Arkadaşlar hiç bir kız için"Bu kız bana fazla" dediğiniz oldu mu?

Evet arkadaşlar soru açık. Yani şöyle diyim hayatınıza bir kız giriyo tanışıyo sayılmazsınız ama kızla nerdeyse her yerde karşılaşıyosunuz ve onunla ilgili şeyleri önceden seziyosunuz. Ama bu kız çok güzel. Gerçekten çok güzel. Arkadaşlarım da bana yakışıklısın diyo ama bu kız bana fazla gibi geliyo.Çünkü hem kız çok güzel hem de insanlarla kolay iletişim kurabiliyo ve flörtöz birine benziyo ama siz o kadar değilsiniz. Sizce kızı tavlamaya mı çalışmalı yoksa bu kız bana fazla diyip geri mi çekilmeli?
Arkadaşlar hiç bir kız için"Bu kız bana fazla" dediğiniz oldu mu?
Cevapla