Sadece güzel olan kızlar mı sevilir? Aşk kalbe değil de yüze fiziğe görünüşe midir?

Güzel bir kız değilim. Kimse bugüne kadar vana içten bir şekilde güzel olduğumu söylememiştir. Çünkü gerçekten değilim. Giyimimi beğenirler. Çok tatlı olduğumu söyler herkes. Kendini övmek gibi anlaşılsın istemem çok hanımefendi aklı başında tatlı dilli güler yüzlü kimseyi kırmayan kıramayan hep iyiliği dokunan güvenilir biriyimdir. Bunu ben değil tanıyanlarımın hepsi söyler. Ama bugüne kadar aklı başında çıkma teklifi ya da benzeri bişey almadım sanalda erkekler karakterimi kişiliğimı konuşmamı beğeniyor eminim yüzümü görseler beğenmezler. Neden böyle olur ki hep sorsan herkes dışı değil içi önemli kalbi çirkinse yüzü güzel olsa ne fayda derler ama hep yüzü güzele giderler. Çok canım yanıyor elimde olmayan yaratılışımda var olan çirkinliğim hayatta en çok yaşamak istediğim sevmek sevilmek aşk yaşamak hayalimi elimden alıyor. Var mı söylemek istediğiniz bir şeyler :(
Sadece güzel olan kızlar mı sevilir? Aşk kalbe değil de yüze fiziğe görünüşe midir?
Cevapla