Eşiniz sürekli uyumadan once ortanıza bebeğinizi alıyor tepkiniz ne olur? Yanlız kalamıyorsunuz? 
Not : Ayıcık var diye kızdınız bu sorum bende :(


Sürekliyse ilişkide bir sorun var demektir. İlişkiyi ilişki yapan bağı kuran en önemli şeylerden biri çünkü cinsellik ve birlikte uyumak. Eşi karşına alıp güzel güzel konuşulmalı bu durumda. Neden böyle yaptığı öğrenilmeli kesinlikle
Erkek getirirse garip olur. İstenmediğimi düşünürüm
aşkım yeter artık ne bebekmiş o kadar bebek seviyosan madem onu yatır 2. ye başlayalım derim açık ve net ben derim yani :D :D :D
bişey demem de yeri varken neden aramızda belki annesini öpecem
tamam getir çocuğu
Cevap
24Cevap
şu an ortamızda bir bebek olmasa da bişi de olduğu yok zaten :D 3 ay sonra inş aramıza alıcaz küçük yavrumuzu :)
Kizaeim vallaha 1 olur 2 olur 3 uncude veririm elinw yastigini git nerde yatiyorsan yT cocukla beraber.
Kocamdan önce ben gönderirim onu şahsen büyğk konuşmıyım ama ben karşıyım bu olaya daha benekken ayırıcam odasını o şekil alışsın
Ona derdim ki aşkım biraz benle ilgilen beni sev beni öp sarıl 😄
Bebeğime ve kadınıma sarılır uyurum ikisininde kokusunu hissederek güzel bir uyku yaşarım bundan güzel ne olabilirki ikiside canım :)
Erkekte bir çocuktur oda ilgi ister ilgi dengelenmez ise sonunda adam dışarıya gider
bir şey olmaz ama ilerde çocuk için kötü. kendi yerinde yatmaya alışması lazım.
Gider kanepede yatarım hanımefendi bebeğiyle uyusun
İlk önce doğru yazın. "yanlız" değil "yalnız" olacak. Sorunuza gelirsek de kendi başına uyuması gerek bebeğin.
Bebek ise izin vermezdim. Fakat biraz büyümüşse yatsın.
Hiç bir şey demem yatak onlara kalsın yerde bile yatmaya razıyım ben
Bir iki zaman idare edilir be sonuçta evlat bebek oyyy :)
yaw arkadaş bir karımla şey ettirmedin yani
pardonda o aranıza aldıgınız bebek nasıl oluyormuş :D
evlenincedemi sapık muamelesi görcez :)
10 kadın nerden cıktı
hı hı öyledir
sarilip uyurum en iyi mutluluk ben onlar icin onlar benim icin var
Git beşikte yat bebeenle derim
O bebek ölürse ebesini elden geçiririm
Demekki neymiş bebek yapmıyor muşuz 😂😂😂
Bu durum bende de var :)
saçma bence eşler arası soğukluk getirir
olmaz ortada ben yatıcam
gider beşikte yatarım.
Ona birkez daha asik olurum :)
+18 bir cevabım var..
Öyle birşey yapmaz. Bana sarılmadan uyuyamaz
Izin vermem zorunlu olmadıkça
çocuk aglarsa o bakar kılımı kıpırdatmam 😂
:) çocugu adam doyuracak hali yok sen doyuracaksin
bunu erkeğin yapmasi gerekir :) :) bende bir keresinde sevgilime dedim çocuk aglarsa kilimi kipirdatmam ben kalkarsam. onuda doverim senide. doverim demiştim bun
vicdansız anne
tamam tamam kızma şaka yapalım dedik :)
İstemiyorum hep aramızda olmaz.
Derdini söyle bakalım o ne diyecek
Bebeğin yatağı yok mu. sürekli de olmaz yanımızda
ne olmuş :)
alsın ne fark eder ki
Evlat candır gerisi heycam
tam uyumadan önceyse sorun yok
Evlilik düşünmüyorum pampa
bilmem yasamadım :)
Çok poncik bir davranis :)
Oluur 😊
bisi dememmmm
istiyorsa olur
sonuçta sokaktan tutup getirmiyor ki :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar