1.55 cm kız ve 1.90 boyundaki erkek yan yana çok mu kötü durur?

1.90 boyunda birine aşık oldum sizce boy sevmeye engel mi ya kafayı yicem bu durum engel olmamalı evet kabul ediyorum kötü ama kalbime söz geçiremiyorum :((((( benim gibi olan var mı siz ne düşünüyorsunuz bu durumda
1.55 cm kız ve 1.90 boyundaki erkek yan yana çok mu kötü durur?
Cevapla