Sevgilim benden ayrılacak diye çok korkuyorum ilişkimiz harika gidiyor aslında. Yardımcı olursanız çok sevinirim?

Herkese merhaba, benim yaklaşık 2 aylık bir ilişkim var ve ilk aşkım onunda öyle, ikimizde birbirimizi çok seviyoruz mesafe var aramızda ama yinede idare ediyoruz çünkü ikimizde aşkın beklemek, özlemek en sonunda kavuşmak olduğunu düşünüyoruz. Ben sevgilimi kaybedicem diye çok korkuyorum aynı zamanda oda korkuyor benim bırakmamdan. Ben daha bikaç gün öncesine kadar sevgilime her dakka beni bırakma falan diyordum ama o sabırlıydı her defasında bana söz verdi beni bırakmıcana dair. Bende artık okadar takmıyorum dedim artık eskisi gibi sık boğaz etmiyorum ve korkumu belli etmiyorum. Ama o korku hala var çünkü kimsenin sağı solu belli olmuyor gidicek korkusu hala var ama işte artık çok düşünmemeye çalışıyorum ve belli etmiyorum. Mesafeler var aramızda haftada bir görüşebiliyoruz ama oda bana söz verdi her türlü zorukta benimle olacagına evlenicez diyoruz hatta... Ama özellikle kızlar bana bir şey söyleyin lütfen. Nasıl davranmalıyım hiç gitmemesi için, yani şu an mükemmeliz ama gitmicene dair hep sözler verdik yeminler ettik ama yinede tedirginim. Teşekkürler...
Sevgilim benden ayrılacak diye çok korkuyorum ilişkimiz harika gidiyor aslında. Yardımcı olursanız çok sevinirim?
Cevapla