fototeni allığı farlara boyaları fazla basmayın
her erkek ilk resimdeki selenanınki gibi bir yüz görmek ister


uzaylılara ne bu hakaret şimdi? bir halta benziyolar mı desen buraya koskocaman HAKLISIN yazardım.
Bazilari oyle far ve allik suruyor ki hangi pavyondan cikti acaba diye dusunuyorum
far allık fondöten maskara kısacası hepsini fazla kaçırmayın çok hafif yapın
Valla ben eyeliner kalem rimel disinda kullanmiyorum. ruj bile surmem kolay kolay
birde değişik değişik renklerde ruj sürüyorlar her zaman kırmızı yakışır selananınki gibi
mor siyah pembe yeşil mavi gibi değişik renkler yakışmıyor
her kız kendine yakışacak şekilde makyaj yapmalı
ben mesela her yerime makyaj yapsam yakışır mı hayır çünkü ben kız değilim
bende bir şey kullanmıyorum sakalları bıyıkları hep kesiyorum babyface gibi
çünkü sakal bıyık sevmiyorum ve bana böyle bir yüz yakışıyor
şimdi ben kırolara gibi sakal bıyık bıraksam yakışır mı yakışmaz aynı şey
Iyi yapabiliyorsa cok da yapsa anlamazsınız. Beceremeyen azda yapmasın lutfen 😄
fazla makyaj yapmak demek sürekli boya sürmek değildir
makyajı niçin yaparsın güzel olmak için değil mi
seni güzel yapacak miktarda kullanmalısın
selena gomez gibi eğer yüzün güzelse o boyalara ihtiyacın olmaz
Cevap
3Cevap
Bizim erkekler az makyaja bile laf aciyolar sürdüğüm bir rimel bir Nude ruj sanki badana yapmışım gibi
Türkçeyi öğrendiğinde anlarsın
O makyaj yapmasını bilmiyor millet resmen badana yapıyor yüzünü ama gayet doğal yani mevzu işi bilmek
Makyaj yapmayı bilen yapsın ama abartmadan ben beceremiyorum hiç o toplara girmiyorum
kimisi vampire kimisi zombiye
bazılarıda hayalete benziyo. gece görsen imana gelirsin korkudan
aynen korkunç az yapacaksın
o fondöteni fazla kaçırmayacaksın
selena gomez gibi olmalısınız
palyancoya daha çok benziyor
Özellikle okullarda (lise) öğrencilerin yapmasına karşıyım boya gibi geliyor bazilari
Evet tabıkı benzıyorr
filli boya sponsoru 😄😄
makyaj yapmayı bilmiyorlar
makyaja ne gerek var ki
senin gibi doğal yüz güzelliğine sahip değiller
selena ve senin gibi yüzü tatlı olan kızlara zaafım var
çok tatlı söyleyecek söz bulamıyorum gözümü alamıyorum
Valla haklısın :D
en çokta saatlerce kuaförde olup çıktığında yüzü 2. resimdeki gibi görününen kızlara gülüyorum
göze yüze yanaklara sürülen boyalara dikkat edin onları fazla kaçırmayın çok az sürün
fazla sürünce gerçekten yaratık gibi oluyorsunuz
bak selena gomeze o boyalara ihtiyacı var mı
Ben maskaradan başka birsu sürmem temizliğine bakımına dikkat ediyorum sadece o yetıyo benim bakasım gelmiyo fazla makyaja
iyi o zaman
Şimdi sen bunu dedınya aklıma ne geldi biliyomusun bir ara burda yorumda okumustum, kızı alırken yani evlenirken hortumla yıkayıp bakmak lazım diyolardı 😬😬
selena gibi olmalısınız şu yüze bak acayip güzel görünüyor
Nasıl yani
güzel bir yüz ince kaşlar gözler ve güzel dudaklar
o gereksiz boyaların hiçbiri yok kusursuz yani
tüm kızlar böyle olsa iyi olur
Beni görmedin ki
seni görmemle ilgisi yok zaten geneliniz böyle olsun
Valla turuncu saçlı çilli ela gözlü okka burunlu biriyim ben :D kaşlarım ince evet ama o anlattıklarınla pek ilgim yok sanırım :D
olsun bir şey olmaz
Ben farklıyım ya biraz :D difference hesabı 😂
:D :D boya küpleri
Haklısın
evettt :D
uzaylı degıl yaratık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar