Komşu kızı ile anlık öpüşme oldu. Annesi gile benim onu sevdiğimi demiş halbuki ben ablasını seviyorum. Ne yapacağım?

Offfff offff ne yapacagim
Güncellemeler
+1 yıl
Bu sabah ablası bana mesaj atmış madem kardeşimi seviyordun neden bana o mektupları yazdın diye. Bende bir anda oldu öpme dedim. Sevmiyorum kardeşini dedim. Yok yok kuzenim beni uyarmıştı zaten felan yazdı. Kuzenine geçen sene çıkmak teklif etmiştim kabul etmemişti. Bir de bu çıktı başıma.
Komşu kızı ile anlık öpüşme oldu. Annesi gile benim onu sevdiğimi demiş halbuki ben ablasını seviyorum. Ne yapacağım?
Cevapla