Bir erkek neden böyle davranır?
Aklıma esince birşeyler yazıyorum..
Aklıma esince birşeyler yazıyorum..
Yüz vermek istemiyordur, umursamıyordur, değer vermiyordur. Farklı nedenler olabilir.
Neyse zaten boşverdim artık o çocuğu..
ben pek mesaj atmam kimseye cevap vermeyene de bir daha atmam.
ya da yazmasına rağmen çok kısa konuşması dimi, bende anlamıyorum ki 😏
Ama okuyor;ben kafama esince bir dolu bir şey yazıyordum öyle, nasıl olsa okumuyor diye düşünüyordum bir de, tepki vermediği için. Arada tepki verince tuhaf geliyor..🙄Niye böyle? İstemiyorsa beni tamamen engelleyebilirdi ama bunu da yapmıyor.,
Kendince tavır yapıyor gibi ya , yazışırken karşı tarafın sohbeti yok kısa kısa cvpler vs en sinir olduğum şey. Bu böyle davranıyorsa Sende tavrını koy ağırdan al ya hafif kalma hep sen yazan olma
Nasıl tavır koyucam? Niye yazmıyorsun diyecek halim yok. İstemezse yazmaz. ya da bir süre uzak kalayım daha kolay?
Cevap
7Cevap
türünün en son örneği dicem de daha vardır örnek
Bunu kızlarda yapuyor sece neden
Bunu ben birisine yaptığımda düşüncem genelde şu oluyor;benimle ilgilenmesi, daha doğrusu ilgilenilmek hoşuma gidiyor, arada sırada konuşuyorum, ama öyle çok yanaşmasını istemem.. gibi gibi..
yazma diyor işte aslında çok basit.
Yazmamı istemiyorsa engellesin beni.. Yoksa çok da umurumda olmaz..
yani engelliyecek kadar bile umursamıyor seni olay bu.. niye ugraşşın ki engellemekle.. :)
Peki😊Yani ben de takmayayım onu..
aynen.. :) ya takma yazmaya devam et.. ya da yazma..
önemsemiyordur umurunda değildir bu kadar basit...
Çok fazla umursamıyor.
Konuşmak istemediği içindir
Kalkmis bir tarafi yazma
ilgisini cekmiyorsun ondan takmıyor seni
Hayatı boş yaşayan birisi demek ki, umursamaz yani
seni begenmiyordur
Beğenenler yetiyor şimdilik😊Ama o da beğense fena olmaz..
kendini begenmiş insanlara kendini begendirme peşinde koşarken iyi insanları kaçırırsın
umursamaz demek ki
konuşmak ıstemıyo
Kıymet bilmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar