AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
166Cevap
Yalnızım ve mutluyum açıkçası. Yalnız değilim çünkü ( iş olarak, kariyer olarak, çevre olarak )
Yalnızlığı bilerek ve isteyerek seçtiğim için aksine mutluyum.
Yalnız değilim ancak 14 yıldır yalnız gibi yaşıyorum gayet rahat ve mutluyum
Kız demek gereksiz sorun demek bunca işin gucun arasında. ne nazı biter ne huysuzluğu
Yalnızım ailemden ayrı yaşıyorum gayet mutluyum sıfır sıkıntı :)
Ben katılmıyorum bu söze ne kadı erkeksiz nede erkek kadınsız olmz
Sen öyle san
@Egfaytmen peki
Hiç bir erkek bir kadın ya da hiç bir kadın bir erkek illaki olsun hayatinda diye ugrasmamali
@Egfaytmen herkzde ugrasıyor ama yanlz kadınlr ya da erkekler mutsuz
Yo ben mutsuz deilim
Benim hiç olmadı sevgilim ben öleyim mi yani 😂
Öyle mantık olmaz
@Egfaytmen peki dewam o zaman
gerekirse hiç olmaz yani kötü bişey deilki
olcak diye bir zorunluluk yok kısmet bu isler
Hayatı paylaşmak güzeldir ama yalnızken de mutlu olunur.
Doğru demiş yalnız sevgiliyle beraber takılmanın hazzı da ayrı bişey, insan bir yerden sonra özler :)
Sevgilim varken bu kadar huzurum yoktu bu yuzsen senelerdir yalnızım ve o konuda en ufak bir şikayetim yok :)
ben katılıyorum eski sevgiline :) kalabalık ortamlardanda nefret ederim ben bunaltır 2 dakikada öyle ortamlar :)
Bazen yanlız kalmak çok iyi oluyor hatta en iyisi yanlız kalmak seni üzecek kimse olmayınca hayatında sorunlarda olmuyor
daha rahattır eğlenir fakat omuzuna yaslanan biri olmayınca yalnız kaldıdığında içine içine ağlar insan..
Yoo ben yalnizim hicte mutsuz falan degilim. Hayatimda kadin varken mutsuzmusum. Hayatimi mahvedenler KADINLAR!
Ayrılalı 4 yıl oldu çok rahatım hiç sevgili arayışım yok kafam rahat kavga dırdır vırvır yok sadece cinsel olarak kıza ihtiyaç duyuyorum onun için de tek gecelik ilişkiler yetiyor
Ben mutlu degilim sevmedigim insani da mutlu edemem boyle daha iyi ortasekerli
Baskalarina bagimli yasayan insanlar er ya da gec mutsuz olmaya mahkumdur...
Ölüm gibi bir şey oluyor ama kimse ölmüyor :D Erkeklerin yalnızlığı bu :)
Arada geliyo o his ama yanında kankan varsa mutsuz olma gibi bir ihtimalin yoktur :D
Eski sevgilim yalniz olmak istiorum hayatimda kimseyi istemiyorum dedi. Seviyolar galiba yalnizligi
Kendimi kimseyle kıyaslamam fakat ben her türlü en kral eğlenirim
Yalnız kadın bir şekilde idare edebilir. Ama erkekler alışkın değil.
Ben tek gebeliklerin adamıyım. Kusura bakmayın bayanlar evcilleşemediğim için. Burcum yüzünden olucak. ikizler. Yanlızlığı seviyorum. sakin bir insanım. Kafamı ütüleyen bir insan olsun istemiyorum ve mutluyum. 😉
aynen bende ikizler senin gibi düşünüyom ama sonsuza kadar yanlız kalabilir miyim bilmiyorum
Erkekler hayatlarında kimse yokken de başının çaresine bakar
Ancak bir süre
hayıııırrrr katılmıyorum. yalnız erkek mutlu erkektir. çünkü istediği zaman yalnızlğını giderecek çeşitlemeler yapabilir.
22 yıldır yalnızım ve ölmek istiyorum mutluluk maalesef bana haram
Aynen oyle. ve bomba kankalari oluyor adamlarin cok cabuk topluyor, ve cok rahatta egleniyorlar.. adamlarda arkadaslik kavrami mukemmel çizgide 😕
Yalnız olunca ölmüyoruz. Yalnızlığı kafasına çok takan erkek mutsuzdur. Evlenince mutlu olunmuyo ayrıca.
Nefes alsın yeter sözü çıkmışsa erkek yalnız mutlu olamaz o kadar net :)
Kimse yokken de oluyor tabi ama ama ama bir süre sonraaaaaaa booOOM.
Kişiye göre değişir ben yalnızlığı seven bir yapıda değilim her erkek farklı genelleme yapmak zor
Çok güzel tek başına yaşayanlar gördüm. O yüzden katılmıyorum
tamamen saçmalık yalnızlığın öğrenen alışan insan huzurun mutluluğun başlangıcındadır
erkekler başının çaresine bakar çünkü kadınlar gibi duygusal değiller.
Yalnızım. Yani çok şükür hayatımda kadın yok. Ama mutluyum. Hiç olmadığım kadar mutluyum
B diyorum. Asalak tarzı insanlar başkasına muhtaç bence.
Sevgilim varken de yalnız takıldığıma göre demek ki yalnız erkek mutsuz değilmiş.
evet eğlenebilir ama yalnızlıkta sıkıyor bir yerden sonra gece uyurken biri olsun istiyor en azından
Bir laf duymuştum; erkekler kibrit görse çakmak ister.. Sanırım bu nedenle a diyo😂
*diyorum
bal bulsa kaymak ister
O kadar kötü değil ya, misafirim olsa kapıya kadar geçiririm yani 😇
Doğduğumdan beri yalnızım ve mutluyum. Fakat mutsuzluk da var.
Başımın çaresine bakıyorum kimseye de ihtiyacım yok :))
Erkekler hayatlarında kimse yokken de başının çaresine bakar
Mutsuz olmakta var mutlu olmakta ama umutsuz değiller...
Yalnizlik yorar insani cevrendeki herseyin farkina varirsin... diye gider
Hem öyle hem öyle değil. Bir an mutlusudur sonra bir bakmış mutsuzsun.
Tam tersini düşünüyorum erkekler mutlu olurda bir kadın sevgisiz mutlu olamaz
Erkekler hayatlarında kimse yokken de başının çaresine bakar.
Sevgiliye gerek yok evet. Ama kadınsız bir yere kadar.
Yalnız erkek mutludur. Ben evlenme düşmanı kadın düşmanı biri olarak böyle inanıyorum
Yalnız kalan kadınlar daha mutsuzdur , kadınlar yalnız yapamaz
O sana karşı gurur yapmış sanki sonuçta eski sevgilin ima etmek istediği ise sana ihtiyacım yok
Erkekler hayatlarında kimse yokken de başının çaresine bakar.
İnsanlar paylaştıkça, iletişim kurdukça mutlu olur. Karşındakinin cinsi önemli değil...
baya insan yanlış yorum yapmış dünyada önceden bayanmı vardı bana allah yeter
evet çünkü erkegi tamamlayan kadındır kadınıda tamamlayan erkektir.
Bir atasözü der ki, "Bekar kendine hep bakar."
yalnız kadın mutsuzdur asıl
Mutlusz olabilir ama..
no women no cry diye şarkısını bile yapmış bob abi
Erkekler yalnızkende gayet mutlu bence
Erkekleri fazla hafife alıyosunuz kızlar 😄
Biz kadınlar gibi güçsüz değiliz çok şükür.