detay soruda sizce uyumlu değil mi hiç böyle olan yok mu
uyumlu gayet hoş
ayyy cok kötü hic öyle kiz istemem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Iyi durur hos durur. Keske tek derdimiz boy konusu olsa. Seveni bulamadikdan sonra devedede boy var.
ben de bulamadım ki :(
bu boyla kendimi merak ettim
hadi yaa beni niye bulan yoook seven çıkmıyor karşıma.
bir de burclarin ilişkiye etkisi var mı
sizin burçlar ne
Böyle şeyleri takmamak gerekiyor Karşılıklı birbirini seviyorsanız :) Mutluluklar 😊
kız sevgilim yok
kendi boyumla 175i karşılaştırdim
ayy bu arada hayırlı biri olsun bana dua et 21im evde kalcam bir beni bulan yok he
ayyy gerçekten ya iyi dileğin için Sağol aynısını sana diliyorum en istediğin şey olsun
su an gerçekten dua et tamam mi bir an önce sevgili istiyorum acil yani :D
Bence daha iyi kız dediğin erkeğinin yanında biraz ufak kalmalıki hani anlayın işte güzel olur 😀
ayyy anladık anladık kalbinin sesini duymak gerek vuuuww
eee aynı şeyden bahsediyoruz dostum niye aksini söyledim gibi tepki verdi
Kısa boylular öpüşürken daha marifetli ne hikmetse :)
vaaow hic öpüşmedim iyi oldugumu düşünüyorum gehehdh
ayyyy yerim yaaa off valla hic öpüşmedigim için herhalde bu aralar bir atesliyim sevgilim de yok ama bu soruyu merak ettim
senin boy kac koçum
155 istersin yani sevgili olmak için
sevdiceegim olsun da atesimi alsin bir keşfedilmedim daaa
iyi çocuksun da cinsel doyum aramiyorum ben
nolmaz adamim
bugün başım ağrıyor
kucaktayken elime nasıl alayım
Cevap
23Cevap
Sevgili olmadan önce kendinizi mezura ile bir ölçülüpte mi oluyorsunuz tövbest :D
he yaa
sensin tamam
bayan sensin be o ne biçim kelime
heh aferin hemen kaptın bayım
Olm karşılıklı çay içip sohbet edebiliyorsaniz ne ala
içeriz ya cay dediğin nedir ki
öpüşürüz bile ayagimi kaldirarak
başım dertli sevgilim olsa da bunları yaşasam
yaşım 21 buçuk
durum vahim mi yani
istemiyorsun demekki sevgili
ama ben istiyorum olmuyor ya
ben temizim de yok işte
o yüzden bulamadim galiba
ben öyle kız eli değmemiş erkek aramiyorum zaten öyle asosyal sevmem zaten
155 boy mu olur ya. 176 ortalama bir boydur 165 falan olursa uyumlu olurlar
170ti eski sevgilim hiç de yan yana abartı durmadik
bence sen boy farkından anlamiyosun
saçmalama laf anlatamicam sana ya.
sen kacsin
senin boyuna göre kisayimm.
175e uygun
şu 30una yaklaşmış erkekler bu aralar sinir ediyor beni zaten biraz anlamalari kit oluyo nedense
ne gerçeği ya saçma sapan konuşma.
155 kızların yanlarındaki sevgilileri gör bak 170 üstü hepsi.
benim sevgilim 170ti su anki olursa 175 ve hic öyle aşağıdan yukarı bakıyor gibi değil cok uyumlu sinir etme insanı.
burda bütün yorumlar uyumlu Demiş
senin burcun ne cok gıcık oldum sana ben cok yani
iyyyy vallaa belli yani anlasamadigimiz burdan belli nerde iten burç var o denk geliyor ya :(
katiyennnn Hayır şikayet etcem seni 155le evlenirsin inş :D
180le evlenirim görürsün
hahaha cok uyuz adamsin hiç sevmedim seni gıcık oldum
sen bana gıcık ni oldun ufaklık deme bana biz daha tatlıyiz hem
yatak küçük geliyodur sana iyi geceler koca adam
tamam 180 cok da uzun değilsin bence de
Benim ki bir de 1,80 takma alisiyo insan bir sure sonra kısa olmaya zaten o da benim böyle minnak oluşumu seviyo de mi ama :)
Ne çok uyumlu ne de çok uyumsuz önemli olan kafalarinizin uyusmasi
Bizim aramzda 32 cm var canısı. Sevince boy farkı çok önem arz etmiyor
180 cm 'yim 150 'lik kız arkadaşımla 1 aylık bir birlikteliğim oldu anlatılmaz yaşanır :)
Bu boyda tanidiklarim var yani geçen gün evlendiler problem yok
Ben 1.58 im eski sevgilim 1.90 di 😂😂 normal yani
gizzz nasil buldun o kadarini
nasıl buluyorlar yaa beni niye bulan yok cok mu arkadaş çevren var nasıl yaneeee
neyle alakali bir aciklayiver benim de işime yarasin tatlı kız
seni nasıl buluyorlar yani tanışmalariniz nasıl gerçekleşti genel olarak kısaca
heea hep instada mi buldular
ben güvenemiyorum uzun sürmuyo ordakiler
lisede mi oldular hep
185 lerle aran nasıl :)
Abartı bir fark değil.
1.55 le 1.83 vardı ne diyorsun sen :D
ben 1.90 im sence uyumlumu?
ben 176 için sordum sence cevabın mantıklı mi?
Evet
neresi mantıklı ya kendini ne karıştırdın ben 176 için soruyorum deli etmeyin daaaa
Daaa mi? Lazmisin kiz yoksa jdjsjs
laz değilim Karadeniz kiziyim sinir etmeyin
Arada 10 cm pek fazla fark yaratmaz hani disaridan bakildifi zamanda guzel durmalisiniz
bizim aramızda 20 cm olcak cok da kötü değil adamım
165 biri de bana çok kisa yaav
yani 155 kiz senin yanina beni dusunuyorumda ne bilim cozemedim 176 uzum kalir yine sana ama ben kadar degil tabikide
185 cok uzun boynumu kaldiriyorum haklısın o yönden de 176 cok da değil eski sevgilim 170ti yan yana hic abartı değildik
yani o senin secimin bizim gibi sırıklar olmasin yaninda boynun tutulur
kafa yapiniz uyumluysa sorun yok
1.55 nedir ya dogmayi unutmussun Asdf
uyuz
Gıcık. d
boyun uzun da noldu vücudunun yarısı gıcık
Vucudumun yarısı gıcık nedir ya assdf
boyun kac
33cm ekle senin üzerine :/
Erkeğin kafa öpecek dudak arar
kız erkekten kibar olmalı takma😂
tabikide ya sen kacsin
181 75
155 boy kiz ister misin
kb ama ben bu boydayken 165 ten assagisi olmamasini isterim
peki ne kusuru bakcam sanki
bakma zaten git 160 lik erkek bul😂
160lik erkeğe mi bakcam abartma
170 en az normal hep 170 üstü sevgilim oldu
iyi aferin sana
Kiz dedigin ufak tefek olmali zaten
Uyumlu neden uyumlu olmasın
Boşver sevdikten sonra olur gider
boya takilmayin bence
Topukluyla anca kurtarir 😂
o kadar da kotu degil :)
uyumlu gayet iyi
1.75 in neresine geliyorsun
cenesinin aşağısı
1.78 im 1.62 benim nereme gelir acaba neyse ya boydan önemli şeylerde var takılma boya buradada sorarsan böyle deli ederler işte çok hadsiz var
aynen deli etti bir tane biri
162 senin dudak Hizanda olur
Sevgili olalım desen koşa koşa olur ya abaza salla gitsin
Bence gayet iyi
İkisi uyumlu.
olabilir ne güzel
edi ile budu..
Gayet iyi bence
Topuklu kurtarır
Boyun önemi yok
Uyumlu
Uyumlu.
tabiki...
iyi.
uyumlu gayet hoş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar