Erkek arkadaşımı aldattım 2 ay önce. Çok pişmanım. Örendiyinde beni terketti. Bana geri dönmesi için yalvardım çok uraştım ve 2 gün sonra bana geri döndü. Tekrar birlikteyiz. Beni hala çok seviyor buna eminim bende onu çok seviyorum. 3 yıl dır birlikteyiz bu sureçte bazi hatalarım olmuştu ama bu sefer çok büyük hata yaptığımı anladım ve ona defalarca anlattım pişman olduğumuda söyledim. Ama eskisi gibi anlaşamıyoruz her tartıştımızda hatamı yüzüme vuruyor olanları ikimizde unutamıyoruz. Eskisi gibi güvenmiyor bana inanmıyor. Herşeyi yoluna sokmam için ona kendimi affettirmem için ne yapmam gerekiyor?
Cevabın nedir?
Cevapla
Aşk İlişkileri konusunda 335 cevap paylaştı. bazı şeylerin telafisi veya dönüşü olmaz, ilişkilerdeki güven ise bunların en önemlisi, hata diyip durmayın şuna, aldatmayı da hata yapıp sanki önemsiz birşeymi gibi küçültüyorsunuzya bayılıyorum, aldatılmanın yaşandığı hiçbir ilişki asla düzelmemiştir, düzelemez de, seni boşver ne halin varsa gör de, en azından garibim sevgiline bir iyilik yap ve bitirin. Güveni aldatmayla yıkarsan sadece güveni değil karşındakinin erkeklik onurunu gururunu da yıkarsın, artık bitmiş sizinkisi sadece uzatıp tamamen nefrete dönene kadar devam edersiniz başka birşey olmaz.
01 Yorumla
Soran+1 yılAçıkçası aldatmak denemez çünkü ben sadece başka bir erkekle arkadaş olarak görüşmeye gittim ve o bana benden hoşlandığını itiraf etti bende birdaha görüşmedim mesaj atmaya başladı beni tehtit etti falan bende sevgilime anlattım oda beni terketti... hepsi bu başka birşey yapmadım ki
En İyi Cevaplar
+1 yılbizler aldatan insanlara ne deriz bilirsin dostum yaptığın çok kötü birşey şahsen bence insanlığa bile sığmaz hadi orayı anladım madem seviyorsun neden aldatıyorsun? adam senden soğumuştur ki ben olsam geri affetmek değil anında heryerden engeller asla konuşmam sonuçta bikere yapan birdaha yapmaktan çekinmez :)) acaba şey düşünüyorum aldatırken hiç düşündün mü acaba ne yapar neler yaşar? karşındaki robot değil sonuçta onunda duyguları var ben sana değilde çocuğa üzüldüm cidden o çocuk daha'da eskisi gibi olmaz kardeşim...
017 Yorumla
Soran+1 yılAbicim vallaha bak herkese ayrı yorum yapıp anlatıyorum...
Ben onu aldatmadım... doğurusu bu.. biriyle tanıştım facebook ta görüşelim arkadaş olalım dedi. Sevgilim olduğunu söyledim ona. Arkadaş olarak görüşmeye gittim hayvan erif asılmaya başladı deneyelim falan zorladı tehtit etti onunla birlikte olmam için ben hiç bir şey yapmadım zor durumda kaldım.. çare yoktu kurtulmak için sevgilime anlattım oda beni yalnış anladı aldattığımı zannediyor kaç defa anlattım ona suçlu olduğumu biliyorum çok büyük hata ettim- +1 yıl
yahu kardeşim sen ne diye sosyal medyadan tanıştığın adamın yanına gidiyorsun? benim sevgilim gitse kafasını kırarım açık söyleyeyim tanımadığın bilmediğin insan hani onuda geçtim bu adam seni çağırıyorsa demek ki bir amacı var yani bir erkeğin bir kadını biyere çağırmasının sebebini herkes anlar (hani kötü amaçlıda olabilir) anlayamadın mı
- +1 yıl
keşke anlatmasaydın ya ona insan gibi anlat çek karşına böyle böyle oldu diye insan gibi tatlı bir dille anlat ama anlayacağını sanmıyorum yinede denemekte fayda var
- +1 yıl
bir empati kur onun penceresinden bak birde ona güzel söz söyle yemin et kuran de bişeyler yap işte
Soran+1 yılYaa sen ne diyosun arkadaşım kendimi öldürmeye kalktım valla ne yeminler ettim okulu braktım facebook hesabımı kapattı deliye döndüm talvardım hattaa ayakkklarına bile kapandım hiç dışarı çıkmıyorum onu bekliyorum birlikte çıkmamız için.. ekmek almaya iniyorum mesaj atıyorum... bilsin haberi olsun... teyzeme gidiyorum arıyorum haber veriyorum :( her attım adımı mesaj annatıyorum daha napa bilirim suçlu olduğumuda biliyorum hata ettim emde çok büyük hata onuda çok iyi anlıyorum
- +1 yıl
e yuh a*q o kadarda değil acaba erkek arkadaşının biraz g*tü kalkmış olabilir mi bu kadarda esirmiş gibi davranma sende be
Soran+1 yılBilmiyorum ama bence böyle davranmakta haklı :( hata bendee niye elin adamıyla görüşüyorsun kii bir an boşluğuma geldi aldandım :(
- +1 yıl
üzme kendini la herşey gelip geçici sürekli kendine hatada arama o salaklık yapıyor tamam bişey olmuş bitmiş sende insan gibi söylemissin sürekli negatif düşünüyor ve hiç iyi yanındanda bakmıyor ya gitseydin başka şeyler yapsaydın ve söylemeseydin? ama gelip söylemişsin bişeyler karıştıran insan gelip söylemez sürekli kendini suçlamaktan vazgeç
Soran+1 yılTek çare beklemek bence belki zamanla geçer anlar... gerçekten bazen çok iyi anlaşiyoruz hatta dün onlardaydık annesiyle saatlerde sohpet ettik sorun yok... sorun onda atlatamıyor sürekli düşündüğü için nefretine yenilmesinden korkuyorum
- +1 yıl
aynı benim gibi ama sürekli kafasından atamıyor işte bende öyleyim ya çok kötü bişey
- +1 yıl
mesela bende eskiden böyle bişey yaşadım sevgilimle hiç güvenemedim tekrar o günden sonra ilişkimiz 9 ay sürdü o 9 ay boyunca hiç güvenmedim (güvenmediğimi belli etmedim tabi) sonra aldattı baktım +18 ifşaları çıkmış tüm ailesine ifşalarını yolladım hatta intikam almıştım off o duygunun ya sürekli düşünüyosun böyle acaba ne yapıyor kimle konuşuyor acaba şu an beni aldatıyor mu acaba neler yapıyor kesin aldatıyor gibi düşünceler geçiyordu aklımdan (NOT ben paranoyağım bu arada arkadaşı bilmiyorum ama)
Soran+1 yılOnu anlamaya çalışıyorum onun için herşeyden vazgeçmeye hazırım ben söyledim ona artık herşeye DiKkat! Tek ufak bir hata yapmamaya çalışıyorum çok üzgünüm
- +1 yıl
sen bence canımsın kusura bakmada bu kadar abartma herşeyi insan sözü dinle sen ilişki uzmanıyım ben sen dediğimi yap
Soran+1 yılYaa abiim ben bu derecede kötülük yapmadım ki zaten pişmanımda tekrarlanması mümkün değil.. bu benim için büyük bir sınavdı sanki gözlerim açıldı üstüne titremeye başladım çılgına dönüyorum vallaha bak
Soran+1 yılHep böyle kötü düşünmesine izin vermemeye çalışıyorum.. inann her attığım adımda mesaj atıyorum
- +1 yıl
yahu yavrum tamam iyi bir insansın düşünceli insansın aferin ama bu kadar böyle olma tamam adam gibi anlat anlamıyosada s*kleme g*tü kalkmış belli eğer sen bu kadar üstelemessen o gelir senden özür diler biliyorum çünkü aynısını yaşadım yahu dediğimi yap ya
Soran+1 yılYapacak birşey yok zaman gösterir herşeyi belki
Gizli Üye(30-35)+1 yıl'Örendiyinde' nedir ya? Hem türkçen zayıf hem de karakterin tam bir kşrmıssın.
31 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
14Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 10,2b cevap paylaştı. ben de onu çok seviyorum.. bu cümleyi , aldatan birinin kurmaya hakkı olmadığını düşünüyorum.. neden mi... sevdiği insana sadık olan onca seven insana hakarettir çünkü. artı.. sevgilin, yaptığın şeyi hiç bir zaman affetmeyecek. buna emin ol. ve muhtemelen, hiç ummadığın bir zaman, bunun intikamını çok kötü şekilde alacak.. ve ortada bırakıp gidecek seni.. boynuzlanma intikamı hissi er geç galip gelir.
012 Yorumla
Soran+1 yılBen onu aldatmadım... doğurusu bu.. biriyle tanıştım facebook ta görüşelim arkadaş olalım dedi. Sevgilim olduğunu söyledim ona. Arkadaş olarak görüşmeye gittim hayvan erif asılmaya başladı deneyelim falan zorladı tehtit etti onunla birlikte olmam için ben hiç bir şey yapmadım zor durumda kaldım.. çare yoktu kurtulmak için sevgilime anlattım oda beni yalnış anladı aldattığımı zannediyor kaç defa anlattım ona suçlu olduğumu biliyorum çok büyük hata ettim
Soran+1 yılFacebookta mesaj atma nedenim Şuydu: bir şey sormak istedim erkek olduğu için... sormama izin verdi... bazı sorular sordum... sevgilimle ilgili...2yıldır birlikteyiz beni brakmaması için ne yapmam gerekiyor falan bu tip sorular sordum ve o bana kardeşim derdi bende güvenmiştim arkadaş olalım dedi ve gerisini anlattım zaten
- +1 yıl
o zman , sevgilin olan insana gerçeği tamamen anlatmalısın.. kendini doğru ifade edersen , güvenecektir içi rahatlayacaktır.. şu an güven sorunu vardır.. ve doğaldır.. artı , hiç bir erkek, bir kızla arkadaş olmak için buluşmaz.. aptalca bir hata yapmışsın.. kusura bakma da..
Soran+1 yılBilmiyorum fazla düşüncesizlik ettim
Soran+1 yılBeni affetmesi için inanması için kendimi öldürmeye kalktım valla ne yeminler ettim okulu braktım facebook hesabımı kapattım deliye döndüm yalvardım hattaa ayakkklarına bile kapandım hiç dışarı çıkmıyorum onu bekliyorum birlikte çıkmamız için.. ekmek almaya iniyorum mesaj atıyorum... bilsin haberi olsun... teyzeme gidiyorum arıyorum haber veriyorum her attım adımı mesaj annatıyorum daha napa bilirim suçlu olduğumuda biliyorum hata ettim emde çok büyük hata onuda çok iyi anlıyorum ondan çok benim canım yanıyor çok kötü hissediyorum ve suçumun farkındayım
- +1 yıl
kendni öldürmeye kalkmak zavallılıktır.. bunu geç de.. olay buysa, ve sen kendinden eminsen.. kendini doğru ifade ederek ve ona geçrçek sevgini sunarak, zamanla aşarsınız bu olayı.. anafikir şu olmalı.. bana inanacak kadar güvenin ve saygın yok mu senin? senin başına böyle bir şey gelse ne olurdu , aynı şeyi ben sana yapsam şu an.. gibi konuşacaksın ona.. ama sevecenlikle.. biraz da kalbine doğru hareket edecek şekilde..
Soran+1 yılElimden geleni yapmaya hazırım sadece o mutlu olsun yeter
Soran+1 yıl. şimdi bu ayın 8 inde 3 aya gireceyiz
Soran+1 yılYani 8 aralık 3 ay olucak
Soran+1 yılBence daha zamana ihtiyacımız var ve çözülmesi için elimden ne geliyorsa yapıcam o ne isterse nası isterse
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılSen orssun. Onun için güvenmemekte haklı. Dövmediğine dua et
00 Yorumla
+1 yılAldattim derken bskasi ile diygusal bir sey mi yasadin yoksa baskasi ile yattin mi?
048 Yorumla
Soran+1 yılYa Hayır... Facebook ta biriyle tanıştım arkadaş oldur sevgilim olduğunu biliyordu buluşalım görüşelim dedi. Gittim arkadaş olarak görüşmeye hayvan bana asıldı tehtit ettii birlikte olmamızı istedi bende bidaha görüşmedim fazla zorladı mesaj atmaya başladı tehtit eti korktum bende sevgilime söyledim oda beni yalnış anladı aldattıgımı zannediyor anlattım kaç defa ama inanmıyo ki ben bir şey yapmadım
- +1 yıl
Yaptigin yanlis ben olsam ayrilirdim... Ama cinsel ve duygusal birsey yasamamissin dogruysa soylediklerin o bir avantaj.. Ama o cocuga karsi cinsel durtuler icinde bulunman bulusmana neden olmus durum sikinti ;)
Soran+1 yılNe cinsel durtusu yaa... aldandım işte boşluğuma geldii... düşünemedim bir kadın ve bir erkek arkadaş olamaz biri biri başka gözle naka bilir benm kötü niyetim yoktu
- +1 yıl
Ne yani arkadas olmaya mi gittin onunla bosversene sen!
Soran+1 yılInanmak zor ama evet... o an salak günümdeydi galiba... valla bak allah şahittt. yemin ederim ki arkadaş olacamızı sandım
- +1 yıl
Sevgilin seni tatmin edemiyor ki baska erkeklerin arkadasligina dostluguna ihtiyac duyuyorsun ;)
Soran+1 yılŞöylede açıklamalar yapiyim benim ona Facebookta mesaj atma nedenim Şuydu: bir şey sormak istedim erkek olduğu için... sormama izin verdi... bazı sorular sordum... sevgilimle ilgili...2yıldır birlikteyiz beni brakmaması için ne yapmam gerekiyor falan bu tip sorular sordum ve o bana kardeşim derdi bende güvenmiştim arkadaş olalım dedi ve gerisini anlattım zaten
Soran+1 yılTamamen yardım amaçlı mesaj atmıştım işler uzadı
- +1 yıl
Cinsel icerikli miydi peki sordugun sorular?
Soran+1 yılHayır gayet basit sorular sevgilim hakkında erkekler hakkında... Benden bıkar mı? Başkasına kapılır mı? Benden sıkılabilirmi falan
- +1 yıl
Bunun icin baska bir erkege sorma geregi neden hissedersin ki.. O cocuk sana yorum yapti seni begendi begenilmekte seni cezbetti acaba dedin ;). Sevgilinle bir cinselligin var mi?
Soran+1 yılEvet var
Soran+1 yıl2 yıldır cinsellik ilişkilere giriyoruz ve ona fazlasıyla güveniyorum... bir anlık salaklıma mı ne geldi bilmiyorum çok pişmanım been o hayvana karşı hiç iyi niyet göstermedim ki zate 1 kez buluştuk ve tersledim
- +1 yıl
O zaman senden suphe etmesi cok normal.. Seni tatmin edemedigini bu yuzden baska erkeklere gittigini dusunuyor.. Sizin iliskiniz uzun surmez ayrilirsiniz ;)
Soran+1 yılAma bazen çok normal anlaşıyoruz sadece bazen üstüne gidiyorum onun istemeden oda hatamı yüzüme vurduğu ann kavga başlıyor ve aynı konuları tartışıyoruz.. sonra tekrar sakinleşiyoruz... hatta dün onlardaydık annesinle saatlerce sohpet ettik baya iyi gidiyo sadece unutturmam gerek ya da kendimi inandırmak
- +1 yıl
Ne yaparsan yap onun icinde o suphe olacak ve o suphe onu yyip bitirecek.. Sevisirkrn sana hep baskasinin dokudugunu dusunup aci cekecek senden zevk alamayacak..
