Sosyal medyada karşı cinsle iletişimi aldatma olarak görüyor musun?

Bazen sevgilimiz olsa dahi sosyal ağlardan tanımadığımız kişilerle konuşabiliyoruz. Birçoğu tanışma maksatlı da oluyor aslında :)

Şahsen ben bunu flörtleşme ve aldatma olarak görürdüm. Peki sizin sevgiliniz, sosyal ağlardan tanımadığı karşı cinsler ile sohbet edebilir mi?
Sosyal medyada karşı cinsle iletişimi aldatma olarak görüyor musun?

Aldatma olarak görür müsünüz?
Sosyal medyada karşı cinsle iletişimi aldatma olarak görüyor musun?
Cevapla