Sevgilinize ayrılalım deseniz o da hemen tamam dese ne hissederdiniz? Evet ben sevgilime öyle yaptım size de aynısı yapılsa ne hissederdiniz?



Hemen oki diyen bir sevgili bulmadık yaaaa, hepsi zır zır ağlıyor, bırakma beni diye. Çok şanslısın valla. Hemen piyango oyna. Büyük ikramiye de sana çıkacaktır kesin. :)
Üzülürdüdüm o kadar cok sevdigim birisi bir anda ayrılalım dediginde evet dese cok uzulurdum.
Valla hiç umursamıyorum çünkü alıştım
Ben sinir anında ayrılalım derim o tamam der 1-2 saat sonra bize bu kadar ayrılık yeter diye yazar tekrar
Hata yapmadığını fark ederim ve kendimi tebrik ederim
Cevap
13Cevap
konuşmanın bir işe yaramıyacağını hiç bir şeyin değişmiceğini daha önceden tecrübe edinen insandır ,
Zaten bu anı bekliyormuş demek ki deyip iyi ki ayrılmışım derim
şu an öyle birşey yaşamayı kaldıramazdım gerçi yapmazda benim sevgilim
Nedenini sorarım herhalde önce, sonra da tamam derim ayrılmak isteyen insana yalvaracak değilim :D
Çok sinir olurum ayrılmaya meraklıymış diye düşünürüm
Ne guzel sorunsuz ayrılık teklıfını eden bensem kabul edende oysa Bı problem yok herkes yoluna 😁
Sevgilim değilde sevdiğim çocuğa demiştim gitmek istiyorsan buyur demişti, gidişimi bekliyordu ya da gitmemi istiyordu diye duşunuyorum.
bendr öyle yaptım 😐 ilk başta üzülüyor tabi insan ama sonra iyiki öyle yapmışım dedim 😃😃
bu tür teklifleri genellik le kızlardan aldıgım için sevmememiş demektir derim
Sevmedigini düşünurum. seven kisi kabullenmez hemen.
ayrılma niyetim ciddiyse sevinirim üstelemediği için, trip yapıyorsam bozulurum
dünden meraklı ayrılmaya heralde , gerilirdim baya yani
sevmediğini düşünürüm
dünden razıymıssın der tokat atardım okkalı :D
demekki o da böyle olsun istermiş
hiç bişi hissetmezdim çünkü aşka inanmıyorum :D
bana belli olmuyor böyle şeyler
Sevmiyormuş demekkş derim bidaha muhattap olmam
Ayrılalım dememi bekliyormuş derim😂
Vay orangutanın çocuğu diyip defterden silerdim 😂
Çok şükür kurtuldum derim
blöfse fena hissederim heralde :D
Gönlünde miktiri basmış derim
son ejderha benim neslim biticek
Çıldırıyorlar müdür ;)
Beni tüm zamanlarda kandırdığını sanarım.
Ayrılırım.
Kötü hissederdim.
Gözümde düşer
Bozulurumdum kesin
beni sevmediğini
herşey bitmiştir
Hiç bişey
hiçbirşey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar