Mesajlaşırken hep karşı tarafın mı yazmasını beklersiniz?

Bir gün sen ondan, o senden yazmasını bekleye bekleye bir de bakmışsınız ki, o gün hiç gelmemiş, aranızdaki tüm bağ yok olup gitmiş : ))

Böyle ufak şeyleri sorun yapmayın : ))
Böyle ufak şeyleri sorun yapmayın : ))
Mesajlaşırken hep karşı tarafın mı yazmasını beklersiniz?
Cevapla