Askere gidince neden kız arkadaşlarından ayrılmak istiyor erkekler?
hayır tam tersi. ben en yakın arkadaşımı evlenmesı ıcın ıkna ettım. oysa çok ççapkın çocuktu. cıktıgı kızla oynuyordu fılan kızda buna delı gibi seviyor tabı hergun zıyarete gelıyor fılan. neyse baktım kız gerçekten sevıyor çektım bunu kenara ulan dedım "oğlum bak benı bı abın olarak goruyorsan eğer ıyı dınle bu kızı sakın bırakma, aldatma, vurkaç yapma bunada. senı gerçekten sevıyor gözlerinden belli. yaşanmışlıklarım ve tecrubelerıme dayanarak söyluyorum" dedım ve sonra baktı söyledıklerım mantıklı ve bilinçli biriyim ondan sonra dığer kızları bıraktı ve sadece buna odaklandı. yakındada evlenecekler.
Biraz hassas dönemler o dönemler, erkeklerin ilgiye ve şefkate en çok ihtiyacı olduğu zamanlar. Bunu bir hayat kadınının boynuna sarılınca anladım.
Herkesin gerçek yüzünü gördüğün hayatı daha da pekiştirdiğiniz o dönemler bizler için unutulması çok zordur. Bir bölük komutanımın bana dediği söz, seni beklemeyen kızdan hayır gelmez uğraşma demişti.. Bakın bu biraz da kişilik meselesi kadının doğumu erkeğin askerliği derler hayata daha rasyonel daha soğuk kanlı bakmaya başlıyorsunuz bazıları hiç bir zaman değişmezler onlar ayrı..
bir yerde beklemeyi bilmek diyorsunuz sabırla bekleyemek evet haklısınız
Ne saçma bir düşünce. Askerliğin erkekleri değiştirdiğini falan sanıyor insanlar. Böyle bir algı var. Valla niye var ben hala anlayamadım.
ben psikolojik olarak düşündüm bundan kaynaklı mizacında değişimler olabilir bu değişim de kadının dikkatini çekecektir tartışma oluşması olası
Bence alakası yok. Her erkek öyle olacak diye bir kaide yok..
Cevap
31Cevap
Yokya bence değişmez. Yani sevgisi azalmaz. Ama askerden geldikten sonra üstünden atması biraz zaman alan bir değişim olur tabi. Sonuçta kız populasyonunun 0 olduğu sıkı yönetilen bir yerde kalıyor. Kızların sabretmesi lazım biraz. Kızlar bu değişmiş deyip ayrılıyorlar direk bazen. Ondan kaynaklanıyor genelde ayrılmaları.
anlayış çok önemli zaten
Askerlik koleliktir, siddetin ogretilip geri kalmis ve gelismemis ulkelerde erkekligin tektiplestirildigi tapinaklardir. Kiz arkadaslariyla da genellikle ayrildiklari bir gercektir. Kizlar cikarlarina bakarlar. Birkac ay hayir gelmeyen erkegi tek seferde silerler.
Ayrılmak başlığı altında Anlama
Askere gitmek düşünce değişikliği demektir illa ayrılık değil
Daha olgun ve gerçekçi oluyorlar diyelim
Anlıyorum yani bu kişinin olgunlaşıp bakış açısını değiştirmesine sebep oluyor
Bende askerim. oyle bir şey yok gerçek sevmeyen içinde sevgi olmayanlar ayrılıyor ben askere geldim. Ne huyum ne suyun değişti 6 aydır saçma. bir dusunce
Kişilikle ilgili. Askere giden bambaşka 1 dünya ile karşılaşıyor. Psikolojisi allak bullak oluyor. Anlayışlı olmalısın.
anladım
Bu aslında tam tersi oluyo kız askerdeyken erkekten ayrılıyo bilmiyorum size sormalı
bu karakter meselesi beklemek önemli ama doğal olarak erkekler değişecektir farklı bir ortam kadinda bunu fark edince kendisine karşı bir değişim gibi düşünüp tartışma konusu olabilir diye düşünüyorum
Bizim arkadaş askere gitti kız kaçırdı evlendi yine aynı haylaz gram ilerleme yok çocuğu da var ona rağmen aynı
Benim bildiğim erkek askere gittiği zaman kız boşta durmayıp aldatıyor, başkasına meylediyor.
tabiki o da var ama erkeklerin de değiştiği söyleniyor
Kendini bulamamış, benliği noksan bir erkek kendini askerde tamamlama oranı yüksektir..
Anlıyorum
kızların beklemediğine sahit oldum. her erkek degişmez, her kız da degişecek diye de bir kaide yok tabii.
Tam tersi kızar askerdeki sevgililerinden ayrılıp Ada'ma kafayı yediriyor.
ben eşimle 13 yaşında tanıştım askerlık bıttı ve onunla evlendım. bazı şeyler mazeret sevıyorsa askerden gelınce dahada bağlanır ama maalesef zamane akları sadece kelımelerden ıbaret.
Bazıları evet askerlik psikoloji ile sevgilisinden ayrılıyor. ancak orada hiç sevmediği insanların bile sesini duyma ihtiyacı hissediyor.
Ne zaman asker lik hikayesi dinlesem hep aynı kız beni bıraktı ben çok seviyordum hepsi mi aynı olur ya komik geliyor 😊😊😊
Ayriliklarin nedeni erkekin gergin olmasi ve kadinin sıkıya gelememesi
ya da kadının erkeği sık boğaz etmesi de olabilir
Askerde ne kadar sık boğaz edebilirki. Aksine askerde ilgiden hoşlanir.
Genelde erkek askerdeyken kızlar başkası ile evleniyor :D
Askerde benden ayrılan sevgilime sesleniyorum pü senin neyse gene kıyamadım değerimi bilemedi g. t !
değişir olgunlaşır askerde daha mantıklı düşünmeye başlar
çok sinirli oluyorlar ya
askerden gelsin 1 ayda anca eski halini alıyor
askerden yeni geldimmm
Yok öyle bir şey, güzel bahane.
Trip naz çekemez çünkğ kafası fazlasıyla doludur.
Kesinlikle ben de öyle düşünmüştüm
Hepsi olmasada , ayrilanlar cogunlukta
dimi ben de öyle gördüm
bu kızlarla alakalı bir durum oluyo ama genelde
kesinlikle erkeğin psikolojisi zaten allak bullak oluyor
BEn tam tersi diye biliyorum
Genelde kizlar ayriliyor ama bilemedim
Gidip geleyim yazacağım
tamam :)
evet değişir kim ne derse desin
Evet askerden geldi ve terk edildm
Oradaki psikolojiye değişebilirler.
Bilmiyorum, kişiye göre değişir sanırım
Güvenemiyorsun
değişir tabi zor iş askerlik
KizlarSoruyor'a Hoş Geldin
Degisir..
Gerçek. Değişıyorlar
kişilik meselesi
her zaman olacak birşey değil yani anladım
Değişmez...
Değişir
Karakter meselesi
değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar