Çok tartışılan bu konuyu ben de çok saçma buluyorum. Herkes kendi dengiyle olmalı bence. Çirkin şansı mı ne artık bilmiyorum ama neden yani?
Şimdi sırf dengim diye gidip yakışıklı ama pi çden hallice biriyle niye sevgili olayım ki? Veya yakışıklı bir erkek neden sırf güzel ve dengi diye kaşarlarla beraber olsun? Güzelliğin değil ruhların denk düşmesi lazım. Karakterler denk düşmeli. Üstelik minyon kızlar çok doğal ve güzel oluyorlar fesatımızdan kudurmayalım :))
Su an cok kiskaniyorm gercekten milyonları😀😀 Bence de önyargılı da olunmamali hicbi zaman
Ön yargı yok ama hiç öyle 4 4 lük bakımlı cok güzel saçını duzeltmeden dışarı cıkmayan kızlarında agucuk bugucuk şirin şirin takıldıklarını görmedim bazen erkekler o masumiyeti arıyolar :) genelde havalı biraz egolu oluyor güzel kızlar inkar etme soruyu sorarkan bile bu egoya kapılıyorsun yadırgamıyorum hiç sekmiyo bu hepimiz böyleyiz :)
Sen gormemis olabilirsin, bu cok nadir de olabilir ama vardir mutlaka
Çirkin şansı işte :D
Iste tam olarak bu👍😀
Negatif gibi yazmışsınız ama minyonluk güzel bir özelliktir bence...
Ayrıca güzel kızlar da, erkekler arasında "AYI" diye tabir ettiğimiz kesimle sevgili oluyor. Çekicilik kişiye göre değişiyor sanırım...
O yakisikli erkekler minyonlarla sevgili oldugu icin mecburen. Bilmem bana itici geliyor minyonlar
Onlar da para düşkünü kizlar maalesfki
Hmm o zman insallah bigun gerçekleri görürsün😀✋
Yokluktalardır
Kesnlikle👍😀
1.70 den kısa çirkin sevgilim olmadı olamazda
Senin boyun kac?
Normalde 1.86 ayakkabıyla 1.88
Hmm en mantiklisi bu yani kisalarla cikmamali demiyorum ama herkes kendi boyuna yani daha mantikli
Kesinlikle öyle her açıdan uyumlu olunlamı
Aynen✋
1.70 den kısa olan güzel kızlarda var.
Uzun boy basli basina bir güzelliktir😉
@Esinbessli Olmaz olurmu var tabiki ama konu o değil
Evet konu cok farkli
Cevap
39Cevap
Hayır cirkin sansı degil o minyon cirkin kızlar senin tabirinle oyle iyi dusunceliki sevilmedikleri icin deger biliyorlar guzel kizlar azimi siciyor nasilsa guzelim bana bakan olur kafasindalar bu yuzden onlar daha sanslı
Ama su an genelleme yaptin sen
Iste hersey dis goruntude bitmiyor. bir kiz guzel oldugu icin kotu ya da cirkin oldugu icin iyi olmuyor
cirkin kizlara yakisikli erkekler bakinca ego patlamasi yasiyolar ama guzel kizlar zaten ozguvenlidir ve ozguvenli olan biri hem kendine hem partnerine mutluluk verir
Evet oyle sacma geliyor sadece
Hayirlisi😀
Yakışıklı ve kaslı atletik erkeklerin her zaman güzel ve seksi kızlar yanındadır. Ama onların aradığı daha çok çocuğuna bakabilecek anne adaylarıdir. İşin bide kalp yönü var gönül severse göz katlanır misali
Belki de gercekten yakışıklı değillerdir haklisin
Tabiki sadece dis guzellik yetmez ama dis guzellige bakip ic guzellik hakkinda onyargili yaklasilmamali
Aynen oyle cok degisik insanlar var gercekten
Sevgili olmak için illa güzel veya yakışıklı olmak gerekmiyor. Onlar da benim gibi düşünüyormuş ki güzelliğine bakmadan sevgili olmuşlar. İlişkide karakter önemlidir, dış pek etkili değildir.
Guzel olunca karakteri kotu mu oluyor? Yaa karakterli olmasi icin illa cirkin mi olmasi lazim? Ikisi olamazmi
Bence erkekler boyle düşündüğü icin cirkin kizlar kendini bisey saniyor. Çünkü onlar da farkindalar
Hic guzel arkadasin olmamış anlaşılan
O zman o oyledir onun oyle olmasi hepsini oyle yapmaz hem kibir sadece guzllerde bulunmaz
minyonluk çirkinlik anlamına gelmez bu birincisi. ikincisi bence erkeklerin korumacı bir yapıları olduğu için böyle onlardan daha naif olan kızlara ilgi duyuyo olabilirler
minyonluk cirkinlik olsaydı ayni baslikta toplardim bu birincisi. Bütün kizlar naiftir bu da ikincisi😉
minyon kızların yakışıklı erkeklerle çıkıyor olmasını çirkin şansı olarak değerlendirmiş olman bunları aynı başlık altında topladığın anlamına gelir bu birincisi. senin gibi hemcinslerine çirkin olduğunu söyleyen, hatta onların yanına yakışıklı olduğunu söylediğin erkekleri yakıştırmayan senin gibi kızlar varken tüm kızlar naif olamazlar bu ikincisi. sonuna emoji koyup laf soktuğunu zanneden biri olman da "boyuna" göre aşırı komik bu da üçüncüsü
minyon ve cirkin kizlar demisim bu birincisi, benim kadar naif olsan baska bisey istemezdin bu ikincisi, ben surekli emoji kullanan biriyim al sana bir tane daha bu da ucuncusu✋
Çirkin güzel ayrımı yapmamak lazım şimdi karşındakinin göz zevkine bağlı bazı şeyler ama minyon tipleri erkekler sever genelde o konuda yapcak bişi yok :)
Bence cok çocuksular ama tabi o erkegin zevkine kalmis ama mantiksiz bence
Uzun olup cocuksu olanlar da var tip olarak ama
Evet bunun icin tanismak icin de onyargiyi yikmali
Aynen👍
Benim ilişkim de öyle. Ben kısa boylu ve balık rtliyim. Sevgilim 190 ve kaslı. Bakışlardan anlayabiliyorum ama aşığız napalım 😂
Allah mutlu etsin o zman😀😀
şimdi denklik çok olasılıklı bir kavramdır. Zengin- fakir, kültürlü-cahil, şişman zayıf, güzel- çirkin, uzun- kısa... vs. Hangi denklikten bahsediyorsun?
Guzel cirkin
O da o erkegin bakis açısı demek ki. Ama bence mantikli düşünmeli
bu baya guzel bana bakmaz fikri erkekleri çirkin kızlara yitiyo o yuzden hep guzel kızlara teklif ederim
O anlayışı da anlamıyorum hic. Güzel kızları egolu saniyorlar
Aynen genelleme cok yanlis
Evet cogu egolu ama bu digerlerinin de oyle oldugunu göstermez ki bencede👍😌
Nasil?
Benim sorumla ne alakası var😀
Ne alaka? Ister çirkin kızla sevgili olur ister güzel kızla buna biz karışamayiz belkide senin gibi dış güzelliğe önem vermiyordur. Olamaz mı?
Ben sadece dia görünüşe onem vermiyorum en onemli o da demiyorum anlatmak istedigimi sadece anlamak isteyenler anlar
Herşey fizik değil beyin ve karakter diye bir faktör vsr misal
Evet her sey fizik degil zaten ama bu onyargi sacma yani guzelse karakteri kotu ya da egolu görülmesi sacma
Zaten bizim türk kızlarının yanlış anlama ama hepsi egolu yani bu mecbur oluyor bir yandan çünkü standart olarak senin tabirinle minyon kısa çelimsiz zekasız falan olsa bile yani tüm kötü özellikler olsa bile egolu olabilir neden alıcısı her daim var bizim ülkemizde, yanı güzel fizikli bir kıza kesin egoludur demek yanlış olmaz çünkü zaten hemen her kızın boyundan büyük egosu bulunuyor malesef.
Madem hepsi egolu uzun olunca ne farkediyor?
Ben uzun diye birşey demedim? Güzel ve iyi fizikli demek istedim. Bir yanda dilberay bir yanda hadise sence biz baktığımız zaman hadise egoludur demez miyiz misal sen demez misin demek istediğim bu yani bu önyargı illa ki olur fakat dediğim gibi farketmez çünkü bizim kızlarımızın %95 ı fazla egolu zaten
Yani ben demem cunku hadise guzel degil bence😀 aynen Iste tip fizikle alakasi yok bu kiz guzel bana bakmaz sacma yani
Bence de sacma 👍
bunu kısaca şöyle özetliyebiliriz bence bazıları dış görünüşüne bazıları kişiliğine bakar
Ikisi aynı anda olamaz yani?
ne alakası var tabikide olur yakısıklı kaslı bir erkek cirkin ve minyon kızı dış görünüşü için almıyor öyle değil mi? ki aşk bu kimde ne buldugunu bilemezsin
Evet ama yine de onlari anlayamıyorum
neden peki
Normalde yolda falan uzun ve guzel bir kiz gorseler hemen bakiyolar falan ama burda ben minyon seviyorum diyorlar.
O konu baska bisey ama simdi yani sende yolda yakışıklı kaslı birisini gorsen döner bakarsın ama hayatındaki erkek şöyle olsun boyle olsun dersin
Evet ben bakarim ama baktigim kisi olsa olur yani gdip de baktigim kisinin tam tersini soylemem
Ne yani şimdi yoldan kıvırcık saçlı bir çocuk geçse bakmazsin öyle mi veya kızıl saçlı bir kız geçse yüzüne bakmazsin öyle mi
Hayir bakacagim biriyse zaten konuşabileceğim biridir o
Himm o zaman sen sadece yola bakıyorsun yürürken :)) ne diyeyim başka
Her onume gelene bakmiyorum ben evet
Senin bakmaktan kastın hani böyle gözlerini dikerler üzerine okuz gibi bakarlar öyle bisey mi
Evet hatta laf atanlar da baya oluyo oyle acik da giyinmem
Yahu baştan söylesene ben onu demiyorum ki :)) benim dediğim yolda yürürken falan gözün çarpar böyle anlık hani onu diyorum
Laf atma konusuna gelirsek onları zaten hiç anlamıyorum saçma birşey
Hayir oyle degil artk halam falan da farketti neden bakiyolar falan dedi😀 yani dikkat çekiyomusum ama burda minyonlar candir havalarındalar cogu
bencede fazlasıyla
Benim kafam iyice karıştı yaa şimdi sen niçin hayır dedin şimdi😑😒😌 😂
gozun çarpar a dedim😀
Neyse başım ağrıdı yaaa boşver eee sen napiyorsun 😁😁😁
Senin dediklerine katılıyorum kesinlikle sen ne diyorsan o bence de yani aaaaa kizdirmasinlar seni :)))
benim de ya napayim 40 tane erkege ve 20 kiza laf yetistirmeye calisiyorum😭😭
Ya sagol😀😀
Kim bakıyor sana öyle geri zekalılar yaaa güzele bakılır mi hiç ben dovcem onlari sen merak etme 😀😁😂😛😈😝😈😈
👉🙏💪👊👌👍
Pekii su an yavsadin😀😀
Ooo o zaman senin parmak baya kaslı 👏 helal olsun 😂
Sagol ks sagolsun😀
Yavşamak mı yuhh o kadar konuşmanın üzerine bunu anladın sen? Diycek başka bisey yok
Saka yaptim neyse ya iyi geceler🙋
Şaka mı hadi leenn ordan iyi geceler
Vlla✋
Garanti öyledir neyse
😣😣😣
Bu gönül işleri belli olmaz canım gönül kimi severse güzel o dur ;) :)
Gonul iste ota da konuyor, b*ka da
definasyon sonu bende kaslıyım ama ümidim yok 100 kg %10 define adam 178 boy ama 0 ümit pekte bişey kalmadı zaten
Sen de erkek versiyonu😀
o resimdeki adam boksör ağırsiklet
hmm
Sana cirkin gelen belki baskasina güzel geliyordur?
Guzellik kavrami denen bisey var uyum denen bisey var
benim sarışın uzun boylu kaslı sevgilim var. ben şimdi çirkinmiyim :(
Hayir tabiki ikisi ayni anda da olabilir hem ben sarisinlari sevmiyorum zaten
peki o zman sagol😀
Salk salk sorular sormayın şurda, her yakısıklı güzelle, her güzel de yakısıklıyla oluyorsa; zekanın, paranın, kültürün önemi nerde?
Olmamali iste
Şu verdiğin cevap benim verdiğimle çelişiyor farkında mısın? Büyük ihtimal henüz 20 yasını gecmemişsindir.
Yanlis anlamis olamaz miyim? Evet onlar da onemli ama iste guzel kizda ya da yakışıklı erkekte yok mu o özellikler
20 yasını geçmemişsin dememin sebebi budur işte. Eğer cocugun olabilecek kadar olgun olsaydın, bir babanın yakısıklı değil eğlenceli ve bilgili olması gerektiğini bilirdin :)
Ben yakışıklı olmali demiyorum. Yakisiklilarin minyonlari seçmelerini anlayamiyorum
Yahu anlamıyorsun ki beni, adamlar minyonmuş, at gibiymiş, ot gibiymiş ona bakmıyor. Ona bakan işini görüp bırakmak için bakıyor. Bir erkek kızla ciddi düşünüyorsa, anne olabilir mi, evinin kadını olabilir mi bunları kaldırabilir mi ona bakar. İsterse 1.50 olsun
zevk meselesi bu benimde hoşuma minyonlar balık etliler gider ama yanıma yakışmazlar ya da yanlarına yakışmam ama sevgi meselesi olunca
Bunu anlayamiyorum ama neyse
güzellik çirkinlik kavramları göreceli böyle soruların sorulması da saçma bence.
Uyum göreceli degil ama
uyumlu olmak zorunda değiller ama sonuaçta önemli olan onların dış görünüşleriyle olan uyumları değil önemli olan birbirlerini sevmeleri
Uyumlu olunca sevemezler mi
sevebilirler de sevmek bence bu kadar basitleştirilmemli yani uyum aramak falan yanlış elbette vardır biri çok yakısıklı digeri cok guzel kız birbirlerini seviyorlardır ama dedigim gibi sevmek bu kadar basit olmamlı
Bence de sevgi bu kadar basit degil zaten onda hemfikiriz. Ama benim dedigim cok farkli ve bunu herkes anlamaz ya da anlamak istemez
peki o zaman boşuna uzatmayalım :)
Aynen✋
işte böyle düşündüğünüz için siz daha çok bakarsınız öyle ağzınız düşerek
O onların kayıpları😀😀
Asil bizim gibi kizlar sizin gozunuzu korkutuyor sizde basa gelen çekilir kafasindasiniz ama halinden memnun bir tablo çizmeye calisiyosunuz
Boyle bir seyle karsilasacagimi biliyordum ve kapattim o yuzden. Hem modellik ve oyunculuk yolundayim simdi. boyum 178. Kapris tum kizlarda vardir.
Sen kimsin ki bahane bulayim sana? Elindekiyle mutlu olman dilegiyle✋
Beni bilen biliyo zaten bundan sonra acik yaparim boyle paylasimlari gorursunuz✋
Senin de foton yok neden acaba😉
Yarim olmaktansa hic olmamayi tercih ederim
sana gore🙌
demekki kilavuz istermiş😉
Yok be asıl ilik gibi kızların yanında şekilsiz tipsiz herifler oluyor
Yakışıklı erkekler minyonlarla ciktigi için😏
mantıklı görünüyor :D
😀😀
güzel kızlar da hep tipsiz erkeklerle beraber hergün kactane görüyorum
Yakisikli erkekler cirkin kizlarla oldugundanl
yok bisey
Aynisi erkekler icin de gecerli ve bu donguyu erkekler baslatiyo
Aynen öyle bencede
Tesekkurler sagol
bende
tanismak istemiyorum iyi gunler
Yakisikliyim hatta cok sempatikim empaticiyim ama kaslarim yok :( tanisalimmi
yok sagol
Öyle cirkin denilmez ama minyonum kaslı yakısıklı sevgiliye sahibim 😆😆
Me mutlu sana o zman ne diyeyim😀
Keyif kaslı adamin keyfi ister minyona bakar ister ata bakiyorsa bur bildigi vardir.
Uzun kizla cikmamis hic galiba
Biz ona aşk diyoruz güzel kız sana göre ise çirkin şansı
Birak ya ne aski
Sen anlamazsın belli minyonlara kısa ve çirkin diye tabir ettiğine göre sen ara güzellik rengini bulursun malum güzelsin ya
Ben güzelim demedim ama sen öyle anladın galiba. Ama bu kadar alınmana gerek yoktu minyon kiz
Boyum 180 tatlım ayrıca sevgilim ise 175 ve ne yakışıklı nede kaslı hatta bazılarına göre bna uygun değilmiş tipsiz yni ama bu benim onu sevmeme veya aşık olmama engel değil bn onu boyu posu için değil karakteri için sevdim buna göre çirkin bir kızın kaslı veya yakışıklı sevgili olması şaşırmasın seni
Benim boyum da 178 sevdiğim cocuklar genelde benden kisa oluyo zaten. Sevdikten anlaştıktan sonra problem yok. Ama benim bahsettigim uzun kizlara karsi olan bu kiz guzel egoludur önyargısı
Güzel değilsen zaten sevin o zaman sorduğun sorunun özü de bu zaten güzel değilsen yakışıklı ve kaslı sevgilin kesin olur
Cevremde genelde guzel buluyorlar beni ve maalesf ko cirkin sansi yok bende
Çoğu öyle zaten ama sadece güzel olanlar değil minyon veya kısa olsa da bu karakter ve kişilik meselesi
O zaman otur ağla ya da kaderine razı gel elindekiyle yetin
Oyle yirtik kizlar varki erkekler tipine bakmadan seçiyorlar sonra neden boyle oluyo bu iste naif ve guzel kizlarin degeri bilinmiyor
Aradığını onda buluyodur. dengi dengine diye birşey yok
ilginc
neden sen öyle birini bulamadığın için hakkını mi arıyorsun 😂
Evet lutfen biraz daha mantikli davransinlar😀
boyun kilon kaç senin
Boyum 178 kilom 62
Ara hakkını hiç durma 😄
😀😀
ama bana göre boş gelip geçici olanlar 😊 fazla takma sende
Ben de o kadar takmiyorum aslinda merak ettim sadece😌
herkes bir değil bir çok farklı sebepleri olabilir herkes kendi dengini alır yanına 😉
Aynen her acidan herkes hakettigiyle olur 👍😌
Umarim bulursun hak ettiğini 😊
Sagol umarım sende😌
Teşekkürler 😊
rica ederim😌
😊😊😊
Yakışıklı erkek güzel kız ilişkisi egodan yürümez olay bu.
Cok guzel yurur bence. Her yakisikli veya guzel egolu değildir
Benimkiler yürümedi ben ego yapıyodum o yapıyodu. bende artık normal tipli çocuklarla takılıyorum çokta mutluyum :D
Kabul etmen de erdem aslnda😀 Normal olsun bisey olmaz
Çirkin ve minyon olanlar kendileri istemedi öyle olmayı.
Oyle olmayı istediler demedim zaten ama goz var nizam var yani herkes dengiyle olmalı
Kas istiyorsanız kasapta ne kadar istersen var bırakın bu işleri artık
Egonu tatmin ettin yani bu yorumla
minyonlarla mutluluklar✋
O zman uzun kizlarin degerini bil ve egolu gozuyle bakma olur😌
Egolusun demedim uzun kizlar egoludur diye düşünme demeye calistim neyse cok uzadi bu konu
bosver ✋
iyi geceler
Valla minyon kızlar gerçekten etkili kızlar oluyo güzel oluyolar bidefa :D
Ne alaka bence cok cocuksular
Uzun kızlarla olmadan anlamazsin ki sen de haklisin😌
Bsey sorcam burcun ne
Hmm peki. Simdi ciktigin kiz kisa mi
Hmm cikmiyomusun pardon😀😀 yani uzun kizlar egolu falan değil bunu unutmayin✋
iyi 😀🙋
Zevkler ve renkler tartışmaya kapalı konu kamkş
Guzel kiz ister her erkek
Belki o kadar yuksekten bakınca seçememiştir
Hepsi egoli degil tabiki ama olabilir😀
Eee biz de cok guzel taş gibi kizlarin mal gibi erkeklerle sevgili olmasina karşıyız bu kızlarda hic akıl yok laaaan :/
Aynisini ben de o erkekler icin düşünüyorum👍
seni merak ettim dogrusu nasil birisin ben ortalama yagusukluktayim mesela :/
Bilmiyorm ben kendimi tarif edemem😐
insan kendini blmez mi yaw ne cesit bir denisiksin :/ seni tanimak isterdim dogrusu gzl insan :/ hayatinda gormedigin kadar romantik ve duygusalim yaşaman lazım beni üstüne titrerim :/
Ya beni tanımadan nasil hemen byle konuşuyosun😀
ben anlarim yazdigin cumlelerden anladim zaten sen bana sans ver mutlu olcaksin inan bana guven bana ama duvarlarini yikmalisin onlarla gelme bana :/
Ya sacmalama iyi geceler
ne sacmaliyosun ya :/ bu yuzden bulamiyosun galiba :/ onyargilarin cok fazla :/
Bence sen boyle her gördüğün kiza boyle dediğin icin bulamıyosun hem sen yanlis anladin galiba beni bulamıyorum demedim
neyse kardes bosver uzatma hadi isine git
Sen benim yorumumdasin ✋✋
hiç rastlamadım açıkçası
arkadaşlarıma sordum cevap veriyorum :)
insanlar güzeli ister doğru ama bazılarının kafası farklı çalışıyor. Şöyle mesela erkek hem yakışıklıdır hemde zekidir. Zekası normalin üstündeyse onu anlayabilecek, hayatın farklı alanlarındada konuşabilecek birini arar. Şimdi kız çok güzel olsun ama zeki değil, oğlanı anlamıyor, kültür seviyesi az bu kıza baka baka gönlü geçer. Devamı yok belli bir yerden sonrada zaten yaşlanacak herkes niye evlensin...
birde aşık olmak aynı zamanda çarpılmak gibidir çarpılında gözün başkasını görmez.
Güzel kız egoluysa, havalıysa buda hoş karşılanmaz. Birde Allah herkesi farklı yaratmış çirkin olan insanların farklı özellikleri olabiliyor. Konuştukları zaman tanıyınca fiziği önemsiz kalıyor.
Hayat tecrübesi edinmiş bir insan için her şey güzellikle sınırlı olmuyor. Sevgilide olur ama ileri taşıyacaklarsa asla yeterli değil.
Sagol uzun yorumun icin ☺👍
adam buna taksa şeyinde gezdirir yaa bune la 😅😛😂
Evet brnce de herkes dengiyle beraber olmalı
Aynen
Büyü var büyü
bencede😀
Ben oyle seyler yapmam korkunç😀
Sen yap o zman😀😀
Tobe ya 😵😵😀
Bize görede güzel kızlar barzolarla geziyor hep?
Erkekler bu döngüyü başlattıkları icin
Evet sensin onların dengi,
hii evet benim😒
hayır kızın düzgün kişiliği olması bence
Guzeller kisiliksiz mi yani
guzellere karşı on yargi yiklmali bencede
hmm kaldimi oyle😒
Onlar terkedilsin zaten ic guzellik de en az dis guzellik kadar onemli. Ama guzel olup da alcakgonllu bir kiz yerine cirkin ve yırtık bir kizla cikmak neden
Değişik valla cok garip dengesizlik bencede
Dogruyu gormeleri umuduyla😀
Tamam hoşlarina gtmeyebilir ama uyumdan bahsediyorum ben
Benim beğendiklerim bana uyumlu ama
Dis görünüş olarak ama onlar genelde daha minyon diye daha egosuz olarak düşündükleri ama sevgili olduktan sonra aslinda hic de oyle olmadıklarını anlarlar ama artik gec olmuştur
Ne anlamda
yani huy olarak tarif edemem ama boyum 178 kilom 62
Bence sen kucuksun ya ben gayet memnunum✋
Hmm pardon ya o kadar kisiye laf yetiştirmeye çalışıyorum, sagol😀✋
Ona sasiriyorum ben de. Yolda yururken gözlerini ayirmiyorlar sonra biz minyon seviyoruz. Peki sagol☺
gordum. nasil yani
Neyse ya minyonlarla kendilerini avutmaya devam etsinler
Yoo takan erkeklere tavsiye sadece
iyi o zman ☺
peki😀✋
aynen iyi günler
güzelsen yaparız bişiler? ;p
😣😣😣
hakkaten kendını begenıyor musun çok merak dıyorum? evet ya da hayır cevabı sadece.
evet
pis kendını beğenmiş seni ;p
Sensin o
ama demın kendını begenıyor musun dedım evet dedın :o sımdı bu durumda benmı kendımı begenmıs oluyorum yanıı.. hmmm.. :o
tamam yani kendimle barisigim ama kendimi begenmis degilim
afferrimmm prensesimeeee işte aradıgım cevap bu ;) 😘😘🌹😍🤵🙈🙈🙈
iyi geceler uzadikca sacmalasti bu konu by✋
neresi saçma? bence gayet sosyal mesaj verdık şuanda ikimiz ;)
Hihi
" kendimle barisigim ama kendimi begenmis degilim " bu sözünü unutma.. çok güzel bir mesaj verdin ama kendın bıle farkında degılsın!
Sagol
ASIL SEN SAĞOL..
Nispet olsun diye guzellere onlarla oluyoruz askim
Size yazik yani
Tabiki var yok demedimki ben
Hmm bu da farkli bir bakis acisi
😏😏
Gizli sen kafa yorma böyle şeylere boş ver :D
Senin sevgilin ya da sevdigin de minyon galiba
aynen ben 1.84 , o 1.57
Uzun kızla olmadığından anlamamissindir✋
neyi anlayamadığıma bağlı
Uzun kizlarin degerini
Onlar benim değerimi anlasın ben neden onların değerini anlıyorum ki :D
İyi o zman sen de minyoncusun sandim ben✋
Bir şeye takıntılı olmak iyi değil malum ^^
Bencede 👍
Sen o çirkin dedin kızlardan çokmu iyisin acaba?
Ben oyle olduğumu idda etmedim
Boyle bisey var cunku
Var ama ben ayirmiyorum
Guzel cirkin dye kavramlar var bundan bahsediyorum
Cirkin. Ben sizin gibi baska dusunmuyorum duz cirkin Iste
Adam da cirkin kasli olmasi yakisikli olmasi anlamina gelmiyor. Simdi soyle ben baslikta guzel ve minyondan bahsetmisim sadece daha bisuru kategori var cekici buluyosundur mesela
goreceli olabilir güzellik ama uyum goreceli degil
Valla bence hersey uyumlu olmali yani bazi erkekler anlayamamis uzun kizlarin degerini, bazilari bu bana bakmaz diyor yokluktan hep
Aynen ama oyle dusunmek sacma bence ben tipine falan bakmam cogu zaman hareketleri onemli benim icin
Eee neye niyet neye kısmet
Hayirlisi
Sahiplenme koruma iç güdüsü diye düşünüyorum
oyleymis😏
Kıskançlık saatleri :D
Hayir sadece adaletsizlik😒
kendini nimetten saymış :D
Evet oyle saydim😒
güzel kızlarda tipsiz erkeklerle takılıyor
Bu bir döngü aslinda ama döngüyü baslatan bu kiz bana bakmaz diyen erkekler
alakası yok ben hiçbir kız için öyle düşünmedim beğendiğim biri olursa ve boşta oldugunu bılırsem gider ona hoşlandıgımı söylerim
En mantiklisi bu ama bunu yapan azinlikta maalesef
kendine güveni olmayan erkekler oyle haklısın
Aynen öyle👍
birde söyle bişey var erkekler güzel kızlarla sevgili olur ama evlilik yaptıkları kadınlar sevgililerinden güzel olmaz
O da ayri konu
peki senin şikayetin ne çok güzelsin ve yalnız mısın?
benim sevdigim cocuk benden kat kat cirkin biriyle çıkıyor. Ben çok guzelim demiyorum ama yanlis anlaşılmasın. Kime sorsam oyle diyor. Yani o kadar yakisikli birinin o kizla isi ne? Hem kiz hanfendi falan da değil
gonul bu ak'a da konar b. ka'da o yuzden senı sevmeyenı umursamanın sana bır yararı yok
Haklısın artik umursamıyorum zaten aciyorm sadece
aynen kımse vazgeçilmez değildir insan kendınden bile vazgeçebiliyor
Aynen
yakısıklı ve kaslı erkekler cok ragbet gorurler secenek çok olunca sadık kalamazlar. umarım gonlune gore birini bulursun
Aynen. Umarim sen de
benden geçti :)
peki
Ben hiç görmedim:)
Ben her yerde görüyorum
İzmirde kızlar güzel ondandır.. Erkekler yakışıklı değil yalnız..
Izmirde yaşamıyorum
yakisikli ama kasli degilim. gel sevgili olak
Kac yasindasin✋
31 baby
24 gibiyim ama
Soru olarak sormadim 31 yasindasin sacmalama demeye çalıştım
yaaa aşkimmm yaa nolçak. olalim işte
✋✋✋
offff yaaaaa
neyse ki çirkinim:)
ne mutlu sana
bir işime yaramadı yaa uzun hikaye boşver:)
peki
Genelleme yapmayalim
Genelleme degil bu çoğunluk boyle
Herksin zevki farklı
Gercekten o erkekleri anlayamıyorum
Iste bu bir döngü ve bu döngüyü nasil olsa bu kiz bana bakmaz diyen erkekler baslatiyo, o kizlara da onlar kaliyo ne yapsinlar
Ya cogu oyle olabilir ya da o guzel oldugu icin bu bir onyargidir belki de baska bir kiz yapsa pek de bisey olmuyo?
Ya nasil yani😀😀
Onlar en kotusu zaten😳
😔😔
Derdim yok sadece laf yetistiretim derken yoruldum
merak etme😀😀
peki😀🙋
Ya bırakın şu işleri beğenmiş demek ki
Nefes alsa yeter diyen erkekler varken bu kadar saf yaklaşmana acıdım
Erkekler farklı amaçlar için nefes alsın diyor, adamın yanında bir ömür o kadın oluyorsa eğer demek ki beğenmiş, sevmiş.
Kendileri de itiraf ediyor onlar uzun ve guzel kiz seviyor ama bakmayacagini dusundukleri icin kalanlarla yetiniyolar
gizli kullanıcılarda fazla öz güvenli
😂😂😂
Fake ler gibi galiba😉
olabilir
Sacma benve
bence
kiskanma sirik
Çok kıskanıyorum ama ben cüce😒
1.70im ama sen bilirsin
Sen de uzunsun o zman yorumun sacam
sacma
orta boyum
ortalamaya gore dedim ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar