3 gün önce sevgilim benden ayrıldı, ama hala whatsapp'ında benım ona aldıgım güllerle fotoğrafını tutuyor. Sizce neden?

Bu fotoğrafı 1 hafta önce aramız duzelmısken benım ıkımızın bir fotografını koymam uzerıne koydu, bırbırımıze sure verelım dediği bir donemde barıstıktan hemen sonra. Telefonda barıstıktan sonra gorusme fırsatımız olmadı devamında ondan kaynaklanan sebeplerden yıne tartıstık ve olmuyor deyıp cesıtlı kendıne gore sebeplerden (kı hıcbırı bana mantıklı gelmıyor) yıne benden ayrılmak ıstedıgını soyledı. Benım ıstegım uzerıne bulustuk yine aynı bos sozlerı soyledı bellıkı ılıskıden cok yorulmustu, sogumus gıbıydı. Benım soyleyeceklerımı bıle dınlemek ıstemedı sadece kendı bırseyler soyleyıp gıdecektı yine de konustuk bır kulagından gırdı otekınden cıktı. Kendısı malesef bencıl bır ınsan. Hatalarını kabul etmıyor ve bunların yuzune carpılmasından nefret edıyor gibi. Sonuc olarak o cok ısteksız olmasına ragmen guzelce sarıldık opustuk ve ayrıldık. Gel gelelım goruyorum kı hala whatsapp'ında ona sevgili oldugumuz gun aldıgım gullerle olan fotografını tutuyor, 3 gundur ayrıyız illa ki annesi arkadasları fotoğrafı neden hala tutuyorsun dıye uyarmıstır ama 3 gundur fotograf duruyor. Nedenını cozebılmıs degılım. Sahsı fıkrım kendı ayrılmasına ragmen benı sınırlendırıp yazdırmaya calısıyor. Nasıl benı aramaz sormaz pesımden kosmaz dıye egosuna yedıremedıgını dusunuyorum. Ozellıkle kızların bu konudakı fıkrını merak edıyorum dogrusu:) onca guzel fotografı varken neden hala o fotografı tutuyor? Daha oncede benden ayrılmak ıstedı bır gun sonra aglama krızıne gırdı, annesı benden onu aramamı ıstedı ve barıstık. Egosu aramaya el vermedıgınden annesını devreye soktu ve arayan ben oldum anlıcagınız:) ama bu sefer aramıcagımı ve yazmıcagımı bılıyordur heralde o seferde aramıcagımı soylemıstım annesı ıcın sozumu cıgnedım. Bu sefer cıgnemeyecegımı bılıyor. Neden fotografı degıstırmıyosun dıye sorsam amacına ulasıcagını dusunuyorum. Hala sosyal medya hesaplarındada takıplesıyoruz. Herşeye rağmen pişman olmasını ısterım yoksa hıc takmazdım bakmazdım bıle oraya. Ne yapmamı önerirsiniz?
3 gün önce sevgilim benden ayrıldı, ama hala whatsapp'ında benım ona aldıgım güllerle fotoğrafını tutuyor. Sizce neden?
Cevapla