Bir gün sen ondan, o senden yazmasını bekleye bekleye bir de bakmışsınız ki, o gün hiç gelmemiş, aranızdaki tüm bağ yok olup gitmiş : ))

Bir gün sen ondan, o senden yazmasını bekleye bekleye bir de bakmışsınız ki, o gün hiç gelmemiş, aranızdaki tüm bağ yok olup gitmiş : ))

Yazmak istersem yazarım sıra sende bende demem ama baktım ben üç yazıyorum o bir yazmıyor vazgeçerim
Rica ederim 🙂
Hayır beklemem ama önemsediğimi aklına geldiğimi bilmek isterim..
Rica ederim 🙂
Cevap
3Cevap
En son ben yazdıysam, sıra ondadır 😏
Genelde evet çünkü ben sürekli yazınca karşımda ki sıkılıyor
Erkekler sürünmek istiyormuş bunu öğrendim 😂 o yüzden acımasız bir şekilde yazmamak lazım bazen 😅
Sana bunu kim öğrettiyse yanlış öğretmiş 🤔
Erkekler de kadınlar da mutlu olmak isterler ama anlaşılan kadınlar süründürmek derdinde🤔 çok yanlış bir yaklaşım bilgin olsun
Her erkek aynı değildir bence
Bir iki defa yazarım, baktım bu iş alışkanlık oldu, artık yazmam..
Yoktur öyle alışkanlığım yazarım. Hiçbirşeyi bekletmeyi sevmem ama karşılık alamazsam bu benim ona karşı olan herşeyimi bitirir
Yoo ben yazarım beklemem
Mesajlaştığım biri yok ki
Genelde yazan hep ben oluyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar