Şu zamana kadar 1 kişiyi sevdim sadece oda 2. 5 sene sürdü beraberligimiz sonunda bir takım sebeblerden dolayı ayrıldık. Artik onda değilim ilk zamanlar cok aci cektim ama gecti gitti zamanla... Simdi ise birini sevmek istiyorum ama olmuyor. Tahammül edemiyorum itici geliyorlar bana sanki birseyler eksik gibi geliyor hemen bir kelimesinden huy kapıyorum. Herkes mi ayni olur ama öyle gibi geliyor. ya da bana öyleleri denk geliyor. Kafam allak bullak sevmek sevilmek istiyorum artık. Ne yapiyim sizce?
Sevme hissiyatımı kaybettim, kimseyi sevemiyorum. Sevmek istesem de sevemiyorum. Bu durum geçici mi sizce?
Açıkcası şunu söyleyeyim sana 2.5 sene uzun bir zaman bir süre kendine zaman ayır kendini geliştir kişisel gelişim kitaplarını öneririm ilk 6 7 ay yahut 1 yıla kadar düzgün bir ilişkin olmayacak anlattıklarına bakılacak olursa her insan gibi sende yeni ilişkilerinde hayatında bulunan eski kişiden örnekler arıyorsun benzerlikler farkında olmadan. belirli bir standart oluşmuş sevgili konusunda 2.5 yıl içinde o standartlara uygun kişiler arayacaksın yani eski kişiye benzer kişiler ve yeni kişiler önceki kişi olmadığından düzgün bir ilişkin olmayacak benden söylemesi boş boş durmak yahut zamanını ilişkilerle boşuna harcamak yerine bir süre kendinle ilgilen ve kendini bilgi denizinde yüzmeye davet et kendini geliştir. En büyük aşk acıları 1 ile 1.5 yıl sürecektir. bu süre zarfından sonra eminim birilerinden cidden hoşlanıp bir ilişkiye başlayabileceksin. Tabi ki şu anda deprasif dönemin olabilir veya depresyondada olabilirsin buda bir ihtimal fakat zamanla vucut kendi kendini tedavi sürecine başlayacak yani psikolojik durumun kendi kendine tedavi olmaya başlayacak zamanla bu dönemlerde bir mutluluk arayışına gireceksin enerjik şarkılar mutlu olma eğilimi ve tabiki hormanal seviyelerinde mutlu olabilmek amaçlı değişecek ve sağlıklı bir ruh haliyle sağlıklı ilişkilere yelken açacaksın eminim. yani kısacası zaman çok fazla bir zaman diliminden bahsetmiyorum en fazla 1, 1.5 yıl sonra normale düzeleceksin emin ol.
zamani atlattim ilk zamanlara göre suanki halime şükür ediyorum zaten ama sanirim dedigin gibi ondan bir parcalar arıyorum. Zor seviyorum ama sevdim mi tam seviyorum. Garip bir kizim yakindan taniyan bilir anca. Ama Şu an canim sıkkın.
akrep burcusun normaldir bende akrep burcuyum yükselenimde akrep biz böyleyiz sevince akıl mantık kalp kafa göz beyin yok oluyor deli gibi seviyoruz ve şöyle bir gerçek var onları özlüyoruz onlar gibi kişileri arıyoruz. bende zamanında deli gibi sevdim bir süre ona benzer kişilerle birlikte oldum sana birşey söylimmi olmuyor ne onla nede onsuz bambaşka bir kişi ol eminim kötü yönlerin vardır onları düzelt ve kendini fixleyince emin ol daha düzgün biriyle olucaksın ve ilişkinde düzgün olacak bence şu can sıkkınlığını ilgi duydugun sanat dallarıyla geçir ya da kendini geliştirerek. eminim bir sanat dalıyla ilgileniyorsundur ya da kendin evren ya da yaşam hakkında merak ettiğin konular vardır git onlarla sevgili ol emin ol daha mutlu olucaksın
Doğru söylüyorsun. Neden bugun dogdum sanki bok mu vardi. Evet kendimide sevmiyorum ki baskasinida seveyim su evrede. muzik dinliyorum suanda iyice moda soksun beni gece gece
24 yaşına göre fazla gelişmemiş bir davranış genellikle bu durum psikolojik hastalıkları yoksa eğer kişinin 15-20 yaş arası görülür oda ergenlik döneminden dolayı hormonların çok fazla olmasındandır fakat ergenlik dönemini geçiren birisi böyle düşünüyorsa depresif kişiliği vardır ya da depresyon başlangıcı olabilir bence bir psikologla görüşmen iyi olabilir. bu arada seni aşağılamıyorum lütfen beni yanlış algılama yardımcı olmak istiyorum psikoloji okuyorum ve bazı vakalara aşinayım normal bir durum değil mazoşistik düşünceler 23 yaş sonrası için
Kimseyi sevmeyecekmişim gibi sevemiyorum da aklım dahi gitmiyor. Yakışıklı birini görsem bile umurumda olmuyor. Evlenmeyi düşünmüyorum ileride. . öylesi bir bıkkınlık
Bende akrep burcuyum söylediklerini yaşadım fakat ben 5 sene çıkmadım 1 ay falan sürmüştü 1-hafta kendime gelememiştim her gece ağlıyordum artık kimseye güvenemiyorum 😔
ben nasılsam öylesin sende :) çoğu şeyimiz neredeyse tıpa tıp aynı. :)) aşırı trip atardım aşırı kıskanırdım minimum seviyeye çektim. sahiplenme konusunda kimsenin su dökemeyeceği kesin ama bir kalemde silebiliyorum o konuda vardır gaddarlığım. :D
Zamanla daha iyi olduğunu anlayacaksın. Aşk , meşk işleriyle ilgilenenler sana mantıksız gelmeye başlayacak. Düz mantık hayat kurtarırken aşkın düzü bile hayat bitirir.
Burcum oğlak. Duyguya yer yok değil , mantığının algılayamadığı duyguları ruhuna empoze etmeyeceksin. İşine gelen ve gelmeyenleri öngörüp seçebilmelisin. Tıpkı senin son 1 senedir yaptığın gibi.
Anladım. Ne diyim bilemedim inşaallah en yakın zamanda mutluluğu yakalarsin kuzum. Ama biliyor musun hani illa biri de gerekli değil. Hobi falan bulabilirsin etkinliklere falan katil hayatını yasa
Değişir insan olmadık tepkiler verir , bazı davranışlarına anlam veremez olur. en kötüsü de acaba birini bu kadar çok bir kez daha sevebilir miyim diye düşünmeye başlar