bir erkeğin bir kiza sana yanlis yapmaktan korkuyorum (aldatmak falan değil) demesi?

oslandigim cocuk oda benden hoslandigini soyluyor ama ciddi iliskim hiv olmadi simdide sana yanlis yapmaktan korkuyorum demesi normal mi? Ben kesinlikle ondan hoslanmanin otesine gectim bile ona deger verdigimi hissettirmeye calisiyorum mesaj atiyorum erkek arkadaslarimla arama mesafe koyuyorum etkili olur mu? Cabalamaya devam etmeli miyim? Cabam hosuna gider mi?
bir erkeğin bir kiza sana yanlis yapmaktan korkuyorum (aldatmak falan değil) demesi?
Cevapla