Sevme hissiyatımı kaybettim, kimseyi sevemiyorum. Sevmek istesem de sevemiyorum. Bu durum geçici mi sizce?

Şu zamana kadar 1 kişiyi sevdim sadece oda 2. 5 sene sürdü beraberligimiz sonunda bir takım sebeblerden dolayı ayrıldık. Artik onda değilim ilk zamanlar cok aci cektim ama gecti gitti zamanla... Simdi ise birini sevmek istiyorum ama olmuyor. Tahammül edemiyorum itici geliyorlar bana sanki birseyler eksik gibi geliyor hemen bir kelimesinden huy kapıyorum. Herkes mi ayni olur ama öyle gibi geliyor. ya da bana öyleleri denk geliyor. Kafam allak bullak sevmek sevilmek istiyorum artık. Ne yapiyim sizce?
Sevme hissiyatımı kaybettim. Kimseyi sevemiyorum. Sevmek istesemde sevemiyorum. Bu durum geçici mi sizce ??
Sevme hissiyatımı kaybettim, kimseyi sevemiyorum. Sevmek istesem de sevemiyorum. Bu durum geçici mi sizce?
Cevapla