Bir anlık öfke ile sevgilimden ayrıldım barışmak için ne yapmalıyım?

İkimizinde hataları vardı birbirimize soğuk davranıyorduk ben o bana soğuk davrandığı için soğuk davranıyordum o da ben ona soğuk davrandığım için soğuk davranıyordu ☺ tartışmasını çok yaptık bir kaç defa düzeldi aramız. ama en son ben sana yazıcam deyip yazmayınca kendimi tutamadım ayrıldım. Aklım başıma gelince özür diledim kabul etmedi. Aradan iki ay geçti Şimdi onun hala beni unutamadığını görüyorum. Sosyal medyada paylaşımlar yapıyor ama gururuna yediremiyor. Akıl verir misiniz?
Bir anlık öfke ile sevgilimden ayrıldım barışmak için ne yapmalıyım?
Cevapla