Soran+1 yılBana kimse dokunmadı ki bunu onada söyledim defalarca :(
- +1 yıl
Bunu ona inandramazsin ;)
Soran+1 yılBana inanması için kendimi öldürmeye kalktım valla ne yeminler ettim okulu braktım facebook hesabımı kapattı deliye döndüm talvardım hattaa ayakkklarına bile kapandım hiç dışarı çıkmıyorum onu bekliyorum birlikte çıkmamız için.. ekmek almaya iniyorum mesaj atıyorum... bilsin haberi olsun... teyzeme gidiyorum arıyorum haber veriyorum her attım adımı mesaj annatıyorum daha napa bilirim suçlu olduğumuda biliyorum hata ettim emde çok büyük hata onuda çok iyi anlıyorum
- +1 yıl
O seni aldatirsa ne ypacaksin ki kesin aldatir
Soran+1 yılBelki biter ayrılırız.. pişmansaa affederim intikam için yaparsa rahatlaması için belki yine affederim. bilmiyorum
- +1 yıl
Ona baskasi ile bir kere icin olabilecegini soyle unutmasina iyi gelecekse ;)
Soran+1 yılYapmaz onu tanıyorum... cevabı: isteseydim yapardım... olucaktır eminim
- +1 yıl
Sen bul o zaman ona birini :)
Soran+1 yılya da .. içini rahatlaması için ve intikam alması için acısını çıkarması için ne yapmak istiyor sada benim ne yapmamı bekliyor... diye sorabilirim... hiç bir şeye gerek yok derse ozaman nolur?
- +1 yıl
O zaman sıkıntı buyuk.. Sana ne teklif etse yapar misin affetmesi icin?
Soran+1 yılYaparım elbette.. mesela ne?
- +1 yıl
Ne istese bile mi? Sınırların olur mu? Bana sorma aklima cok degisik fanteziler gelir ;)
Soran+1 yılYaa Fantazinin dibine vuruyoruzz ne diyosun
- +1 yıl
3 lü isterse ne yapaacaksin araniza bir bayan daha almak istersr :)
Soran+1 yılBunu asla yapmaz istemez onu tanıyorum o öyle tiplerden değildir... hatta bu gün sordum ona..-Neden bana geri döndün? diye... dedi ki beni sevdiği ve düşündüğü için dönmüş yani hem namusum için hem vazgeçemediyi sevdiği için
- +1 yıl
Ya isterse ;)
Soran+1 yılBöyle bir şey istemeyeceğinden çok eminim.. ama soruna Cevap... Hayır yapamam ayrılarız biter
- +1 yıl
Bence yatakta cok iyi oldugun icin ayrilmiyor senden.. O yuzden aldatmiyor seni ve bu yuzden kendine yediremiyor aldatilmayi baska erkek ile olmani
Soran+1 yılBen başka erkekle olmadım ki anlattım ve hala ona anlatmaya devam edicem... bu olayı yaşadıgımız 3 ay oluyor ve daha fazla zamana ihtiyacımız var diye düşünüyorum zamanla geçer belki
- +1 yıl
Ben anlarim cunku sana karsi notr um.. Onun sana karsi diygulari bu sekilde.. İnsallah suphesini yener lakin yenemezse ayrilirsiniz.. Hem sekste onun her dilegini yerine getir getirmeye devam et
- +1 yıl
Aklima gelen onca sey var ikiniz hakkinda lakin burada dile getiremiyorim
Soran+1 yılBana karşı Sevgisini aşkını korursa hep atırlarsa.. şuhpesinide yener kötü düşüncelerinide ve nefretinide her şeyi atlatır... beni hala çok sevdiyine inanıyorum oda söylemişti zaten hala sevdiyini... sevgisi aşkı izin vermez bence dağalmamıza
- +1 yıl
Sende onu cok seviyordun lakin bu baska erkekler ile gorusmene engel olmadi ;)
Soran+1 yılEvet haklısın aldanmayan bir Allahtır yapacak bir şey yok artık :( nereye kadar sürerse ilişkimiz ne yaparsa yapar hakediyorum
- +1 yıl
Ozelden yazabilir misin
- +1 yıl
Sizinle ilgili merak ettigim cok fazla sey var
Soran+1 yıl1Xper yeniyim daha siteyi nasıl kullanıcamı bilmiyorum o yuzden mesaj atmama izin vermiyor
- +1 yıl
Beni takip et mesajlarini ac ben yazayim sana ustune sen yazarsin
Soran+1 yılOlmuyor
- +1 yıl
Yazdim ben bir daha baksana?
- +1 yıl
O baska biri sanirim.. Benim profilimi tiklayip takip et desene
- +1 yıl
Neden engel?
Gizli Üye(36-45)+1 yılErkek arkadaşında bulamayıp aldattığını kişide bulduğun şey neydi?
013 Yorumla
Soran+1 yılAldatmak denilmez çünkü ben onu aldatmadım sadece facebook ta tanıştık ve arkadaş olmamızı istedi sevgilim olduģunu söyledim. Görüşelim dedi görüştük ve benden hoşlandıgını itiraf etti ve bir daha görüşmedik mesaj atmaya başladı tehtit etmeye başladi bende sevgilime söyledim bilmesi gerektiyini düşündüm oda beni terketti
Cevap sahibi+1 yılAnladım ikinizin yaşı kaç
Soran+1 yılBen 17 o 18
Cevap sahibi+1 yılHatanı anlamışsın önemli olan bu
Soran+1 yılZaten Facebookta mesaj atma nedenim Şuydu: bir şey sormak istedim erkek olduğu için... sormama izin verdi... bazı sorular sordum... sevgilimle ilgili...2yıldır birlikteyiz beni brakmaması için ne yapmam gerekiyor falan bu tip sorular sordum ve o bana kardeşim derdi bende güvenmiştim arkadaş olalım dedi ve gerisini anlattım zaten
Soran+1 yılBeni affetmesi için inanması için kendimi öldürmeye kalktım valla ne yeminler ettim okulu braktım facebook hesabımı kapattım deliye döndüm yalvardım hattaa ayakkklarına bile kapandım hiç dışarı çıkmıyorum onu bekliyorum birlikte çıkmamız için.. ekmek almaya iniyorum mesaj atıyorum... bilsin haberi olsun... teyzeme gidiyorum arıyorum haber veriyorum her attım adımı mesaj annatıyorum daha napa bilirim suçlu olduğumuda biliyorum hata ettim emde çok büyük hata onuda çok iyi anlıyorum ondan çok benim canım yanıyor çok kötü hissediyorum ve suçumun farkındayım
Cevap sahibi+1 yılNe mutlu sana hatun bilmek güzel şey
Soran+1 yıl:( hiç bir şey umrumda değil bende en az onun kadar üzgünüm düşündükçe çıldırıyorum
Cevap sahibi+1 yılÇıldıracak bir şey yok insan hata yapar ve yanlışını da görmüşsün daha ne olsun
Soran+1 yılEvet ama işte anlatamıyorum 3 ay oldu.. belkide daha uzun süre gerek atlatmamız için
Cevap sahibi+1 yılAşk için emek gerek sabredeceksin sen bırakma ilgini eksik etme döner mutlaka
Soran+1 yıl:) Allah büyüktür artık zamana brakmamız gerek benkmde daha dikatli olmam ve birbirimize sadık olmamı gerek geçer bunlarda zaman ihtiyacımız var ben buna inanıyorum
Cevap sahibi+1 yılAynen bol hayırlısı olsun hakkında
Ayrılmanız senın için de onun içinde en iyiai
00 Yorumla
+1 yılSen Gayet Masumsun
21 Yorumla
Soran+1 yılAbi ben masum olduğumu düşünmüyorum çok hatalıyım ben onu aldatmadım sadece görüştük ve bana asılınca o hayvan bende bidaha görüşmedim ki arkadaş olalım diye kandırdı beni... ben sevgilime anlattım ama inanmıyo ki aldattın diyor ama hata bende niye elin adamıyla görüşmeye gidiyorsun ki
+1 yılsana geri döndüğüne göre karaktersiz biriymiş
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 64,5b cevap paylaştı.
+1 yılNormal olmasını mı bekliyorsun? Ayrılmıyor şükret
013 Yorumla
Soran+1 yılBen onu aldatmadım... doğurusu bu.. biriyle tanıştım facebook ta görüşelim arkadaş olalım dedi. Sevgilim olduğunu söyledim ona. Arkadaş olarak görüşmeye gittim hayvan erif asılmaya başladı deneyelim falan zorladı tehtit etti onunla birlikte olmam için ben hiç bir şey yapmadım zor durumda kaldım.. çare yoktu kurtulmak için sevgilime anlattım oda beni yalnış anladı aldattığımı zannediyor kaç defa anlattım ona suçlu olduğumu biliyorum çok büyük hata ettim
- +1 yıl
başkasına mesaj attığın an, hatta görüştüğün an aldatmışsın, boşuna kendini kandırma
Soran+1 yılFacebookta mesaj atma nedenim Şuydu: bir şey sormak istedim erkek olduğu için... sormama izin verdi... bazı sorular sordum... sevgilimle ilgili...2yıldır birlikteyiz beni brakmaması için ne yapmam gerekiyor falan bu tip sorular sordum ve o bana kardeşim derdi bende güvenmiştim arkadaş olalım dedi ve gerisini anlattım zaten
- +1 yıl
buluşma artık aldatmadır
Soran+1 yılAma ben bir şey yapmadım kiii :(
- +1 yıl
farketmez, erkek arkadaşın kızla buluşsa ne düşünürdün?
Soran+1 yılNe amaçla buluştuğuna göre belki anlamaya çalışardım zor olurdu kötü olurdu ama zorlanırdım belki
- +1 yıl
Kendin yaptığın için böyle diyorsun ama senin yaptığın aldatma. hiç kusura bakma
Soran+1 yıl:( ooooofff yaaaa napıcam benn... oysa bazen çok normal anlaşıyoruz sadece bazen üstüne gidiyorum onun istemeden oda hatamı yüzüme vurduğu ann kavga başlıyor ve aynı konuları tartışıyoruz.. sonra tekrar sakinleşiyoruz
- +1 yıl
Yakında bırakır. uzatmaları oynuyorsunuz
Soran+1 yılNasıll ayrılırızz yaa.. daha dün onlardaydık annesiyle saatlerce oturup sohpet ettik sorun yok bazen gayet iyi davranıyor sadece üstüne gittiyimde sinirleniyor ve sürekli negatif düşünceler içerisinde atlatmaya çalışmıyoo.. nefretine yenilmesinden korkuyorum
- +1 yıl
Kişiliksizmiş o da. neyse hayırlısı
Soran+1 yılHayırlısı :(
- Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yılGüven başka bir şeye benzemez. Ona da hak ver
07 Yorumla
Soran+1 yılBen ona hak veriyorum fazlasıyla ve çok pişmanım zaten aldatmak detiz sadece başka biriyle görüştüm arkadaş olacamızı sandım hayvan erif bana asıldı tehtit etti onunla birlikte olmam için faln bende sevgilime söyledim ama o bana inanmıyor ki birlikte olmadığıma o hayvanla
- +1 yıl
Suçun olmayabilir ama onun sana inanması çok zor
Soran+1 yılPeki ne yapmam gerekiyor abi.. yalvardım anlattım kaç kez... seviyorum diyoo çok seviyorum ama güvenmem inanmam çok zor artık sana diyor... peki böyle yaşayamayız ki
- +1 yıl
Onun sana inanmasini bekliceksin
Soran+1 yılInanması için okulu braktı tüm gün evden dışarı adım atmıyorum vallaha bak. Arkadaş desen yok facebook hesabımı kapattım hasta oldum abbi onu rahat etmem için mutlu etmem için hatta intara kalktı vallaha bak allah çarpsın öldürecektim kendimi bana geri dönmesi için inanması için
- +1 yıl
Arkadaşların araya girsin halletmeye çalışsın
Soran+1 yılArkadaşım yok ki benim hiç tek 1 tane var ondanda sevgilim nefret ediyo hiç muattap olmazlar birbirleriyle
çok bekle sen delikanlı erkek asla geri dönmez
02 Yorumla
Soran+1 yılAma döndü ve 2 aydır birlikteyiz
+1 yılbu saatten sonra melek te olsan boşş
00 Yorumla
+1 yılaldatmak olmaz ayril
02 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldık ve 2 gün sonra bana geri döndü beni hala seviyor ama yaşananları kaldıramıyor atlatamıyor
- +1 yıl
ya adamdan ayril sen haketmiyorsun onu
Sevişgen onunla ama verme göster sadece
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCinsel aldatmamıydı duygusal mı
00 Yorumla
+1 yılbırak çocuğu
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence haklı yaptgnda
00 Yorumla
Devamını Gör(1)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkek arkadaşımı aldattım hala birlikteyiz ama birşeyler yolunda gitmiyor ne yapmam gerek?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar