Güzel bir kız değilim. Kimse bugüne kadar vana içten bir şekilde güzel olduğumu söylememiştir. Çünkü gerçekten değilim. Giyimimi beğenirler. Çok tatlı olduğumu söyler herkes. Kendini övmek gibi anlaşılsın istemem çok hanımefendi aklı başında tatlı dilli güler yüzlü kimseyi kırmayan kıramayan hep iyiliği dokunan güvenilir biriyimdir. Bunu ben değil tanıyanlarımın hepsi söyler. Ama bugüne kadar aklı başında çıkma teklifi ya da benzeri bişey almadım sanalda erkekler karakterimi kişiliğimı konuşmamı beğeniyor eminim yüzümü görseler beğenmezler. Neden böyle olur ki hep sorsan herkes dışı değil içi önemli kalbi çirkinse yüzü güzel olsa ne fayda derler ama hep yüzü güzele giderler. Çok canım yanıyor elimde olmayan yaratılışımda var olan çirkinliğim hayatta en çok yaşamak istediğim sevmek sevilmek aşk yaşamak hayalimi elimden alıyor. Var mı söylemek istediğiniz bir şeyler :(
Cevabın nedir?
Cevapla
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Detayı okumadan cevaplayacağım. Çoğu insan yüze göre , fiziğe göre karar verir. Asıl değişmeyecek şeylere bağlanmak yerine garantisi olmayan şeylere bağlanıyorlar. Geçen gün haberlerde gördüm kadın mutakta aşure yaparken düdüklü tencere patlıyor ve içindekiler kadının yüzüne dökülüyor. Yüzü tanınamaz hale geliyor.. Eğer eşi kadının suratına aşık olarak evlendiyse vay o kadının haline... Boşanma davası açar bence adam. İşte insanların bunu düşünmesi gerekiyor. Misal şimdi ben boyu uzun diye bir kızla evlensem kaza geçirse kız ve sakat kalsa artık boyunun hiç bir önemi kalmaz ve benim aşkım dediğim kızla beraber olmam için sebep kalmaz. Daha fazla uzatmayayım asıl söylemek istediğim şeyin özü "dış görünüş önemli değildir tek değişmeyen huylardır, duygulardır. Bir insan 7'sinde neyse 70'inde de o dur. Değişmeyen şeylere bağlanın"
43 Yorumla- +1 yıl
Tam da benim kafa yapımda düşünebilen birisi... Ne mutlu.
Soran+1 yıl@Bugraaltas Çok güzel düşüncelerdesiniz ikinizin de yüreğine sağlık
- 1 yıl
Çok güzel düşünce gerçekten
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılHerkesin gönlünde yer edineceği birileri vardır. Bak bunu benim kadar kısmetsiz biri bile söylüyorsa hele ki... Bu zamanda genel olarak maalesef böyle. Karakter, vicdanlı bir kalp pek kar getirmiyor. Doğru mu? Tabii ki değil. Sadece iç güzelliğe önem veren bir insanı bulmak eskisine nazaran daha zor artık, ama yok değil... Fakat umutsuz olmak yerine kendini güzelleştirebilirsin, en azından özgüvenin adına. Ne güzel gözüken kadınlar var eski hali ile arasında dağlar, uçurumlar kadar fark olan. Umutsuz olma, sadece ne yapabilirim diye düşün.
04 Yorumla
Soran+1 yılBeni estetik kurtarıe bu da inancıma hayat görüşüme ters bişey. Haklısın insanın içine bakanlar yok değil var ama nerdeler onu pek bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılBen Nihap Hatipoğlu'ndan bu konuyla ilgili bir yorum duymuştum programda. Şimdi burada yarım yamalak yazıp kimseye yanlış aktarmak istemem. Şayet o konuda bir hassasiyet ise o konuyu ilgili yerlerden bir araştırıp kendi kulağınla dinlemeni tavsiye ederim.
Soran+1 yılNasıl bişey yani nerden bulabilirim bahsettiğini?
Cevap sahibi+1 yılŞu linkten daha açıklayıcı olur sanırım. www.google.com.tr/
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Maalesef söylenecek pek bir şey yok. Dediğiniz gibi erkekler (geneli) dış güzelliğe bakar ama her erkek böyle değil sonuçta illaki karşınıza sizi gerçekten seven biri çıkar 😊
11 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah
Valla bu zamanda herkes tipe bakar olmuş. Gerçek sevgi ikinci planda :( bu beni uzuyor
11 Yorumla
Soran+1 yılBeni de...
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
23Cevap
Dış görünüşünü beğenip bunu aşk sanan insanlar dolu dünyada. İnsanları dış görünüşü güzel olduğundan dolayı sevip aşık olmazsın diye düşünüyorum ve böyle düşünen birsürü insanda var tabiki dünyada. İlerde böyle kalbi güzel biriyle karşılaşırsın , diğerlerini umursama ya. Kötü insanların söylediklerinin ya da ne düşündüklerinin ne önemi var ki..
21 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
+1 yılBenim gibi düşünebilen insanlar varsa, bu erkekler sevebilir sadece... Ki sanmam olduğunu, herkes dış görünüş, fizik peşindedir.
Benim felsefem şudur, çirkin insan yoktur; yaradandan ötürü... Allah kimseyi bir diğerinden çirkin yaratmaz. Herkes eşit güzellikte yaratılmıştır.
Kimseye çirkin demem...25 Yorumla
Soran+1 yılÇok az senin gibi düşünen insan. Hepsi arzusuna gözüne hoş gelene yöneliyor. Napalım kaderim buymuş diyip kabulleniyorum. Sadece yaratanıma sığınıp senden gelene şükür Allah'ım diyorum bir tek bu hafifletiyor üzüntüden kabaran yüreğimi
- +1 yıl
Bu kendinde bitiyor aslında. Yani seninle dalga geçtiklerinde, gülebiliyorsan, bu iş tamam demektir. Özgüven bunu gerektirir... Yani takılmayacaksın hiçbir konuya hayatta, takıntı iyi değildir. İnsanlar hep bir şey der. Ona güzel geliyor, buna gelmiyor. Herkes 1 kişiyi beğenmez. O gördüğün dünya güzeli seçilenleri göster, muhakkak beğenmeyenler olacaktır. Yani bu boş konudur öyleyse. Çünkü bir kişi güzel diyorsa, tamam öylesin olmuyor. Başkaları beğenmiyor, sevdiğin beğensin de, gerisi önemsiz. O da zaten karakterini, tavrını beğenir. Öyle birisi sevilmelidir.
Soran+1 yılDalga geçenim azdır kimseyi kırmadığımdan kimse de beni kırmak istemez arkamdan konuşurlar daha çok yüzüme söyleyen de baya oluyor ama kimseye tavır almıyorum ben de onlarla gülüyorum elden ne gelir kime ne diyebilirim ki zaten tek dileğim bu inşallah gerçekten elimde olmayan dış görünüşüm için değil de tamamne bana ait karakterim için beni seven karakteri iyi yüreği güzel biri sever beni de
- +1 yıl
Sen iyi ol da, önemli olan bu ya. Evlenilecek insanlar böyle olanlardır. Diğerleriyle eğlenirsin sadece, evlenilecek olan kız olmakta önemlidir...
Soran+1 yılTeşekkür ederim
ben karaktere bakıyorum, bir kez sevdim, çok sevdim birini olmadı o da gerçekten güzel değildi yani, o yüzden böyle bir şey düşünme , tipsiz erkekler için bu durum çok daha kötü bence
112 Yorumla
Soran+1 yılKızlar sizin kadar önem vermiyor ki dışa
Soran+1 yıl19 benimki
Soran+1 yılHaklısın
Soran+1 yılEtmesen de ettiriyorlar bir süre sonra
Soran+1 yılYok ben cidden güzel değilim o kesin de kısmet işte bazı şeyler elde değil
Soran+1 yılO zaman ben de inşallah diyorum
Herkes ilk dış görünüşe sonra karaktere bakar bu bir gerçek ama şöyle bir şey de var insan sevdiğine güzel gözükür
15 Yorumla
Soran+1 yılİnsan sevdiğine güzel gözükmüyor insana sevdiği güzel gözüküyor. Bunun için de yine bakarken beğenmeleri gerekiyor
Soran+1 yılYanılıyorsun. Sevdim. Birçok arkadaşım bunda ne buluyorsun hiç yakışıklı değil bkrak sana daha iyisini ayarlayalım derdi ben ondan başkasını istemezdim yakışıklı değildi ama bana göre ruhu çok tatlıydı zaten ilk önce yüzüne fiziğine değil sesine konuşmalarına tavırlarına vurulmuştum tabi o da birçok insan gibi güzelleri istedi
Soran+1 yılSorun değil doğru söylüyorsun
benim için her ikisi de önemli. yüzüne bakılacak kadar güzel hatta tatlı olsun kafi.
gerisi karakteri bana uygun olsun. sonuçta güzellik bir yere kadar 2 sohbet edemedikten sonra.25 Yorumla
Soran+1 yılAnlıyorum
Soran+1 yılBizim derken?
Soran+1 yılBenim isteğim yakışıklı bir erkek değil zaten insan kendini bilmeli neyse onu beklemeli ama çirkinlerde de öyle ego var ki özellikle erkekleri güzel kızları yine kendilerine çekip çirkin kızlara onlar da vakmıyor
+1 yılValla karakter dicek herkes ama tipe bakıyorlar ilk önce
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
+1 yılçirkin kadın yoktur bakımını eksik yapan kadın vardır eğer dediğin gibi biriysen takma kafana böyle şeyleri tanindikça daha cok sevilirsin
14 Yorumla
Soran+1 yılBakımımı hep iyi yaparım ama bazı şeyleri vakım değiştirmiyor inşallah dediğin gibi olur
- +1 yıl
Dış görünüş tip sadece ilk karsilasmada onemli kanın ısındığı kisi canavar olsa hergün aranır ben diyiceğimi dedim :))
Soran+1 yılTeşekkür ederim :))
- +1 yıl
rica ederim:)
+1 yılMalesef güzellik baş rol oyuncusu ikinci baş rolde maneviyat oynuyor 🙂
21 Yorumla
Soran+1 yılAynen
+1 yılZengin erkeklerin çoğu enine boyuna hatunlarla evli. Demek neymiş insanın yüreği güzel olmalı ahlakı şekilli olmalı. Yoksa hepimizin dış güzelliği bir yere kadar
10 Yorumla
+1 yılHayır güzel kalpli olanlar sevilir
Ama günumüz insanları karıştırıyor11 Yorumla
Soran+1 yılNe yazık ki
Aşk İlişkileri konusunda 897 cevap paylaştı. Bence sevilmeyi hak ediyorsun. İnşallah gönlüne göre birini bulursun.
16 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim çok zor ama Allah'tan ümit kesilmez inşallah olur
Soran+1 yıl19 yaşındayım
Soran+1 yılHayırlısıyla inşallah diyelim sağol 😊
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. umarım kendin gibi birine denk gelirsin
inan içten üzüldüm
mesaj atar mısın bana?20 YorumlaGönlü güzel olsun yakışıklı olacakta ne olacak yiyecek halim yok😊
10 Yorumla
+1 yılgönlü güzel olsun..
yüzü güzel olup ta iki paralık olduktan sonra neyleyim güzelliğini..15 Yorumla
Soran+1 yılİş ilişkilere gelince bu yolda hareket etmiyorsunuz ama güzellik hep önde
- +1 yıl
herkesleştirmemek lazım insanları..
herkes farklı yaratılmış..
Bu herkesleştirme, en çok Yaradanı üzmez mi?
Soran+1 yılHerkes kendini herkesleştirme yoluna gitmişse tek bir yargıyla insanlrı eleyip seçmişse ve ben bunu sadece dile getirensem yaradanı üzen ben mi olurum ki
- +1 yıl
keşke tanıdıklarını değiştirebilsen..
seni sen olduğun için seven birini tanısan..
emin ol hepsini unutacaksın..
Soran+1 yılPek kolay değil bu benim elimde de değil. Kimseye zorla beni sev diyemem dışım güzel değil ama bir de içimi gör diye kimseyi kendime çekmeye çalışamam sevmek benim elimde ama sevilmek değil etrafımdakilerin tercihi. Eminim gerçekten seven birine denk geldiğimde hepsini unutacağıma ama mesele de ona denk gelememekte zaten
+1 yılgörünüş dikkat çeker karakter aşık eder.. Karakterini bilmek istemem üçünde dikkatimi çekmesi gerek.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Ben çirkin seviyorum. ama öyle egolu çirkinler gördüm ki artık bizim kızların fıtratında ego olduğu kanısına vardım
012 Yorumla
Soran+1 yılGenelleme yapmasan egonun kırıntısını bulamazsın benim hayatımda yapamam öyle şeyler sahip olduklarının da olamadıklarının da farkındayım olmayan bir güzelliğin yokluğunu egoyla falan kapatmaya çalışmayacak kadar aklım başımda çok şükür
Soran+1 yılBen çirkin seviyorum 😀 buna da ayrı güldüm cidden
Soran+1 yılBilmem farklı geldi herkes güzele ölür biter
Soran+1 yılYanlış anlama dalga geçmek manasında falan değil öyle yüzümü bir güldürdü bu sözün sadece kötü bir niyetle değil yani
Soran+1 yılÖyleyim sanırım sevilmek şımartılmak nedir pek bilmem ailem ve dostlarım dışında. Hep sağlam dik durmaya çalışırım elimde olmayan dış görünüşümün karakterime kötü yansımasını istemem hiçbir zaman çünki onu belirlemek benim elimde
Soran+1 yılHaklısın ama ikimiz de çok iyi biliyoruz ki kadında karakterden ziyade güzellik çekicilik arayan erkek oranı senin gibi düşünenlerden çok ama çok fazla bir de bana hiç denk gelmemiştir senin givi düşünenleri
- +1 yıl
Evet bu konuda haksız değilsin. güzel kadın arama değilde fikrine uygun kadın arama arzusu yaş ve yaşanmışlıkla ilgili. genç erkekler daha şekle önem verirken, ilerleyen yaşlar da bu fikirler değişiyor. ama her insan için geçerli değil tabiki. böyle insanlar çok az değil. senin dediğin gibi sana rastlamamış böyle insanlar. umudu kesmemek lazım, bir gün senin karşına böyle birisi çıkar umarım
Soran+1 yılTeşekkür ederim umarım çıkar
+1 yılkim ne derse desin..
sonuçta iyi muamelesi olan bir hatundan daha güzel bir hatun yoktur..08 Yorumla
Soran+1 yılSen iyi muamelesi olan hatun mu sevdin güzel olan hatun mu
- +1 yıl
güzel olanlayım ama muamelesi iyi :)
fakat her zaman aklımda kalan ii hatunun ortak özelliği muamelesi
Soran+1 yılSon cümleni anlayamadım pardon?
- +1 yıl
halen ahh yanımda olsa dediğim iki hatun (onlarca hatun arasından)
iyi sakso çekenlerdi :)
Soran+1 yılMuameleden kastın bu mudur yani arkadaşım sence konu bu mu şu anda benim sorumda
- +1 yıl
ama olayın sonuç bu
Soran+1 yılHer neyse bu da senin bakış açın beklentindir saygı duyarım
- +1 yıl
bencede bu mantıkta hareket et
- Aşk İlişkileri konusunda 931 cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle görünüş % 90 , % 10 iç güzelliği ben sana diyim.
01 Yorumla
Soran+1 yılBildin
Sadık güvenilir yalan söylemeyen bakımlı bir kız bulursam evlenicem güzeller bokumu yesin
06 Yorumla
Soran+1 yılO kız benim.. Ama söylediğin gibi isteyen adam yok benim hayatımda
Soran+1 yılİnşallah bana da denk gelir severek güzelleştirecek yüreği güzel bir adam
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılKafalar uyusmadiktan sonra guzel olsa banane :
15 Yorumla
Soran+1 yılAma kafam uyuşan bir güzel olmayanı sevmezsin diye düşünüyorum
- +1 yıl
Neden sevilmesin. Boyle dusunursen kimseyi sevemezsin bile
Soran+1 yılSevdim çok sevdim ama malum nedenden olmadı işte. O da söylerdi çok güzel bir yüreğin var tam ömür geçirilecek kızsın diye ama hep beni bırakıp güzellere giderdi
- +1 yıl
bir resim koysana merak ettim :)
Soran+1 yılNe gereği var
Çoğu kişi önce tipe bakıyo maalesef
10 Yorumla
+1 yılYüreği güzel kızlar da sevilir.
01 Yorumla
Soran+1 yılSeveni görmedik
+1 yılEvet mahalesef dış görünüşün önemi oldukça fazla
10 YorumlaÇok uzun yazmışın
Ama güzellik bir yere kadar10 Yorumlahayatı paylaştıklarım dünya güzeli değildi
04 Yorumla
Soran+1 yılEminim çirkin de değildi
Soran+1 yılSeninkileri bilmem ama bazılarının şımarıklığıdır bu güzel olduklarını bilirler sırf havalarından çirkinim diye diye ilgi isterler şanslarının farkında olmayıp benim gibilerin de canını yakarlar
1 yılBende öyleyim aynı şeyleri yaşıyoruz maalesef
02 Yorumla- 1 yıl
Bende öyleyim aynı şeyleri yaşıyoruz
- 1 yıl
Yorum yanlış yazıldı ya en üsteki
+1 yılHer kadın sevilir.
02 Yorumla
Soran+1 yılDilerim dediğin gibidir
- +1 yıl
Öyle. Her kadın kendisini sevecek bir erkek bulur elbet. Ama doğru zamanda mı belli olmaz.
Aşk İlişkileri konusunda 17,6b cevap paylaştı. Evet çirkin kızlar ölsün
04 Yorumla
Soran+1 yıl@Zeynep90 teşekkür ederim de benim için yorma kendini canım alışığım bunlara hemen her gün karşılaşıyorum gerçek hayattakiler yüzüme değil arkamdan yapıyor tek fark bu
- Aşk İlişkileri konusunda 29,3b cevap paylaştı.
+1 yılKizlarda tipe bakiyo
07 Yorumla
Soran+1 yılBen bakmıyorum. Şimdi diyceksin ki çirkimsin de ondan. Evet belki etkisi vardır ama çirkin olmama yakışıklı olanla olmayanı ayırt edemediğim anlamına gelmiyor benim de gözüm güzeli çirkini seçiyor. Sadece yaşadıklarımdan dolayı dışı çirkin olanın içinin güzelliğinin de arada yok olup gittiğini biliyorum ve olacaksa içi güzel bir erkek benim olsun istiyorum
- +1 yıl
Bilemiyorum guzel cirkin ilgi duyunca egolari kabariyo
Soran+1 yılBu kadar kişiliksiz olmadım hiçbir zaman da olmam inşallah Allah korusun verilen kıymeti gösterilwn iyi niyeti suistimal etmeye çalışanlardan
- +1 yıl
Insallah seviliriz
- +1 yıl
Her guzeli sevcek degilim uzun boy isterim kisalara asik olurum
Soran+1 yılHerkes farklıdır tabii. İnşallah
- +1 yıl
Aynen
+1 yılGüzel kızlar sevilir
04 Yorumla
Soran+1 yılDemi benim gibiler de hiçtir sizler için
- +1 yıl
Evet eskiden öyleydi ama şimdi güzellik arayışında değilim, herşey dış görünüşle bitmiyor
Soran+1 yılİnanıyorum ki bir dışı bir içi güzel verseler yine dılı güzeli seçersin
- +1 yıl
Göz zevkime hitam etsin yeter
+1 yılİkiside olacak.
00 Yorumla
Devamını Gör(16)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sadece güzel olan kızlar mı sevilir? Aşk kalbe değil de yüze fiziğe görünüşe midir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar