Yanımda olmasına gerek yok kalbimdeyse bile başkasına bakmam
helal sna👏🏻
Güven olmaz o insana. Senin yanındayken bakıyorsa sen yokken Allah bilir neler yapıyordur.
Benimki beni kizdrmak icin yapmisti bkete yapistrdim bir tane lafasina bidaha yapmadi:)
Cevap
15Cevap
bütün aşağılık huylar var demektir bu bir. karaktersizdir bu iki. insan bile değildir ki penguenler bile tek eşli bu üç. açıklama kısmına gelirsem, öyleleri düşünmez, aslında iyi niyetli olmadıkları için düşünmezken bile şerefsizce şeyler düşünürler
Cinayet sebebi kardeş ;) Kıskanç değilim ama şu fotoğraftaki diğer kızı yolarım.
'göz hakkı' söylemini yanlış anlamıştır. çok da şaapmamak lazim
Ben bu olaya kızmıyorum çünkü kadında yapıyor aynısını kaldıki bakmak var bakmak var nasıl baktığı önemli olan
Yav bu hayvanmı bakar tabi erkek bu. Ama ona yanaşmıosa sıkıntı yoktur alışıcan.
Gözü dışarıda adam olmaz demektir.
Kesinlikle👍🏻
Bunu yapan kızlar da var çok fazla hem de. insan olan yapamaz kalbinde birisi varken
Evet öyleymiş. Kimseye yakışmaz bencede
Oldu kimseye bakmayalım güzele bakmak sevaptır hem bakıcaz tabi
ölüm fermanını kendi elleriyle yazması demektir
Şerefsizliktir. Açık ve net.
yanındaki kızı yeterince sevmiyor demektir
hic sevemem boyle davranan kizlarda var
kıza denk gelmedm ama sevgilisi varken bakan cok erkek var
kizlarda var
cok itici
aynen
Sevdiği kadına ihanettir
Yavru da iyiceymis ;)
Ulan bir eldekine bak, bir de eldekine...
adama 1 tane yetmıyo demek kanks
kasitli olarak bakmamisizdir
Şerefsizliktir. Çıktığı kızı s. kine saymıyodur
güzel kardeşim
sapıklık.
yavşakliktr
Gevşeklik
Sevmiyordur.
Gözü aç çocuğun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar