Erkekler, Kocasıyla hava atan kadınlar var. Peki eşiyle hava atan erkekler var mı?

Kadınlar için evlilik bir amaç oluyor çoğunlukla ve evlenmek bir başarı olarak görülüyor. Evlenme yaşında olan kız arkadaşlar arasında eşiyle ve onun yaptıkları ya da aldıkları (tek taş bilmem ne gibi :) ) hava atanlar oluyor. Peki erkeklerde de böyle bir durum var mı? Konuşulur mu?
Erkekler, Kocasıyla hava atan kadınlar var. Peki eşiyle hava atan erkekler var mı?
Cevapla