


Selam gençler, kahve tabağında ilk bakışta F+S gördüm sanki.. siz ne diyorsunuz? Varım gördüğünüz birşeyler



Allah allah ben neden görmüyorum hs yi? Nerde? Öncelikle düşmanın var bu düşmanın kısa minyon siyah saçlı biri dikkat et. Sürekli Arkansas'dan konuşuyorlar komşuların olsun ve senin kulağına gelmiş bunlar sinirlenmişsin. Gitmek istediğin 3 yer olmuş aralarında biraz zaman olabilir ama gidememiştim ama şu an istediğin yola gidiceksin. İçin sıkılmış senin bişeye bu kadar üzülme herşey olacağına varır. Bu arada ben çok iyi niyetli birini görüyorum ağzında sigara gür saçlı hafif toplu bir adam boyu 1.80-85 arası sana öğütler veriyor gibi. Canım ben hanede yüzük ve bilezik görüyorum biri mi evleniyor? Ve bunlarınkiyle baş harfleri M ve E. Sülale çok yakın deli dolu bir kadın size misafirliğe gelicek tüm neşeniz yerine gelicek bu kadar yeterli durduramıyorum kendimi parmacıklarım yoruldu 😂
Ya ben bide ayakkabı görüyorum ben ayakkabıyı ölüm derim bir yakınımız vefat edicek. Fala inanma falsız kalma iyi akşamlar ☺️
Yakınınız *
Vallah helal olsun. Çoğu dediğin tuttu. H ve s ye gelirsek kahve tabağında ortanın biraz üstünde kocaman harfler görmemen mümkün değil.
AA evet gördümmm 😂😂 ama o hane içince dışarda görseydim sevgilin olurdu
h+s sanki
Bende arada kaldım ya F+S ya HS
Cevap
4Cevap
canım adin ne sen ilk once soylermisin?
Sinem
as değilmi ya o sacma sapan seyler fal. ne ya
sana gabaran birşey var sana gabarmışlar
Fal günah bilmez misin Ey Müslüman?
canın sıkılmış ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar