Eşiniz siz uzanırken size yastıkla vursa tepkiniz ne olur?

Not :Ben yaparım valla uyuzluk olsun diye :)

Not :Ben yaparım valla uyuzluk olsun diye :)

havada yastığı tutar kendime çekerim hatunumu sonra gel gız buraya der sarılır öperim ya da buradakilerin aynısını yaparım gıcık olmam ben böyle şeylere hoşuma gider ;) :D :D :D
Siz ve minnoş paylasimlarin hep takip ediyorum artık minnoşluk kusacagim sanırım evlisiniz ve bir bebeginiz var eşiniz çok şanslı :D
Kavga ederiz sanırım uyandırılmaktan nefret ediyorken yastık darbesiyle uyandırılırsam sinirden ağlarım :D
Allah Allaaah Allaahhh yastık savaşııııı hücum der kalkar ben de ona yastık ile vururum .. 😂😂😂
Cevap
47Cevap
Tam ayagima oturur valla gelisine sut cekerim 😂 uyumuyorsam bir sey yapmam ama boyle uyandirirsa gireriz birbirimize 😁
ben uykumdan uyandırılmasın nefret ederim hele bide yastık vurup uyandırılsam sinirden ağlarım
bende ona yastık atarım hafıf olandan canı yanmasın yınede kıyamam cunku
Hoşuma gider valla bayılırım en sevdiğinden 😂😂😂😛😛😛
Hayvan gibi şiiiy yapıyosunuz yav, ayı gibi giriyosun. (Malkoçoğlu misali) 😂
Hızlı vurursa ağlarım 😔 Ama şakasına yavaş vurursa bende ona karşılık eğlenirdim çocuk gibi 😬
ulan bunuda sevişmeye felan bagladiniz ya helal olsun
ama kadın hakli çoraplari ile yatmış napsin garibim kokudan uyuyamamis
Suyun'dan gider, muhtemelen yastigi yüzüne firlatirim.
Sonra da pesinden kosar yakalar, karni agriyana kadar gıdıklardım.
Pipisinii keserim en nefret ettiğim şeydir birinin beni uyandırması 😄
bileklerinden tuttuğum gibi yatağa yatırırım öhhöm :)
Benim için problem yok, hoşuma bile gidebilir belki
Ruh halime bağlı ama yaptığı yapacağı son saka olur muhtemelen.
Azını yüzünü kırar pıçaklar camdan aşşa atlar üstüne atlarım
Ergenliğini atlatamayan insan nasıl da kendini belli ediyor
Gülerim ne yapıyon derim sonra da yastık savaşı çıkar :)
teppigi vurduğum gibi yatakdan atarım aşağı
Ağzına biber sürerim 😄😄
Bende ona yastıkla vururum😂
Onu o yastıkla boğarım
:D kalkıp :) bende onla yastık savası yapardım
Uykuluysam kalkar döverim ayık olsun😄
Oyapamaz bn yaparm😎😂anca
Yastık savaşııııı😂😂
bende ona vururum sen hayırdır diye :D :D
Yapma evladım yapma çocuğum derim...
ağzına kürekle vururum 😃
boğarım :D. uyuyana eşek şakası yapılmaz.
Çok sert vurursa sorun olabilir
Söverim aynısını yaparım ona..
ön sevişme başlasın derim
KEndi adıma konuşim yaptığı son yastık şakası olur
mermi atarım hiç hoşlanmam :d
yastik savasi olur;))
Yakalar kolumun altina alirim uyumaya devam
Tutarım indiririm alırım altıma 😂
Anlik piskolojime bagli 😁
Bana işaret verdi diyip bende...
Ne yapacağım hiç belli olmaz :))
Eşimide senide öperim
Yatirip xikerim oracikta hunharca 😃😂
ya napıyorsun sen diye bende ona yastık fırlatırım
Kafasında bardak kırarım.
ben de ona vururum çok tatlı :)
yastık bitince iş sekse döner
Ya gıcıkmısın
Canı saolsun :)
yastak savışı seks savaşına döner :)
İmmm savaş. Yesss be
yataktan atardım
Gıdıklarım.
Bende ona vururum 😄
Küfür ederim
Kalkar doverim
Tekmeyi koyarım
Ağız burun bırakmam
Eşşoleşek derim😄😄
Yastık savaşı başlar
bende ona vurarim
boşarım direk
Aynı karşılık jaja
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar