Eşimi çok seviyorum ve istemeden kırdım incittim gönlünü nasıl alabilirim?

Eşimle severek evlendik herşeyiyle mükemmel bir eş. Sadece aşırı kıskanç ve sinirli ama bu bile sorun olmuyor çünkü birbirimizi seviyoruz birbirimize karşı saygımız var yalnız şöyle bir sorun var hamilelik dönemimde eşimle çok kötü olduğumuz bir dönem aramızdaki sorunu fark eden arkadaşım bunu eşime duyurmuş nispet eder gibi şu an asker öğrenmiş kızmadı sinirlenmedi aksine susarak tepkisini gösterdi üzülmüş başka bir şey konuştunuz mu dedi hayır dedim anlattım peki dedi eşime karşı kendimi nasıl affettirebilirim?
Eşimi çok seviyorum ve istemeden kırdım incittim gönlünü nasıl alabilirim?
Cevapla