Bir erkek bir bayana karşılıksız iyilik yaparmı? Sizce ben cokmu kuruntu yaptım detaylar lütfen?

İş yerinde Çalışma arkadaşımdan borc almıştım ama cok samimi deyilim zaten bu iş yerinde işe başlamam 2 ay falan oldu.. bir haftalık olarak borc aldım cok büyük mevla degil 300 ile 500 arası bir şey ama elimde olmayan sebepten dolayı geciktirdim bir ay falan kendisine cok mahcup oldugum için Çalışma esnasında yanına gidip bir kac güne kadar öderim maaşımı alınca falan filan dedim geciktirdimi söyledim.. Birden cok samimi davrandı hiç dert etme önemi yok ben istemiyorum para falan demeye başladı borçu vermesende olur gerek yok deyip birgün beni yemege davet edersin ödeşiriz dedi.. Adam sizce niyeti ne ya benmi cok fesat düşünüyorum normal mi sizce bir erkek karşılıksız bir bayana iyilik yaparmı? Ayriyeten sevgilisi var.. Benimde sözlü oldugumu yakında evlenecegimi biliyor.. Karar sizin lütfen yorumlarınız gelsin
Bir erkek bir bayana karşılıksız iyilik yaparmı? Sizce ben cokmu kuruntu yaptım detaylar lütfen?
Cevapla