Sizce sevgiliyle bu derece yakınlık kurmak doğrumu kandırılıyo olabilirmiyim?

Sevgilim 26 ben 20 yaşındayım instagramda rastgele takipleşerek tanıştık ve 3 saat içinde görüşüp buluşup sevgili olduk arkadaş ortamlarına kattı beni kısa süre içinde ailesiyle tanıştırdı herkes biliyor beni yarında benim annem gelicek farklı şehirlerde yaşıyoruz ailemle onunla tanışmak için herşey yolunda ve beni sevdiğinden emin hissediyorum iyi anlaşıyoruz kısa sürede çok yol kat ettik herşey biranda gelişti aklımızda sevgili olmak bile yoktu takılmak için buluşmuştuk ama bugün kıyafetleri çıkarmadan seviştik çok pişmanım utanıyorum ama engel olamadım kendime zaten çok seviyorum onu ve çok yakışıklı bende istedim açıkçası sizce kötü birşeymi bu özellikle de sevişme kısmı hoşuma gitti ama kullanılmış gibide hissediyorum acaba gözünden değerim düşmüşmüdür?
Güncellemeler
+1 yıl
İkimizde çok arzuluyoruz yan yana otururken bile sürekli sarılmak öpmek istiyoruz birbirimizi karşılıklı olarak söz konusu bu durum ikimizde sanki yıllarca birbirimizi tanıyormuş gibiyiz
Sizce sevgiliyle bu derece yakınlık kurmak doğrumu kandırılıyo olabilirmiyim?
Cevapla