Arkadaşlar bugün öğrendim Türk erkekleri Polina adındaki bir kızı çok beğeniyor, hoş buluyormuş. Kızlar içinde bu durum böyle mi?
link :D
link :D
vay çikinnn
çok komiksin.güya espiri yaptın gece gece..
yuuooo merak. S
Soru sormaya geldikk buraya:D
ben görmüştüm ama çocuktu o be. sübyancı olmuş alem
Aynen ha zaten artık çoluk mu çocuk mu bakmıyorlar hiç
Cevap
6Cevap
bizim türk kızları buna bin basar lan diycemmm yalan olcak :D tatlılığı var ama güzel değil :)
kihkihkih :)
polina bir rus kız ismi birde bölge ismi başkada bilmiyommmmmm :)
Yapma böyle şeyler bak kızacaz sonra :D
:( NAPTIM Kİ BEN
Polina die bekledi millet linkte hayal kırıklığı :D Ayrıca ben çok beğenmiyorum böyle koyu kumral ya da siyah saçlı ama kesinlikle gözler mavi olacak ya da yeşil öyle kızlar hoşuma gidiyor :D
çok beklerler daha polina hıh.
Öyle deme ama :D Hepimizin hayali rusyaya göç :D :D
zenci var? :D ap var cigara var abey yapmayın etmeyin gitmeyin:P
Hahaha yok znci sende kalsın biz rusları alalım :D
oda rusa gitti.
O zaman ben gürcistana kadar giderim gerisine karışmam :D
cehennemin dibine kadar yolunuz var. Siz rus kızlarını kapınca rus erkekleride bize kalır. İyi olur iyi.
Bak işte hemen geril agresifleşin giderim dostum ne olcak :D Snde ruslarla mutlu olursun :d
Alan memnun satan memnun ne güzel be
Öyle dostum :D
Evet sevgilimin adı😏
poliyana degilmiydi la o
HİÇ BİLMİYORUM Kİ
Amaaaaaan :P
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar