Gece uyutmayan bir sevgiliniz olsun ister miydiniz?

Size sürekli mesaj atan. Sevgisini dillendiren. "Uyuma. Uyunca özlüyorum" diyen biri?
Not: Ben fotoğraftaki gibi mutlu olmak istiyorum :(

Not: Ben fotoğraftaki gibi mutlu olmak istiyorum :(

eeeıığhhe bir süre sonra çok sıkıcı oluyor -.- elimin sürekli telefonda olmasını sevmiyorum, ne o öyle zombi gibi. sus da yatalım az bro halleri var bende.
img-s1.onedio.com/.../...3a268f2ad96f45f87139e.gif
Hayır istemem.
Kim istemez de , lakin uykucunun teki olunca çok zor oluyor o , ya da oyuncunun tekii , ya daa başka bir durum.. 😒
biyerden snra bayiyo tlfnda zorla konstrrken bgn uyuym klmsmm esek herif oda hiriltilarimi dinlerkne uyums:)
Cevap
74Cevap
Gece uyutmayan bebek olur dicektim ama o foto'yu görünce ne şirin dedim.
Ama yinede sevgili oluncada hayat düzeniz darma dağınık olmasın.
Kim istemez ki geceler onunla tatlı hale gelir güneşi beklerken içimi aydınlatmasını onunla zaman kavramının kaybolmasını kim istemez ki...
Vardı öyle bir sevdiceğim, ama şimdi benden ırak ve günlerdir belli sebeplerden dolayı. dahi yollamıyor bana 😞🙈
Kesinlikle istemem.
Geveze kızları erkekler sevmez. Sürekli ilgi göstermesi de erkekleri bunaltıyor bir süre sonra.
Bende yarın okulun var erken kalkacaksın kıyamam diyen tip olsun
Valla oyle birimi var varsa da hafta ici yapmasin yaa.
Sevgisini dillendirecekse olar 😂 Ama insan uyurken özlenir mi 🤔
Sözle değilde sık görüşsek by mutlulukta olurdum kısmen gerçi doyumsuzuz faxla ilgide boğabilir
Uyu artık kendini yorma dikkat et işe gideceksin diyen daha üstün gözümde ama ben zaten gece çalışıyom 😄
😇😇😇 Genellikle erkeksi sesimi duymak istiyorlar ya
Birader kim istemes ya simdi bitane var mecburiyetten yokluktan kirilim yoksa
var kardesım öyle sevgilşm aslında ben uyumamasından yanayım 😊😊😊 o erken uyur benden erken yani
İsterdimde sevdiğim öküz 12den önce uyuyo o nolucak
Böyle olacaksa belki.. diğer türlü her ilişkinin köküne kibrit suyu.
ben zaten uyku bozukluğu olan birisiyim. benim için mükemmel bir eş olur. hafta sonları birlikte uyku terapisine gideriz :) beraber uykusuz kalırız. çok iyi olur çokta güzel olur
bana denk gelenler 3 gün aramasam arayıp sormazlar =) kaldı ki gece yatırmıcak =)
Uyuma konuşalım deyince yav uyuyak hadi gozlerim kapanıyo diyorum onu da kendimi de uykuya bırakıyorum😀
Bizim bir tanıdık vardı kadıns evlendi adam geceleri hiç uyuyamıyormuş buyuuzden 1 haftada boşandılar onu düşününce bu hiç cazip gelmedi yaa😂
sen napardın uyuma demiş olsa biri uyumazmıydın peki :)
Sevgilim var ama çok isterdim sabahlara kadar konuşmak ama öküz herif artık uyuyor
kıyamam ya öyle olsa gel o zaman birlikte uyuyalım derim :) hoşuma gider
yazsın isterse sabaha kadar yazsın. farketmez ki ben onun yazdıklarını sabah okurum :D
Biri artık şu kızı mutlu etsin kurtarsın artık bizi de evlenin şu minnak la yaa
Gece sarılarak uyuduğum isterdim. Mesaj nedir ya çocuk muyuz
Benden geç yatan insan sayısı çok azdır öyle bir şey olamaz :D
Yalnız ben sevgilim gibi boş durmuyorum çalışıyorum ve uyumam lazım.
Çok istiyorum öyle birini devamlı sohbetler yapsam devamlı yazsam yazışsak sohbetlerle harika olur.
Ben mutlu ederim seni kabul eder misin ciddiyim bu konuda
Neden üzülme benimde mutluluga ihtiyacım var sevgilim olsun onu seviyim istiyorum sosyal medya kullanmam sadece o olsun
Sende burda sin bende ks gelip gecici silerim hesabi sorun degil
Gizliden cikiyim yaz hersey istedigimiz gibi anlayisli sekilde olur
Gittim geldim hala koca arıyosun :D
Onu çoktan yaptım :D Değişen bir şey yok :D
Hayılısı :D
Olmayınca olmuyor işte :D
isterim de nerdeeee :/
benim uykum ağır basar 😂
Kim istemez beybisi 🤔
Gormemis degiliz cok sukur 😁
Hayır eşimm olsun isterimmm
Bana koymaz zaten uyumuyorum =D
Sevgili gece yarısıdır
istemez çabuk sıkılırım..
Tabikide ğelsjtajplwajü
Bu kadar yilisikliga katlanamam.
Haftanın hangi günü olduğuna bağlı.
istemem zaten ben gündüz uyuyom.
bırakın da bari uykuda huzur bulayım
nefret ederim öyle vıcık vıcık ilişkiden
yok kalsın, ben kendi başıma bile uyumuyorum.
sevgili degilde es diyelim...
Uykuyu tercih etme olasılığım fazla :))))))
İstemezdim, herşey yerinde güzel.
Istemezdim iyiyim böyle
Evlerden ırak Bismillahirrammanirrahim:/
@mario_1988 evet bunu gerçekten merak ediyorum 😊
sevgili olmasına gerek yok arkadaşta uyutmayabiliyor :D
@mario_1988 ben seni buna niye etiketlediysem simdii bir anlam veremedim. ama ne demek caniim her zamannn 😂
çoooook istiyorum ama nerde
buna hayır diyen toptur...
ben yapmam...
peki yaparım.. ben çok kötü bir insanım... sevmediğim insanları öldürür, güzel kızlara tecavüz ederim... uyuşturucu satar, televole programı yaparım...
ne diyim ki...
iyi o zaman... mühendisim.. yeni bir nükleer bomba üzerinde çalışıyorum...
şu anda tek istediğim sarılmak... başka hiçbir beklentim olmadan... iyi geceler..
tabi sonra gündüz uyusun bizde uykuısuz calısalım
işsizler :D
niye susim :D
seni tanımıyorum :D
hayır hoşuma gitmez..
Birazda uyutsun ama:)
İsteriz elbet samimiyet önemli
isterdim ama uyurdum da her türlü :D
Uyutmasın ama yanımda iken ☺️
İstemem yatsın zıbarsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar