Hoşlandığı insanla bakışmaktan ileri gidemeyen birine ne tavsiye edersiniz D:?
Burcunuz ne :)
Burcunuz ne :)
Ortak arkadaşınız varsa onun da dahil olabileceği muhabbetler açarsın. O ortak arkadaş sizin ortak yönlerinizi vurgular belki :) burcum yengeç. Ama kesin olanı gidip konuşmak en azından sadece ikinizin meselesi olarak kalır :)
tesekkürler düşüncem bunu ^^
ya da yardıma ihtiyacı olduğu zamanlarda yardım edebilirsin. Genellikle basit de olsa erkekler kalem, peçete, ıslak mendil, silgi, uç, şarj aleti gibi şeyleri pek taşımıyorlar yanında. Baktın ihtiyacı var duyduysan bu konuda yardımcı ol hemen :)
hımm gerçekten :D gizlice takip ediyim baktım bişey arıyo çantamı böşaltırım önüne karsılasınca :D
Böyle apar topar yapma naif naif yap. bir de hep gülümse. İşe yarayacaktır :)
ya o zaten hep gülümsüyo böyle arkdaşı falan oluyo yanımda geliyo konusuyo falan ama hep böyle cok neşeli hayat dolu bir insan gözleri falan ışıl ışıl ama benimle ilgili değildir diye düşünüyorum ve tabi ben de gülüyorum.. iki kere selam verdi alamadım ona yanarım şok olup yüzümü falan cevirdim sence ne düşündü
Aynı şeyi ben de yaptım. Selam verdi ama bana verdiğini fark etmediğim için alamadım. :D
Ama sen aynı sıcaklıkla davranmaya devam ettiğinde yanlış anlamaz. Ortamda konuşurken belli et biraz işte ben çekiniyorum, ilk adım atamam falan diye alttan alttan kendinden bahset. Yanlış anlamaz o seni. Hatta bazen selam veriyor insanlar ne yapacağımı şaşırıyorum de mesaj yerine ulaşsın :D
Çok iyi fikir bencede çok sağol (:
Rica ederim :) İnşAllah güzel şeyler olur.
Ben şöyle bir öneride bulunayım: Seviyorsan söyle. Belki direk söyleyemeyebilirsin, önce konuşmaya başla. Sohbet edin, ne bileyim şakalaşın. Daha sonra zaten sevdiğini belli edersin.
Cesaretini topla git ve konuş bir şey kaybetmezsin... konuşmazsan o zaman kaybedersin ve de ikizler... :)
Uygun anı bekle ve sonra git konuş, olursa olur, olmazsa zorlama acı çekersin..
Kova :)
Cevap
12Cevap
Burcum Basak. Hoslandıgın kısıyle sohpet etmeye calıs hangı ortamdaysanız ona uygun sorular ya da gulumse bıseyler yap ıste tabı ondan olumlu bı bakıs alıyosan bunları yap
Hayaller kurmak mı?
Birlikte olmak mı?
Hangisi daha güzel?
ben hayal kurarken ya kaçıp giderse gözleri
Gözler giderse de hayaller hep sizledir.
mutlu eden bir hayal sonradan üzücü bir anı olabilir
Hayalle gerçeği birleştirirsen üzülürsün.
yavastan ilerle ancak ilk adimi da at. herhangi birseyle ilgili soru sor
aslan
Onunla konuş. Elbette geri çevirmez. Git konuş işte
Aynı durum benim için de geçerli tavsiye veremem ayrica akrep :)
Bence en güzeli biliyo musun çünkü ileri gidince onu elde edince tanıyınca soğuyosun şuanki halin en masum sevdiğin zaman bence tadını çıkar şimdilik zamanla herşey olur
Onlara ozel ilgi gosterin ama mumkunse yaninda arkadaslari falan olmadigi zamanlarda boga yukselen yay
Aksam yatağa girince onu hayal ederek şey yapsın :)
Burcum terazi gidip konuşmasını tavsiye ederim
ne konuscam durup dururken yapamam ben :/
Çekingenlik zor
Sen konuşmak için adım atabilirsin
Konuşmaktan başka çaren yoktur. :)
Utangaçlık var ise zor
akrep. ortak noktanızı bul ordan ilerlemeye çalış.
yakışıklı boy lu poslu ikizlerim
Balik
diğer soruma ne dersiniz (:
Ne kadar tavsiye verirsek verelim olmaz o is ben sana git axil desem olmaz ama ona cikma teklifi ettirmeye calis oju sevdigini belli et bence
Boğa , sadece izledim hic sevgilim olmadı..
aşktan anlamıyorum. koç
Kelin merhemi olsa kendi başına sürer. Kova.
Çöpçatan bulsun
Akrep
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar